Vettel: "Sistemul KERS a fost esenţial în calificări"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Red Bull Racing a decis vineri seara să utilizeze sistemul KERS în Marele Premiu al Malaeziei, în urma feedback-ului pozitiv primit de la Sebastian Vettel şi Mark Webber după primele sesiuni de antrenamente libere.
Decizia s-a dovedit a fi esenţială pentru rezultatele obţinute de austrieci în calificări, iar Vettel a admis că nu ar fi obţinut pole position-ul în absenţa tehnologiei. Germanul l-a surclasat pe Lewis Hamilton cu numai 0.104 secunde, după ce în Australia diferenţa fusese de aproape opt zecimi de secundă.
"Am fost criticaţi în Australia că nu am concurat ci KERS, dar am venit aici, am rezolvat cele mai multe probleme şi cred că dacă nu l-am fi avut nu am fi fost aici, nici eu, nici Webber (n.r - locul trei). Aşa că este o mare realizare şi le transmit complimente acestor băieţi. Lucrăm mână în mână, aşa că suntem mulţumiţi", a declarat germanul la conferinţa de presă de după cursă.
Vettel a explicat diferenţa mai mică dintre el şi Hamilton prin câteva greşeli personale, ocazie cu care a exclus o posibilă defecţiune la monopostul RB7.
"Nu a fost o problemă anume cu monopostul. Nu am avut un parcurs atât de lin şi nu am efectuat tururile pe care le vroiam. A fost puţin trafic, am făcut greşeli, aşa că în ansamblu lucrurile nu au venit împreună. Acum ne concentrăm pe mâine", a adăugat el.Clasamentul primilor cinci piloţi din calificările de la Sepang - Vettel - Hamilton - Webber - Button - Alonso - este identic cu cel al calificărilor din Australia din urmă cu două săptămâni.
parerea mea ca diferenta azi a fost facuta de piloti...cred ca monoposturile redbull si mclaren in malaezia sunt egale...si ddiferenta a fost facuta doar de maiestria de a pilota a lui vettel....
oricum maine cred ca va fi fff interesant sa vedem batalia dintre redbull si mclaren in principal dintre vettel si hamilton...
sper sa nu se precipiteze niciunul dintre ei la start si sa faca o greseala care sa-i coste cursa..cursa e lunga si se poate intampla orice...nu are rost sa risti enorm la start..
vom vedea maine...
In alta ordine de idei ...cine .... l-a pus pe coulthard comentator alaturi de m brundle...o idee ff proasta parerea mea.
ati uitat un "nu"
LH: Aaahh,I'm not planning on having a turn 1 like last race,so I'm hoping that we have a good start!
ce concluzii sa tragem?ca va ataca incisiv P1 sau ca va fi mai atent sa isi apere P2...nu ca in Australia unde a fost aproape depasit de Webber.
cel mai important maine va fi:
1.vremea
2.pneurile
3.fiabilitatea monoposturilor
chiar in conferinta celor 3 de dupa calificari vettel a afirmat ca diferenta dintre ei si mclaren se datoreaza mai multor cauze..nu probleme cu monopostul,..we didn't do the laps that we wanted,a little bit of traffic,I did mistakes,and it just didn't all come together...
ce se intelege din articol e ca diferenta mica dintre vettel si hamilton se datoreaza doar din cauza unor greseli personale ceea ce nu e cazul...nu vrea sa fiu lipsit de respect dar ca un reporter trb sa vezi imaginea de ansamblu si nu doar sa iei unele afirmatii dintr-un interviu..
parerea mea a ca diferenta dintre redbull si mclaren e fff mica aproape insesizabila,redbull inca sunt in fata dar cu cateva miimi de sec...si ca in calificari diferenta s-a facut doar din maiestria lui vettel...
vom cedea maine ce va fi...
cred ca va fi muuuuult mai interesant decat in australia.
Daca intr-adevar a zis asta, este....sa zic arogant. Asta ca sa nu o spun intr-un mod mai agresiv. Cred ca sunt putin frustrati ca McLaren i-au ajuns si mai ales ca prin sistemul de evacuare, patentat de Newey, tocmai datorita acestui sistem, probabil McLaren s-a apropiat atat de mult de ei.
GOOD LUCK Lewis!!! Go Jenson! Pe ei baieti!!!