Cu toate acestea, pilotul echipei Red Bull rămâne precaut în privinţa şanselor la titlul mondial şi afirmă că inclusiv Kimi Raikkonen, aflat la 63 de puncte în spate, poate câştiga trofeul în acest an.
"În ceea ce priveşte campionatul, mai este mult până departe. Sunt mai mult de 63 de puncte care pot fi câştigate în acest an. Este păcat pentru Raikkonen, dar astfel de lucruri se pot întâmpla", a declarat germanul.
De altfel, şi Alonso este încrezător în şansele pe care le are în lupta pentru titlul mondial, în primul rând datorită progreselor înregistrate în ultimele curse de monopostul Ferrari.
"Am câştigat două dintre primele cinci curse şi puteam lupta pentru podium tot timpul.
Apoi am mers înapoi, am pierdut direcţia, dar am analizat şi acum se pare că furnizăm rezultatele aşteptate. Încă trebuie să recuperăm ceva poziţii şi să luptăm pentru pole positionuri, dar campionatul este foarte lung. Dacă ai un monopost competitiv şi câştigi şase curse consecutive poţi recupera rapid. Vom afla dacă suntem în măsură să facem asta", a declarat el.
Cum sa revii in lupta pentru titlu daca adversarul tau direct castiga cursa si tu iesi dupa el???
sunt "n" cazuri in care totul s-a rasturnat in 2 curse ...
vezi ultima oara 2010 sau 2007 ...
Vettel va fi campion dupa steagul cu patrele din Interlagos sau dc matematic nu-l mai poate ajunge nimeni ... deocamdata nu e cazul
singura diferenta este ca ceilalti (Alonos. Kimi, Hamilton) au nevoie si de mult noroc ca sa ia titlul ... dar nu se stie niciodata
Forza Rosa!
Cred ca monopostul Ferrari va fi foarte rapid pe circuitele din Asia, la temperaturi ridicate. Iar Massa daca nu aduce puncte echipei, macar sa mai incurce niste piloti pe circuit. Sa nu fie chiar degeaba la Ferrari...
sedeam aici si imi imaginam cum spui asta cu ceva intonatie "e enervant de bun" ...
sa pun si un ah?
adevărul crunt:
Înainte de Marele Premiu al Belgiei, se vorbea despre modul în care Hamilton a ajuns o amenințare serioasă pentru poziția lui Vettel în fruntea clasamentului. După cursă, se pare că doar o serie catastrofală de ghinioane poate preveni germanul să castige al patrulea titlu.
Unii renunta dupa prima infrangere, altii au curajul de a lupta pana la capat cu orice risc. Astia sunt marii campioni. E mai usor sa fii cel mai rapid. N-ai nicio problema. E mult mai greu sa vii din spate cu a 2-a sau a 3-a masina cand trebuie sa fortezi, sa conduci la limita si sa nu gresesti, sa-ti mentii ritmul si sa speri mereu ca-l vei prinde pe cel mai rapid chiar daca ai o masina mai lenta.
Cam asta face Alonso cursa de cursa... Cam asta a facut in 2010 si in 2012. Titlurile sunt doar pentru statistici. Stilul de pilotaj si comportamentul pilotilor, atitudinea lor raman in memoriile fanilor.
Sa profiti de orice ocazie legala, regulamentara e una, e ok, si cu totul ALTCEVA e sa trisezi ca porcu!!
Cand trisezi ca porcu te amagesti cu victoria si cu "valoarea" ta
Nu stie sa piarda, nu stie sa-si joace CORECT sansa pana la capat. Vrea titluri cu orice pret, alearga dupa statistici.
Nu-i nici un "ah!" :)) Pur si simplu nu-l suport.
ei lasa ca asa e dragostea cu nabadai. "Nu-l suport", "ma enerveaza", e enervant ... de bun. :)
Alonso nu munceste,critica echipa ca nu`i face un monopost bun (:|