Triplul campion mondial a negat că a igonorat pur şi simplu ordinul şi susţine că s-a lăsat dus de val din cauza competitivităţii monopostului Red Bull.
"Am simţit că sunt în mare formă şi am fost ceva mai rapid pe noul set de pneuri medium. A fost o luptă echilibrată, dar am comis o mare greşeală. Ar fi trebuit să rămânem în poziţiile în care eram. Nu am ignorat ordinul, ci m-am încurcat în situaţia respectivă. Am preluat conducerea de la Webber şi am văzut că este supărat, dar vreau să fiu sincer şi să-mi cer scuze.
Am riscat depăşirea şi ar fi trebuit să mă comport altfel. Îi cer scuze lui Webber, dar tot ce pot spune este că nu am făcut deliberat", a declarat germanul. Webber a dezvăluit încă de la interviul de pe podiumul de premiere că echipa a decis înaintea cursei că cei doi piloţi nu se vor ataca în ultimul stint pentru a evita o degradare suplimentară a pneurilor."După ultimul pitstop echipa mi-a spus că s-a terminat cursa şi să incetinesc până la sfârşit. Echipa a luat o decizie: avem grijă de pneuri şi ajungem la final. Dar Vettel a luat propriile decizii şi va avea parte de protecţie, ca întotdeauna. Am fost dezamăgit de rezultatul cursei", a precizat australianul.
Şeful Christian Horner a criticat însă dur decizia lui Vettel şi consideră că acţiunea acestuia a fost deliberată. Întrebat de ce nu i-a ordonat germanului să-i cedeze primul loc lui Webber, britanicul a replicat:"Chiar credeţi că ar fi dat locul înapoi dacă i-am fi spus să încetinească şi să cedeze poziţia? Nu avea niciun sens. Intenţiile lui au fost clare când a făcut depăşirea. Ştia care erau comunicaţiile, dar a ales să le ignore. A pus interesul său mai presus de interesul echipei. S-a concentrat pe diferenţa de şapte puncte dintre primul şi al doilea loc, ceea ce a fost greşit. A acceptat că a greşit".
Poate asta e diferenta dintre perioada Senna-Prost si perioada Schumacher sau cea a lui Vettel.
Pt mine personal Vettel e un campion dar un campion murdar
Numai bine.
Ca atare, depasirea lui Vettel a asigurat spectacolul si, desi avea interzis la depasire, a facut-o pentru ca asa e normal: daca ai sansa sa castigi, te bati pana la capat. Bravo lui!
In schimb, Rosberg nu a procedat la fel ca Vettel. A acceptat ordinul si a pierdut puncte si un podium.
Vina pentru cursa de ieri o au in primul rand FIA si in al doilea rand Christian Horner si Ross Brown. Rosberg a respectat indicatiile de la boxe, Vettal nu. Doua decizii opuse cu rezultat identic. Cel putin in cazul lui Vettel am avut parte de o depasire spectaculoasa. In zilele nostre in Formula 1 se doresc soferi care sa aduca masina acasa, nu piloti de curse.
Extraordinar de potrivit citatul cu declaratia lui Ayrton Senna.
Din punctul meu de vedere daca Vettel si Weber s-au inteles direct sa nu se atace la ultimul stint Vettel trebuia sa stea potolit si sa respecte intelegerea. Daca un agarici de la birouri a luat o decizie de birocrat fricos Vettel a procedat bine.
Ordinele de echipa sunt o rusine.
Vetel joaca din postura de nr,1.
Rosberg ?
weber de ce il impingea in parapeti? Daca are ambitii de nr.1
asa semna.
campionii au pshic de nr.1 si asa dupa cum spunea, 'regrete eterne 'BALINT, LI SE PUN PITICII.
asta si vrem . nu? batalii roata la roata, linga parapeti, pe borduri, chiar si intre coechipieri , chiar daca tipa directorul, si se ia cu mainile de cap.
In 1989 Senna i-a propus lui Prost (ambii coecipieri la McLaren) sa nu se atace unul pe celalat pe circuit ci sa castige cel care e in prima pozitie in virajul numarul unu (bazandu-se pe faptul ca el pleca adesea din pole). Prost a acceptat! A venit cursa de la Imola, Prost a reusit un start mai bun si concura relaxat pe prima pozitie urmat de brazilian... insa acesta l-a depasit agresiv pe linia dreapta... si atunci a fost scandal...
Acum orice cursa e cu scandal: ba Ferrari ba Red Bull , Mercedes si lista continua
Webber este un nimeni, peste 1 an nu o sa mai stie nimeni de el.
Anul trecut a incercat tot ce a putut sa ii puna piedici in lupta pt. titlu lui Vettel, trebuia dat afara de mult.
Hamilton, Alonzo, Raikonen - astia meseriasi!