Performanţele l-au luat prin surpridere pe Sebastian Vettel, care a fost nevoit să abandoneze în startul cursei din cauza unor defecţiuni tehnice la motor.
"Rezultatul nu a constituit o mare surpriză, ceea ce a fost surprinzător a fost să vedem că monopostul este rapid şi că putem concura în frunte. Există potenţial, iar acest lucru ne oferă speranţă şi de aceea sunt optimist", a declarat germanul pentru publicaţia Bild am Sonntag.
În schimb, şeful Christian Horner afirmă că se aştepta că Red Bull racing să concureze în fruntea grilei de start pe baza faptului că monopostul în sine este de calitate şi că singurele probleme sunt legate de unitatea de propulsie oferită de Renault."Nu am crezut niciodată că nu vom fi în frunte în Australia şi vom continua să luptăm pentru a reveni la nivelul obişnuit de competitivitate. Ştim că la bază avem un monopost bun. Ştim că avem probleme de rezolvat, trebuie doar să muncim pentru a le rezolva rapid împreună cu băieţii de la Renault. Melbourne a reprezentat cea mai bună oportunitate pentru a lucra la setări şi pentru a pilota monopostul în mod corespunzător", a adăugat el.
Via GMM, Autosport
Alt motiv este introducerea unui ECU standard in 2008. Pentru puristi un motor Ferrari gestionat de un ECU facut de McLaren Electronics e blasfemie.
Interesant este ca Ferrari are drept de veto asupra regulamentului tehnic dar au ales sa nu-l foloseasca. Mult respect pentru ca nu vor sa ocoleasca regulile care nu ii avantajeaza