În plus, el a admis că a avut noroc să-l depăşească pe Lewis Hamilton după prima şi ceea ce avea să devină singura oprire la boxe de pe parcursul cursei. Totuşi, el a caracterizat monoposturile Mercedes ca fiind "două autobuze argintii" pentru ritmul lent de pe parcursul primelor tururi.
"De obicei te aştepţi la două săgeţi argintii în faţă, dar duminică au fost două autobuze care mergeau în ritm de croazieră, cel puţin în primele tururi. Dar strategia lor a fost clară şi au făcut o treabă foarte bună. Cei de la Mercedes au făcut ce a funcţionat cel mai bine pentru ei.
Mergeau încet pentru a încerca o strategie cu o singură oprire.""Trebuie să fiu fair-play, erau la conducere şi a fost foarte dificil să depăşim. De fiecare dată când am încercat să mă apropii au reacţionat. Şi-au permis să meargă încet. În plus, am fost foarte norocoşi din punct de vedere al strategiei. Echipa a făcut o treabă grozavă pentru a-l depăşi pe Hamilton, aşa că pot fi mulţumit de rezultat", a declarat el.
Podiumul a fost completat de coechipierul său Mark Webber, care a evidenţiat încă o dată că gestionarea pneurilor a fost principalul obiectiv în cursă."Practic, am salvat pneurile pentru a face ca strategia cu o oprire la boxe să funcţioneze. Toţi piloţii a trebuit să aibă grijă de monoposturi cu agresivitate. În general doar am pilotat în cerc pentru a proteja pneurile şi am aşteptat steagul cu pătratele", a precizat australianul.
Via Reuters
Pe de alta parte, Vettel nu are dreptate, deoarece el intotdeauna a fost in spatele celor de la Mercedes la minim 2 secunde.
Cat despre Alonso, desi pe el il simpatizez cel mai mult, ieri a fost extrem de slab, si nu are nici o scuza (depasirile lui Sutil si Perez efectuate in dauna lui spun totul)
Ce mare smecherie sa ai un McLaren la 80 de puncte de echipele serioase si sa le strici altor piloti cursa, ca pe final sa abandonezi in "glorie", simplu tata, nu trebuie nici creier si nici instincte si multa prostie la kg.
Oricum, autobuze sau nu si-au facut treaba, strategia primeaza.