Pilotul echipei Red Bull Racing are un avans de şase puncte cu numai patru curse înainte de sfârşitul sezonului după ce la finalul cursei de la Monza avea de recuperat un deficit de 37 de puncte. Germanul afirmă că se va concentra exclusiv pe obiectivul de a câştiga ultimele patru curse pentru a deveni în noiembrie cel mai tânăr triplu campion mondial din istoria Formulei 1.
"Am făcut un nou pas înainte şi este exact ceea ce aveam nevoie înaintea următoarelor curse. Campionatul a avut momente pozitive şi negative. Trebuie să ne concentrăm pe noi înşine, trebuie să obţinem cele mai bune rezultate şi vom continua de acolo. La finalul anului, dacă avem suficiente puncte, mulţi oameni ne vor spune că nu trebuie să ne facem griji", a declarat el la conferinţa de presă de după cursă de la Yeongham.
Alonso abordează ultimele curse ale anului ştiind că în acest moment Ferrari are un monopost mai lent decât cei de la Red Bull. Spaniolul nu este însă îngrijorat de această perspectivă."Nu este nimic nou. Ultimii cinci ani din cariera mea au fost la fel şi sunt obişnuit cu această situaţie. Suntem întotdeauna la limită, dar ne simţim confortabil şi obţinem maximum de la monopost când suntem sub presiune. În ultimele patru curse trebuie să câştigăm cu şapte puncte mai mult decât Vettel. Va fi dificil, dar credem că putem face asta", a precizat el.
Via FIA
"Sebastian Vettel şi Fernando Alonso îşi propun să câştige mai multe puncte decât celălalt..."
Oare cine o fi celălalt? Ar fi bine sa revizuiți formularea!
o fi vorba de KIMI :)))))))
Nu si daca cel putin una dintre curse se va desfasura pe ploaie !
Aici se vede diferenta dintre pilotii de pluton si campioni. Pe ploaie Vettel nu exceleaza si poate sa nici nu ajunga pe podium.
Alonso in schimb ce a facut pe ploaie? A dat in gard. Nu-mi da exemple in care a profitat de safety car, aia e altceva.
Si inca o data esti dus: daca un pilot e foarte bun pe ploaie nu-ti spune nimic despre cat de bun va fi pe uscat. Poate fi bun doar pe uscat, doar pe circuit ud, pe ambele sau pe niciunul.
Iar aduci in discutie mituri. La atat se rezuma "stiinta" ta in ale F1. La mituri. Pentru ca e mai usor asa decat sa gandesti.