Pilotul Scuderiei Ferrari îl va avea în faţa sa şi pe Nico Rosberg, iar speranţele sale la victorie sunt diminuate de oportunităţile scăzute de depăşirile caracteristice circuitului de la Monte Carlo. Germanul este însă încrezător că va fi capabil să efectueze măcar o depăşire pentru a termina cursa pe locul doi.
"În general sunt mulţumit de rezultat, dar a fost un pic cam rece pentru cei mai mulţi dintre noi şi ne-am chinuit cu încălzirea pneurilor. Este păcat că soarele s-a ascuns printre nori, dar a fost o sesiune bună şi obiectivul este să avem o cursă bună şi să încercăm să-i despărţim pe cei de la Mercedes", a precizat el.
Alonso: "Puteam obţine locul şase în calificări"
La polul opus al grilei de start, Fernando Alonso va pleca doar de pe locul 15 după ce a fost nevoit să abandoneze a doua parte a calificărilor în urma unor defecţiuni la motorul Honda. Pilotul echipei McLaren crede că ar fi fost capabil să ocupe locul şase în calificări şi anticipează că nu are nicio şansă la puncte din cauza oportunităţilor limitate de depăşire."Totul s-a transformat în negru şi nu am putut continua. Calificările erau importante, dacă plecăm de pe 15 va fi un trenuleţ de monoposturi pe care le vom urmări. Cred că în antrenamente, în singurul tur fără trafic, am fost al treilea. Locul trei nu era realist, dar aş fi putut termina calificările pe şase sau şapte. Trebuie să îmbunătăţim în toate zonele, inclusiv fiabilitatea. Ştim că suntem fragili în acest moment", a declarat el.
Alonso va lua startul de pe locul 14 ca urmare a faptului că Romain Grosjean a primit o penalizare de cinci poziţii pentru înlocuirea prematură a cutiei de viteze.
Ciocu mic si sa lasam faptele sa vorbeasca
Cum o sa depasesti un monopost Merc cand esti mai lent pe un tur decit ei cu 0,7-0,4 sec pe tur?
E bine sa fii optimist. Dar optimismul exagerat strica!
E ok daca ajungi pe podium. Uita de depasirea altora.
Locul 3 mai degraba l-ar merita Kimi.
Vedem maine.
Il pilota della Red Bull recrimina per un errore di comunicazione con il muretto sulla gestione della potenza". Ferrari este exact unde a fost in Australia ca performanta masinii in timp ce Mercedes a marit avansul usor, iar Red Bull se apropie. Williams e slaba la Monaco. Mclaren intra in Q3 relativ usor daca nu era steagul galben provocat de Rosberg. Puteti sa dati cate voturi negative, nu ma afecteaza, din contra imi confirma lupta totala cu ferraristii si detractorii, dar va rog urmariti cum Ferrari nu este in stare sa miscsoreze avansul fata de Mercedes, din contra in mod lent si liniar el continua sa creasca, in vreme ce echipele de pe 3-4, Williams si Red Bull se vor apropia in urmatoarele curse. Va spun un lucru, Ferrari are bagaj mare de puncte la constructori sa piarda locul 2, dar in ceea ce priveste performanta masinii la ultima cursa va fi a 4. M-ati injurat anul trecut cand spuneam ca incet dar sigur se duc pe topogan iar in ultimele curse vor fi in genunchi, asa va fi si acuma in ultimele curse ordinea ca si performanta masinii va fi: Mercedes, Red Bull, Williams (aici s-ar putea sa fie invers), si Ferrari a 4 masina.
Cat despre injuraturi, nu este nevoie de asa ceva. Este foarte ciudat ca un fan McLaren sa fie foarte interesat de ce face o alta echipa, dar sa nu fie interesat de ce face echipa al carui fan cica este. As spune ca in aceasta cursa, baietii de la McLaren au o sansa monstruos de mare sa castige cateva puncte, iar asta in sine ar trebui sa fie o bucurie cat de cat pentru fanii echipei, fara a incepe sa jigneasca rezultate altor echipe.
P.S. Pentru pilotii Red Bull, Toro Rosso si McLaren, peste cateva curse va incepe sa ploua cu penalizari pentru ca vor ramane fara pachete de propulsie sau bucati noi din aceste pachete. As spune ca asta in sine este o problema dar... ce conteaza nu-i asa?
Toata lumea spunea in China si Bahrain ca Ferrari este acolo, in gatul celor de la Mercedes si ca in Spania vor face saltul. Normal ca datele lor spun ca pachetul nou a fost un progres fata de cel vechi, dar datele anticipau un salt mult mai mare, a oferit doar castiguri minime. Mercedes a avut un pachet aerodinamic inferior cantitativ, dar ceea ce au pus a dat rezultatele prevazute in simulator, si astfel au marit avansul. Aduc vorba de Mercedes pentru ati arata ca problemele acestea de a incepe cu o masina decenta si apoi a pierde ritmul treptat de-a lungul sezonului nu s-au evaporat odata cu noul simultor, cu concedierea lui Domenicalli, Montezemolo, Fry, Tombazis si japonezul cu pneurile, ca problemele sunt adanc structuralizate in facilitatile si calitatea celor 700 de oameni pe care ii au. Au dat afara vreo 10, au adus altii 30, dar ce procent reprezinta aceste numere in ansamblul a 700 de angajati. Cangrena este veche si profunda si a inceput sa se formeze cand nu au mai putut sa testeze liber si sa arunce cu banii nelimitat si au trebuit sa se bazeze pe eficienta si metodele si mijloacele tehnologice avut la dispozitie. Mclaren traeste un cataclism aparent mult mai mare, dar nucleul este mai sanatos decat la Ferrari. In 2013 au avut aruncat pe fereastra o masina mp4-27 ce a castigat cele mai multe curse si pole-positionuri, desenand din temelii un nou concept cu doar un an de schimbarea regulilor. In 2014 au trebuit sa deseneze si sa conceapa aproape in orb jumatate din masina, deoarece informatiile cheie venite dinspre Mercedes veneau tarziu si erau minime. In 2015 nu are rost sa mai comentez, Honda a anuntat ca intra in mai 2013 la 3 ani dupa ce ceilalti au inceput lucrul la motor. Se pare ca nu era voie sa se testeze nelimitat motorul cum s-a incetatenit mitul fals, deoarece in ciuda intarzierilor cu fabrica din Sakura, puteau rula zi si noapte la Fuji si la Suzuka si sa aiba kilometri de 100 de ori mai multi decat Ferrari si Mercedes cu toate echipele lor motorizate, nu cred ca s-au zgarcit la bani sau au fost atat de prosti sa nu faca asta daca nu erau riscuri cu regulamentul. Mclaren vezi ca inceput in genunchi, dar linia curse ascendent. Ferrari a inceput sus, aproape lipiti de Mercedes, dar nu doar ca nu se vor mentine acolo, ci vor pierde contactul, cu Williams si Red Bull ce o vor depasi. Tabloul la general este mult mai sumbru pentru Ferrari. Ei au avut totul, dar absolut totul intre finele lui 2012 si prezent ceea ce lui Mclaren a lipsit si nici macar o singura data nu au fost macar a 2 masina. In 2013 au avut mai multe minte decat Whitmarsh si Neale si la fel ca ceilalti au dezvoltat masina din 2012. In 2014 au avut un as in maneca cum doar Mercedes l-a avut ca o fabrica intreaga de motoare sa lucreze doar pentru sasiul lor. In 2014 au avut doi piloti campioni mondiali in vreme ce Mclaren l-a avut pe Button (pilot lent, mit fals ca conserva cel mai bine pneurile) si pe Magnussen, tanar si fara experienta, iar in 2015 sansa si banii sa faca cea mai buna masina. Mereu a fost esec, avant totul la dispozitie.
Cine te-a intrebat si cine ti-a cerut parerea? Eu vorbeam cu ferr1, de ce trebuie sa fii mereu ca si musca atunci cand iapa ridica coada?
Te-a intrebat cineva ceva?
Slabeste-ne si nu mai interveni in dialogurile altor 2 persoane (in cazul acesta ferr1 si mine). Ce treaba aveai tu cu fanul Mclaren, plimbate prin ograda ta si comenteaza articolul sau discuta cu persoane care au chef de tine, binecuvanteaza-i pe altii cu cunostintele si flerul tau. Mersi, eu n-am nevoie si nu adaug pe acest site nici un comentariu la ceva ce spui tu. In schimb tu trebe sa te impungi mereu. Doar ca ghinionul tau este ca mereu primesti un raspuns ferm si agresiv.
P.S. Sper ca nu esti singurul fan McLaren de pe aici :P
Du-te ba... ca tu nici macar in FP nu te-ai clasat in top 10.
Nu cred ca putea obtine locul 6, Torro Rosso au fost tot week-endul mai rapizi. Intra in Q3, dar locul 6 cred ca era prea mult.
Ca se putea si mai mult .. poate da, poate nu.
Pacat de configuratia circuitului care nu prea permite depasiri fara riscuri.
Pe ploaie? Da, corect... pe ploaie toti au mers in ritmul lor, incet, de frica sa nu rupa monoposturile in mantinele. Pe circuit uscat nu a prins top10.