Mercedes a câștigat primele trei curse de Formula 1 din acest sezon și a acumulat deja 121 de puncte, în timp ce locul doi este ocupat de Red Bull cu numai 55 de puncte.
Confruntați deja cu numeroase probleme în privința performanței monopostului Ferrari, cei doi piloți ai Scuderiei anticipează o dominație fără emoții pentru Mercedes.
Întrebat ce șanse sunt ca Lewis Hamilton să rateze titlul mondial în acest sezon, Sebastian Vettel a replicat: "Cred că numai în cazul în care Bottas câștigă campionatul".
La rândul său, Charles Leclerc consideră că Bottas este singurul care poate lupta în acest an cu Hamilton, mai ales în contextul în care dezvoltarea motoarelor este în mare parte interzisă din cauza programului de reducere a costurilor.
"Cred că Hamilton este principalul candidat. Singurul care probabil l-ar putea opri este Bottas", a explicat el.
Cu toate acestea, oficialii Mercedes insistă că titlul este departe de a fi jucat și îi nominalizează pe cei de la Red Bull drept principalii rivali.
"Nu sunt sigur dacă rivalii vor cădea.
Cei de la Red Bull au avut probleme tot weekendul, iar apoi au avut un monopost decent în cursă. Sunt 30 de puncte între Hamilton și Max Verstappen după 3 curse. Dacă ai un abandon, acel avantaj s-a dus", afirmă Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.Via ESPNF1
is foarte multumit ca cel mic o inteles pan' la urma ca singura solutie pentru redobandirea succeselor Ferrari ii concordanta, ii acea similitudine in a-si urma mentorul chiar si-n declaratiile oferite mass-media,
ultimele optsprezece luni ne-or confirmat tuturor ca abaterea discipolului monegasc de la aceste principii, uzuale si necesare atunci cand nu se doreste sa se faca rabat de la performanta, or avut urmari dintre cele mai paguboase pentru scuderia in deja prea multe cazuri in 2019 si 2020
asta-i concluzia ta cat se poate de "docta" dupa ce-oi parcurs aceasta stire?
atat oi reusit sa inmagazinezi din informatia de mai sus?!?
iti marturisesc ca-s siderat sa constat faptul ca analfabetismul functional o reusit sa-si faca loc si pe AM!
P.S. sa-l starpim pana nu prinde radacini!!!
Tocmai cel ce-i denigreaza fara motiv pe Hamilton, Verstappen si Leclerc s-a simtit ofensat de o gluma nevinovata.
Vezi ca suferi de coronavettel si trebuie sa te tratezi urgent!
in ultimul deceniu al F1 sebastian vettel reprezinta taman summumul anticorpilor necesari in a rapune acest pacatos virus numit BenzF1,
cele 14 victorii ale germanului, cele mai multe inregistrate de un pilot non Benz in era V6T, certificand faptul ca pentru a izbuti sa izolam cu succes focarul de la Brackley si pentru a birui totodata in acest razboi crancen cu un microb pe care l-am subestimat initial se impune ca
sebastian vettel sa se afle mereu in avangarda inclestarilor, ii singura sansa reala pe care o identific de ceva vreme, ii singura varianta datatoare de speranta....
PS @Cuostiel, cand o sa ajungi sa te exprimi in limba romana corect si ca un om normal, poate o sa te mai bage lumea in seama. Atata timp cat continui s-o dai pe "ardeleneasca" aia imbecila, mai mult de maxim doua randuri eu nu-mi pierd vremea cu tine.
Un ardelean dezgustat.
Eu cred ca Mercedes-AMG pur si simplu a ajuns o organizatie foarte bine pusa la punct, tipic germana, iar rezultatele se vad. Pe langa asta si banii, nu trebuie sa uitam deloc acest lucru, clar. Dar si Ferrari are buget asemanator cu Mercedes, si totusi, nu reusesc sa performeze asa cum multi fani se asteapta.
Personal eu ma bucur de succesele Mercedes, insa in acelasi timp ca oricarui petrol-head imi lipsesc si mie luptele la varf. Mi-ar placea sa vad ca victoriile Mercedes sunt mult mai muncite pe pista...dar se pare ca sezonul asta, cam tot asa o sa fie.
Oficial F1 nu au anuntat nimic inca, dar se pare ca acestea vor fi urmatoarele opriri:
https://www.racefans.net/2020/07/22/nurburgring-to-join-2020-f1-calendar-with-portimao-and-imola/
musai lipsita de profunzime si categoric neglijabila concluzia ta tocmai din cauza faptului ca informatiile certe iti lipsesc cu desavarsire, monegascul pierde masiv teren in sezonul 2020 exact acolo unde excela pentru Ferrari in 2019: sesiunile de calificari!!!
iata ca "perimatul" sebastian vettel o reusit sa preia prim-planul si-n calificari, 2-1 pentru german in cele trei sesiuni desfasurate in 2020!
La fel și cu Mercedes, nu cred că ar lucra ei atâtea ore, cu același maxim de bani posibil investiți ca și celelalte echipe.
Diferentele de timp fata de adversari nu sunt specificate in regulament! Toate echipele exploateaza regulamentele pana la maxim. Iar in cazul Mercedes, nu prea stiu sa se fi aflat in teava pustii din cauza nerespectarii regulamentelor, nici macar cu ultima inginerie absolut extraordinara - DAS. Nu la fel pot sa spun despre Ferrari, care anul trecut au avut un motor care spulbera competitia pe palierele de viteza, iar dupa ce au fost investigati de FIA (care s-a finalizat printr-o intelegere secreta!!!) brusc le-au disparut performantele!
Deci, din nou, cum e faza cu regulamentul care favorizeaza expres Mercedes?
https://www.youtube.com/watch?v=X5BPkthF1qY
Tu ca fan Mercedes aperi echipa precum o mămică care din dragoste față de fiul ei l-ar lăuda și de i-ar trage un pumn în fața!
Dar bineinteles ca Gigel, Costel, Marean si alti baieti toba de regulamente care se discuta pe la coltul strazii stiu mai bine cum sunt lucrurile in F1. Au vreun argument palpabil: nu. Dar ce conteaza asta....
Zeci de ani de zile Ferrari care a avut mai mult sau mai putin in spate concernul Fiat s-a batut de la egal la egal cu niste mecanici pasionati care si-au facut echipe de F1.
De ceva timp a venit o alta echipa, care are in spate si ea, un gigant in lumea automobilismului si lucrurile s-au schimbat ca va place sau nu.
Astazi insa, ciudat, imi place mai mult competitia pura, indiferent de cine castiga. (OK, mai putin basina de hamilton pe care cumva nu-l suport). Faptul ca Mercedes rupe tot de cativa ani, nu poate decat sa ma bucure, dar in acelasi timp "tin" si cu Ferrari. Mi-e greu sa explic. De fapt ii simpatizez pe toti, mai putin orice vine din asia, si asta e o poveste mai veche de-a mea. Deci daca e motor honda, echipa sa zicem c-o accept si cam atat.
Dupa toata introducerea asta, am si eu o curiozitate. De unde apar frate, teoriile astea conspirationiste? Eu poate sunt prea naiv, dar aici e ca la bursa. Tu nu stii ce-au discutat CEO de la diferite companii ca sa te apuci sa faci speculatii cu miscarea de peste o saptamana/luna. Acum ca fiecare isi da cu presupusul, e ok. Dar nu stiu cat de credibile sunt ipotezele SF fale fiecaruia. Ca si @raduvlase, imi pun intrebarea, pe ce te bazezi? OK, poate am prea putina experienta in chibitatul la F1 si nu vad niste detalii. Dar totusi?
Prin 2000 si un pic, cand se deschisese internetul la greu pentru tot poporul, la un moment dat erau faimoase "Camerele" (Rooms) pe Trivia, unde intrau mai multi tipi online, iti puneau o intrebare si care raspundea primul era si el tatic pentru 2 secunde. La un moment dat ii snopeam pe aia asa de tare ca baietii incepeau sa iasa rand pe rand, pana ramaneam eu cu adminul. Moment in care ma ruga frumos sa nu mai intru ca-i stric jocurile si se cara lumea pe alte chat-uri.
Pai cam asa si cu Mercedes. Moartea spectacolului ar putea sa vina si din dominatia grosolana a unuia din participanti. Daca mai tineti minte, cam asa s-a intamplat cand au dat drumul din lesa la CLK GTR in Campionatul GT. I-a rupt pe aia de nu mai stiau de unde sa-si porneasca masinile. Noroc ca pe vremea aia inca mai era presa tiparita iar internetul era inca in stadiul de infantilism. Asa ca teoriile conspirationiste n-au avut nici pe unde, nici de la cine sa zboare pisti-tat-locu.
@@zarnesteanu: Da.
@chull, chiar nu inteleg, care e problema cu inovatiile? Daca era sa batem pasul pe loc, concuram si acum cu calul sau alergam ca aia de la Marathon pe circuit la +40 deg.. Deci daca o echipa vine cu o inovatie valabila si rupe gura targului, gata tata, toata lumea le sare in cap si n-au voie s-o implementeze pana nu fura toti patentul. Pai care e treaba? Forumla1 nu e nici china nici japonia sau corea.
Ce pare ca scapa foarte multora este ca un pilot bun face toate milioanele cu care e platit. Pentru ca pilotul ala ca sa poata sa castige o cursa trebuie sa stie ce sa le spuna inginerilor, sa seteze masina la perfectie. Cuvantul cheie este a seta. Schumacher a fost inegalabil din punctul asta de vedere. hamilton poate sa se duca sa-i schimbe lenjeria pentru toti anii de inceput, din era moderna, in care Mercedes dadea chifla dupa chifla, pana au reusit sa tune-eze masina la perfectie. Restul e istorie.
Acuma ca echipele umbla cu matrapazlacuri de tot felul, aici e treaba FIA sa intre pe rol si sa imparta castane fara partinire, dupa merit. Sunt curios, in anii de dominatie Ferrari + Schumacher tot asa v-ati aruncat la teoria conspiratiei, ca invarteau aia roata mai repede din laptop? Sau poate a fost chiar meritul cuiva pentru succesele in cascada?
Week end placut :):):) No hard feelings baieti. In ultimii ani foarte rar mai prind cate o cursa asa ca parerea mea luati-o ca atare. Doar o parere :)
In viata e foarte greu sa fii pe val timp indelungat. Roata se invarte si mai vine si altora randul sa fie in fata. E doar o chestiune de timp. Deocamdata este momentul celor de la Mercedes. Daca zvonurile sunt reale, la anul or sa-si vanda echipa, si asa poate se va restabili armonia.
Stai linistit, nu-si vor vinde echipa, asta-i doar un zvon. F1 este singura competitie in care a mai ramas Mercedes, inafara de Formula E. Au iesit si din DTM, nu cred ca vor iesi si din F1. F1 este singura lor competitie in care participa cu masini pe combustie, asa ca, slabe sanse sa iasa din F1 in viitorul apropiat.
Pai Ferrari, care au avut bugete de milioane, ani de zile la rad, de ce pierd? Ei nu s-au prins, de cand participa in F1, cum merge treaba cu mituirea oficialilor si incovoierea legilor dupa interesele proprii? Hai sa fim seriosi.