Vettel și Hamilton speră să lupte roată la roată pentru titlul mondial în 2017

de Daniel Popescu
Luni, 27.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel și Lewis Hamilton și-au exprimat speranța că vor lupta pentru titlul mondial în acest sezon, ca urmare a victoriei pilotului Ferrari din Australia.

Sebastian Vettel și Lewis Hamilton și-au împărțit perioadele de dominație în Formula 1 între 2010-2015 și, cel puțin până în prezent, nu au avut niciodată oportunitatea de a lupta direct pentru titlurile mondiale pe parcursul unui sezon întreg.

Victoria obținută în Marele Premiu al Australiei îl determina însă pe Vettel să fie încrezător că Ferrari va reuși în acest an să opună o rezistență puternică celor de la Mercedes.

"Hamilton a demonstrat că este unul dintre cei mai rapizi piloți de pe grilă și cu siguranță mi-ar plăcea să avem o luptă echilibrată. Acum se pare că avem monoposturi egale. Sper să rămână așa și apoi vom vedea ce se întâmplă. Evident, este foarte bine să lupt pentru victorie și să lupt împotriva celui mai bun", a precizat germanul.

Urmareste Automarket
La rândul său, Hamilton este optimist că va avea parte de dueluri cu Vettel, însă a admis că își dorește ca acestea să fie roată la roată, aluzie la faptul că numărul depășirilor din cursa de debut a sezonului nu a fost prea ridicat.

"În sfârșit am ajuns în ipostaza de a avea o cursă reală.

Îmi doresc să luptăm mult mai aproape, dar cred că suntem la un nivel similar. Din punct de vedere fizic și mental va fi solicitant, dar în Formula 1 trebuie să lupți cu cei mai buni și asta te determină să muncești mai mult și să mărești ritmul, iar eu abia aștept asta", a explicat britanicul.

Via Motorsport

Comentarii (19)

  • finala: Anglia - Germania
    6 2
  • Este posibil ca cei de la Mercedes sa fi avut probleme cu gumele din cauza ca nu isi mai pot folosi suspensia minune. Ramane de vazut cum vor reusi sa isi rezolve aceasta problema. Sper ca duelul Mercedes - Ferrari sa ramana cel putin la fel strans.
    20 1
  • bai bine mai, ca o fi motorul ca o fi aerodinamica si cand colo aveam altfel de suspensie?
    5 1
  • daca ar fi fost doar suspensia (si acum a ramas Mercedes fara ea) atunci ar fi fost sus si RBR langa Mercedes nu doar Ferrari. dar cum regulamentul tehnic a fost schimbat e greu totusi de stiut cat a contat suspensia aia
    7 1
  • dar poate vedem kimi vs bottas pt primele 2 locuri..
    10 9
  • pe kini sigur o sa-l gasesti in bodega nr.4 pe pista...4 sau 5-calm
    5 22
  • @Kimi.. duda, gata, intelegem, esti fan kimi... te felicit pentru entuziasm si sustinere, dar e momentul sa o lasam mai moale cu kimi. Da, omul a fost fenomen, da, inca se metine in puncte, dar se vede clar ca, nu mai este la fel de determinat sa castige ceva. Este constant, dar doar atat, in cel mai bun caz, se va batea cu bottas si redbull pentru locul 3.. Cel mai bun caz.
    15 11
  • De abia a trecut o cursa si deja "s-a stabilit" perechea care conteaza ... eu zic sa asteptam, surprizele in F1 sunt nelipsite si de toate felurile.
    22 2
  • Si Vettel este un fenomen in exprimarea bucuriei la castigarea unei curse,total ridicol si putin lingau .Ar putea cere cateva lecti de la Kimi.
    11 17
  • sefilor le plac lingaii, altfel n-ar mai fi lingaii lingai
    8 4
  • Astia doi își doresc de mult o lupta echilibrata, sa speram ca nu vor mai intra in joc strategiile de la boxe si vor fi lăsați sa se întreacă roata la roata asa cum bine vor ei.
    7 3
  • Strategii de la boxe vor fi mereu (din pacate). Ce s-ar fi facut, de exemplu, Schumacher fara Irvine, Barichello sau Massa ? N-am nimic cu omul, am fost fan Schumacher si nu-i contest valoarea, dar, oricum, cei trei amintiti mai sus l-au ajutat; a avut si masina buna, ce-i drept.
    11 2
  • Schumacher s-a descurcat foarte bine fara Irvine, Barichello, Massa. Acum sa fim seriosi, strategia lui Schumacher (sau Ross Brawn) insemna timpi foarte rapizi fara de care strategia n-ar fi functionat. Irvine, Barichello sau Massa nu au vreun merit in asta. Si in general, Schumacher castiga singur campionatul. Mult mai mult a fost folosit Massa in perioada Alonso. Din cauza lipsei testelor Massa a cam fost sacrificat sa testeze in cursa.
    10 6
  • eu sunt fan Alonso, nu-i contest valoarea DAR (...) a avut noroc ce-i drept cand a castigat, plus masina (lucru dovedit de fisichella) si ma cam oftic ca nu are destul curaj sa mearga la o echipa buna
    6 5
  • Mai Radu, si eu sunt fan Alonso dar, pe undeva, nu-mi place ca a preferat o caruta de bani decat sa schimbe echipa (probabil ca posibilitati au fost). Cum am mai spus, sper ca japonezul s-o rezolve odata si sa-l vedem pe Alonso macar in Q3.
    3 2
  • pai mai bn o caruta de bani decat bani putini si titlu tot ba ca il ia amicul lui, Hamilton. Desigur, raman fanul lui, asa cum esti si tu fanul lui Schumacher :)
    2 2
  • din cate imi amintesc, schumi lua bataie mai des de la rosberg decat alonso de la button. :/
    3 2
  • @hmm Pai stai putin ca Red Bull e in aceeasi barca cu Mercedes. Ambele echipe nu-si mai pot folosi suspensia pentru ca FIA a decis ca e ilegala. Ferrari se astepta sa fie interzisa si de aia nici nu s-au complicat cu ea. Nu e exclus ca Red Bull sa sufere mai mult decat Mercedes din cauza suspensiei chiar daca au declarat ca nu le afecteaza performanta monopostului. Pai daca nu le aduceau nici un avantaj de ce o mai foloseau? Mercedes se foloseau de suspensie pentru a face monopostul mai stabil in curbe. Daca a devenit mai instabil e normal sa le pape gumele mult mai repede. Red Bull a folosit-o pentru a obtine alte avantaje chiar daca nu recunosc. Ar mai fi o chestie.. suspensia monopostului e o componenta critica.. ei si-au "construit" pachetul stiind ca se vor folosi de suspensia respectiva, daca trebuie sa o inlocuiasca cu alta de tip standard sa zic asa, pai unele componenente de pe monopost s-ar putea sa nu mai dea acelasi randament, din cauza ca monopostul reactioneaza diferit. Nu le duc eu grija celor de la Red Bull, oricum sunt campioni cand vine vorba de dezvoltare in timpul sezonului, ca sa nu mai zic de portite care duc in zona gri a regulamentului. Cat despre Mercedes, poate mai fac un test cu Pirelli daca problema persista :)
    8 1
  • kimishor
    kiminion o sa se bata si el...dar nu pentru doi sau trei ci cu Alonso...pe acolo este...dar nu ca este Alonso slab...doar ca are mototaietoarea ca masina de F1
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru