Vettel, pole position în Germania! Hamilton, locul 14 după o defecțiune tehnică la monopostul Mercedes

de Daniel Popescu
Sambata, 21.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel va pleca din pole position în cursa de la Hockenheim din fața lui Valtteri Bottas și Kimi Raikkonen, în timp ce Lewis Hamilton va lua startul doar de pe locul 14 în urma unei pierderi de presiune hidraulică la monopostul Mercedes.

Sebastian Vettel și-a îndeplinit obiectivul de a obține pole position-ul pe circuitul de la Hockenheim. În fața propriilor suporteri, germanul a fost cronometrat cu 1:11.212 și a reușit astfel să-l învingă cu două zecimi de secundă pe Valtteri Bottas.

Kimi Raikkonen va lua startul de pe locul 3 din fața lui Max Verstappen, în timp ce Haas a obținut o nouă performanță majoră: Kevin Magnussen și Romain Grosjean au monopolizat a treia linie a grilei de start în fața rivalilor de la Renault reprezentați de Nico Hulkenberg și Carlos Sainz. Charles Leclerc și Sergio Perez au completat topul primilor 10 piloți.

Vettel are oportunitatea de a-și extinde semnificativ avansul de 8 puncte din clasamentul general după ce Lewis Hamilton a ocupat doar locul 14 pe grila de start. În ultimele momente ale primei părți a calificărilor, britanicul a oprit monopostul pe circuit în urma unei pierderi de presiune hidraulică. El a încercat să-și împingă monopostul până la boxe, în speranța unei remedieri rapide a defecțiunii, însă nu a putut participa în a doua parte a calificărilor.

Daniel Ricciardo a progresat în a doua parte a calificărilor, însă nu a ieșit pe circuit în a doua parte a calificărilor, mai ales că pilotul Red Bull va pleca de pe ultima poziție în contextul în care a înlocuit numeroase componente ale unității de propulsie.

Germania - Rezultate Calificări:

Comentarii (53)

  • Un fleac, i-a ciuruit.
    16 7
  • E clar ca Ferrari este peste Mercedes in acest moment..Daca Vettel castiga maine cei de la Ferrari vor lua o optiune mare pentru ambele titluri
    20 3
  • Nu e clar deloc, l-am vazut doar pe Bottas ce poate face cu Mercedes. Lipseste Hamilton. Se intampla uneori ca Hamilton sa faca pole iar Bottas sa vina pe 3 sau 4.
    6 14
  • Hmz, cu Bottas atat de rapid la start...mi se pare mult mai bun la start Bottas decat Vettel. Toto parea uimit de unde a scos timpul asta Bottas, apoi vine Vettel dupa primele sectoare cu 0.4 secunde mai rapid si apoi a fortat prea tare in sectorul 3 avand doar sector pe galben, daca il avea pe verde, era mult in fata, bine ca totusi a iesit la 02-0.3 secunde in fata.
    Mi-e teama si pentru un acrosaj intre Bottas si Vettel sau chiar si cu Kimi.
    4 11
  • Te pomenesti ca poate ia Vettel titlul cu un monopost inferior si totodata batandu-l pe Hamilton.
    14 6
  • serban
    Când am spus, după Canada, că Mercedes sunt sub mare, mare presiune și că vor forța peste anumite limite dezvoltarea, am primit degețele roșii. Mi-e teamă că momente ca acesta de astăzi se vor mai repeta. Și tot în defavoarea Mercedes.
    15 2
  • S-a bucurat iar Toto prea repede.
    0 1
  • @ unknown - eu cred ca Ferrari va fi oprita doar de problemele cu fiabilitatea .daca vor fi. Mercedes sunt vulnerabili la capitolul strategie, pneuri si fiabilitate..Au noroc cei de la Mercedes ca e abia jumatatea sezonului si ca mai au timp sa si rezolve problemele
    7 3
  • @ Some differing views from Toto Wolff on Hamilton's car failure
    "The issue was that we seemed to have damaged a bit of the car jumping over a kerb and that caused a hydraulic leak, but the cr is just coming back so we need to check whether that was really the case.
    "Then obviously we were not good enough on pace to get on pole."
    2 6
  • @ZZZ: Vezi.. .l-ai suparat pe @lrc si acuma posteaza cu ID-ul tau... Tocmai el care zicea ca altii posteaza cu zeci de ID-uri..
    1 3
  • Pana la urma defectiunea a cauzat iesirea in decor a lui Hamilton sau iesirea in decor a cauzat defectiunea?
    2 2
  • faptul c-a iesit pe bordura a cauzat defectiunea, gogule
    1 10
  • popa - eu cred c-a vrut sa mi se adreseze mie si sa ramana anonim... Oricum stilul meu e inconfundabil si nu mi fac probleme.
    2 3
  • In ritm de cursa mi s-a parut si RBul pe acolo.Max + Bottas = poate se leaga ceva.
    Hamilton va face o cursa de recuperare si pt ca nu sunt ordine de echipa va termina pe 2 in fata lui Bottas.
    Kimi poate activa sleep mode dupa virajul 3. Are sanse sa termine pe 5.
    Pe Seb il poate incurca ploaia, SC, strategia, forta divina.
    Grosjean in ce tur credeti ca o comite ? Cu cine ?
    Leclerc viseaza Ferrari.
    Duminica aflam raspunsurile.
    8 9
  • Chiar nu conteaza ca Hamilton pleaca de pe 14 sau 20! La ce masina are, iar trece in 4-5 tururi ca prin branza pe langa cei din GP2! Poate ca nu va castiga, dar pe podium va fi cu siguranta! Placut este progresul celor de la Haas si Sauber! Williams a mai castigat cateva zecimi fata de cei din coada, iar McLaren sunt singurii care nu sunt in stare de nimic! Nicio noutate la acel sasiu mizerabil!
    4 0
  • Kimi e clar ca forteaza ca niciodata in ultimii ani, e clar ca i-a ajuns morcovul Lecrerc in dos, mi-ar parea rau sa plece Kimi dar sincer, la cat de inconstant este ... de fiecare data dupa start o lasa mai moale si uneori trage pe final, cursa trecuta o lasase usor moale dupa aceea si-a adus minte ca nu bine sa doarma si a inceput sa forteze, pe final mai mult chiar. Sincer, mie imi spune multe acest Lecrerc care la inceputul anului facea numai accidente si deodata a invatat ceva, Giovinazzi nu s-a comportat astfel desi a avut multe starturi in f1, tinandu-i loc altuia, ala gresea mereu. Adica, pentru mine este destul sa vad ca il bate mereu pe Ericsson si la diferente mari de timp, se discuta initial sa il aduca si pe Giovinazzi la echipa dar l-au preferat pe Marcus datorita experientei si banilor sai.
    4 9
  • http://www.espn.in/f1/story/_/id/24157555/lewis-hamilton-car-failure-not-due-my-mistake
    1 1
  • Sa-mi dea si mie cineva un link cu inlocuirea lui Arrivabene. Atat au aberat cei doi DIGItalizati ca am inceput sa caut pe net ca poate imi scapase si nu am gasit nimic in acest sens. De Marchionne stiam ca renunta mai repede din cauza unor "probleme de sanatate la umar", dar Arrivabene...?
    1 0
  • @ZZZ Intrebam daca stiti ceva concret, nu opinii.
    1 2
  • Mircea, fratele meu, mai exista circuite Mercedes anul asta? Exceptandu-le p-alea Pirelli...
    5 3
  • @91Schumi06 Nu fi rau, Mircea este inca in stare de soc, fii iintelegaator !
    5 4
  • Va spun sincer ca nu m-am simtit atat de rau de la Sepang din 2016. Mi s-a frant inima cand l-am vazut cum incearca sa impinga masina sa ajunga la boxe. Am plans o jumatate de ora si am simtit ca ma topesc in fotoliu ca ma scufund. Il ador pe Lewis. Suntem la pamant. Ferrari au si motor si masina mai buna. Sunt favoriti anul acesta. Eu am puterea sa recunosc asta chiar daca nu ii pot felicita pt ca ii detest. Dar un lucru e cert. Astfel de momente de infrangere ma fac sa am o legatura sufleteasca si mai stransa cu Lewis si cu Mercedes. Sunt tot sufletul meu pentru ei. Stiu ca e greu maine, dar e o mandrie si o placere sa fiu alaturi de Lewis si la bine si la greu.
    15 11
  • E un cosmar.Nu pot sa cred.Cu durere in suflet eu cred ca Ferarri au prima sansa la titluri anul asta.Dar lupta inca nu e terminata.Chiar daca teoretic Lewis si-a avariat singur monopostul in realitate nu e deloc asa.Nu e deloc vina lui.Orcine putea pati asta.Si din cauza acestei erori nevinovate Lewis mai pierde o cursa in care trebuia sa recupereze puncte importante.DAR lupta inca nu e gata.Am toata încrederea ca Lewis si Mercedes vor reusi.Sunt toate sansele ca alta sa fi fost prima linie fara acea nenorocita avarie.Sper doar ca acest eveniment l-a marcat emotional atat de mult incat sa dea totul cursa asta si in toate cursele ramase deoarece clar l-a afectat mult acest abandon incat nici macar nu accepta ce s-a intamplat de acea nu a oprit monopostul imediat la ordinele echipei.
    5 12
  • @Chul
    Cred ca daca ai fi acceptat realizatea, nu ai mai fi fost asa de indubitabil la ceea ce ai spus.
    0 1
  • RaceCraft
    @ohmy Cred ca o spui ironic. Este clar ca lumina zilei cine are cel mai bun monopost anul asta. Chiar si Toto admitea ca pierde jumatate de secunda fata de SF pe liniile drepte. Vet va fi cel mai slab pilot daca pierde campionatul asta. Diferenta e clara dupa update ul din canada. Uita te cate motoare Ferrari sunt in top 10.
    3 0
  • Probabil ca Hamilton s-a dus sa-i ceara lui Alonso ceva sfaturi despre impins masina ... ne amintim de evenimentul de acum 3 ani:
    https://www.youtube.com/watch?v=HKzS8wBMD_E
    1 1
  • GrosJan
    Ook, si acum poate vedeti si dificultatea de a pilota masini de F1 actuale. Gurile rele spun ca masinile moderne ar fi mai usor de pilotat. Presupusa usurinta nu e din vina masinii ci a circuitului. Mai exact bordurile astea late si joase. In trecut nu incalecai vibratoarele pentru ca erau inguste si inalte ... daca erau ... In schimb intrai la milimetru langa ele in apex. Incearca asta cu o masina actuala. Ar fi chiar mai dificil din cauza vitezei mai ridicate.
    2 3
  • au auauauau miauuuuuu miauuuuu CHUL sa nu te sinucizi...de 84 nu mai zic...ZZZ este deja cadavru ambulant :)) VIVA FERRARI
    6 9
  • Kimi o sa termine deloc cursa :))) pariu pe 1 bere
    2 10
  • Eh lucrurile se complica pentru Mercedes, pentru ca au dezvoltat unitatea de propulsie in jurul ICE-ului, in timp ce varianta Ferrari are cateva puncte forte: consuma mai putin combustibil, recupereaza ceva mai multa energie, si... au eliminat lag-ul motorului, un lucru unde cei de la Mercedes nu pot face nimic in acest sezon. Deoarece udp-ul a fost deja omologat, nu mai pot face schimbari. Posibil si pe viitor sa le fie foarte greu sa dezvolte un upd cu ideile celor de la Ferrari. Dar, bomboana de pe tort, noi fanii Ferrari trebuie sa le multumim celor de la Mercedes pentru aceea reclamatie de la Monte Carlo! Fara aceea reclamatie, Ferrari nu ar fi introdus atat de repede modificarile pentru baterie, turbo si ICE, desi le aveau pregatite de la inceputul sezonului. Si nici nu le-ar fi furnizat atat celor de la Haas, cat si celor de la Alfa Romeo. MULTUMIM MERCEDES!

    Se pare ca cei de la Mercedes au fost realmente disperati sa afle de ce masina Ferrari recupereaza mai bine energie, si s-au plans la FIA. Care de abia astepta sa le aprobe celor de la Ferrari aceste imbunatatiri dar evident, fara sa furnizeze informatii celor de la Mercedes loooooool. Inca odata... MULTUMIM MERCEDES!

    P.S. Ferrari detin deja o marte parte din Sauber, probabil anul viitor o vor integra in grup.

    Sa vedem cursa, Ferrari cred ca mizeaza pe o dubla, care pare destul de probabila in acest moment...
    7 3
  • Marchionne kaput!!!! URA!!! URAAA!!!! yes!!!!!!!!
    5 13
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Esti tampit rau mah, ala moare si tu sari in sus de bucurie ... doamne, in ce hal pot sa ajunga unele specimene !
    11 1
  • Mircea, esti un prost! Nu m-am putut abtine.
    6 2
  • Cam greu pentru o dubla, mie imi e frica de un acrosaj sau de un start foarte bun al lui Bottas.
    Acum Bottas e dezlantuit, nu are de ce sa proneasca mai incet ca sa nu il intreaca pe Lewis, pentru el e totul sau nimic acum. Va da tot ce poate si la start dar si in cursa.
    2 3
  • @Popa: Nu se stie niciodata, nu cred ca Bottas este genul care se dezlantuie dar... cine stie. Poate un start bun, poate un acrosaj, poate nimic si o sa fie ok. Vedem :P
    3 1
  • poate merge Hamilton din 2021 la Ferrari sa il vedem atunci pe Mircea via McLaren-Mercedes-Ferrari :)))
    3 1
  • serban
    @Mclaren_Mircea_1984
    Cine nu poate să citească printre rânduri, ar putea fi tentat să te creadă un adevărat fan, foarte afectat de eșecul favoritilor. În realitate nu ești decât un biet circar, la fel ca și idolul tău, ăla "plânge" pe botul mașinii, tu "plângi" în fotoliu, amândoi pentru public ! Jenant ! Iar reacția față de situația lui Marchionne, spune cam totul despre tine și caracterul tău.
    7 3
  • @@Popa
    Ca sa se dezlantuie, Bottas trebuie sa aiba si cu ce. Momentan, "instrumentul" este in mana altcuiva.
    4 0
  • Unii pe aici se dau de ceasul morții , ca pleacă Hamilton din spate și că pierde teren in lupta pentru titlu. Mai oameni buni , reveniți-va ! Mai sunt 11 curse in calendar , iar idolul vostru are timp să revină în pe prima poziție . Dacă voi vă plângeți în halul ăsta pentru faptul că îi cedează un motor odată pe an sau pentru faptul că pleacă odata mai din spate in cursă , eu ca fan înfocat Alonso , ce naiba sa mai fac ? Sa ma sinucid , ca din 2015 încoace se zbate la coada grilei , din motive care nu aparțin pilotajului sau . Însă viața merge înainte , buna sau rea . Hamilton a avut , are si va avea masina buna cel puțin până în 2020. Eu legat de Alonso mi-am pierdut orice speranța . Mă bucur ca un nebun când termină pe un amărât de loc 7 . Ar fi cazul să luați contact cu realitatea și să vă treziți ! Problema la cutie , a fost cauzata cel mai probabil după ieșirea aia hazardata din virajul 1. E strict vina lui , dar nu am văzut un fan Hamilton care să recunoască vreodată o greșeală a britanicului.
    9 1
  • Mare branza locul 7 . Nu-i totuna lupta de la varf cu lupta din pluton. Si Schumacher de 40+ ani face minuni in pluton dar un pilot precum Rosberg tot il batea.
    0 1
  • SIMPLE MINDS
    Se apropie etapa wrc din Finlanda si am avut parte de o avanpremiera a ceea ce se va intampla pe Ouninpohja!
    2 0
  • Nu va faceti griji de fani McLaren, ne-a mintit ani buni ca este fan McLaren, ca la final sa ne zica ca n-a fost niciodata fan McLaren. Daca Hamilton intra intr-o pasa proasta si nu castiga curse, fanul McLaren o sa ne zica ca n-a fost nici fan Hamilton niciodata. Este genul de persoana care este disperata cand vede ca altii sunt mai talentati ca el, invidios si frustrat ca nu talentat. Daca nu ma insel este si recordmenul absolut al jignirilor si injuriilor postate pe aici, cel putin asta vad eu citindu-i comentariile. Saracul traieste intr-un univers paralel, poate doctorii il pot ajuta cumva.
    2 3
  • @ gogu - este ceva concret
    0 0
  • Mclaren_1985- Cea care ti-a dat nastere e cadavru ambulant....asta ca nu te poti abtine :))
    1 0
  • Ayrton...din cauza problemei hidraulice pe care a avut o inainte a pierdut servo și implicit controlul în respectiva curbă! Ai și tu dreptate că din cauza ieșirii în decor s a dus cutia! Dar nu a fost vina lui! În rest Vettel câștigă lejer azi! Au câștigat iar 3 zecimi față de Mercedes! Per total au un avantaj de o jumătate de secundă pe tur în ritm de cursă!
    1 0
  • Ayrton...nu e vina lui...a avut scurgerea hidraulică înainte de intrarea în viraj...tocmai din cauza asta nu a putut lua virajul...că dupa s a dus cutia e partea a doua!
    1 0
  • loooooooooooooooool, si Vettel greseste exact cand conteaza mai mult... pacat dar shit happens! Ferrari au aruncat o victorie gratis + o strategie realmente cretina cu Raikkonen.
    4 1
  • Eu cand v-am zis ca se intampla ceva in cursa asta, uite cum castiga Lewis dar trebuie descalificat pentru trasa de reintrare de la intrarea la boxe...si nu va pati nimic!
    4 2
  • Ahahha, a incercat Bottas sa il depaseasca pe Hamilton, sare imediat Toto cu gura si deja Bottas a slabit viteza cu 1 secunda mai in spate ca sa ii tina pe restul in spate. Bravo Mercedes! Hotilor! Astia in estigheaza situatia lui Sainz si situatia lui Hamilton, ciu-ciu!
    2 2
  • Personal sunt dezamagit de Raikkonen mai mult ca de Vettel. Nu era nevoie ca Raikkonen sa-l tina pe Vettel, realmente nu era nici o nevoie. Treaba celor de la Mercedes ce fac, dar greseala masiva cu Raikkonen, realmente nu ma asteptam sa-l tina pe Vettel.
    4 3
  • Alex@POpa
    exact, si-a cam luat injuraturi de la mine Kimi...ala isi strica anvelopele si el no-no. 10 secunde penalizare pentru Sainza si pt Hamilton nimic! Nemti corupti, sa te mai aud ceva Mircea cu hotii tai cu tot.
    1 2
  • Gata, aici Lewis castiga campionatul, e pasul inapoi, clar si-a pierdut separantele Vettel.
    4 0
  • Uitati-va si voi, posibil sa ii dea maxim 5 secunde, iar Bottas sta calm in spate, la final de cursa, va fi la 7 secunde in spatelui lui Lewis.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru