Germanul este la o singură victorie de recordul de nouă victorii stabilit de Alberto Ascari, diferenţa fiind că acesta din urmă a obţinut performanţa pe parcursul sezoanelor 1952-1953. În contextul acestei performanţe, cvadruplul campion mondial a admis că este mândru de performanţa sa, însă susţine că nu o înţelege încă pe deplin.
"Cifrele nu mă determină să urc în monopost, dar realizăm că am făcut asta şi mă simt foarte mândru.
Realizăm ce înseamnă să ne uităm la aceste nume. Oamenii se uită la trecut şi vorbesc despre anumiţi piloţi, iar într-o zi oamenii ar putea vorbi despre noi. Este unul dintre acele recorduri care nu ar fi trebuit bătut şi este foarte dificil de înţeles că am reuşit să o facem", a declarat el citat de postul britanic de televiziune BBC.Vettel a dezvăluit că echipa a avut temeri în privinţa fiabilităţii cutiei de viteze înaintea cursei, motiv pentru care inginerii au lucrat la această componentă încă de la primele ore ale dimineţii.
"Duminică dimineaţă la ora 08:00 monopostul era făcut bucăţi, aveam cutia de viteze pe podea pentru că am fost îngrijoraţi în privinţa fiabilităţii, iar băieţii au încercat să rezolve problema. A funcţionat bine în cursă", a adăugat el.
Via BBC Sport
( nu stiu cum se face, dar cum au trecut primii sase linia de sosire, deja cautam sa ma uit la niste documentare, atat de incitanta a fost cursa ) si de la anul in ceea ce priveste cu economia de carburanti, o sa ajungem sa ne uitam la curling, un sport prietenos mult mai incitant:)))
Incetati cu gluma aia "Schumacher era iubit de catre fanii Ferrari". Multi italieni nu l-au placut pe german. Schumacher nu era carismatic, dadea de inteles ca nici n-avea nevoie de afectiunea publicului. Era rece si distant. La fel e si Vettel. Daca erau 10 fani Ferrari si voiau autograf, Schumacher semna o hartie si pleca imediat. Asta daca se oprea, de multe ori n-o facea. Uitati-va la Valentino Rossi, ala e un campion iubit de catre fanii sai. Intr-adevar, motociclismul e superior Formulei 1 la capitolul spectacol. Cursa de la Valencia a fost una dintre cele mai frumoase din istoria motociclismului. Dar si pilotii apreciaza publicul si e atent cu el. Astia din F1 se comporta ca niste zei carora trebuie sa le cazi la picioare doar pentru faptul ca sunt ei piloti...
Alonso e putin mai apropiat cu fanii sai, poate datorita faptului ca-i latin.