Ferrari a apelat la ordine de echipă în Marele Premiu al Chinei pentru a-l ajuta pe Sebastian Vettel să-l depășească pe Charles Leclerc, în ciuda faptului că monegascul reușise se treacă de german la start.
O parte a presei a criticat strategia abordată de Ferrari, în special pentru că a ocupat în final locurile 3 și 5 în cursa prin Vettel și Leclerc, în loc să termine pe 3 și 4 prin Leclerc și Vettel. Vizibil iritat de aceste comentarii, Vettel consideră că Ferrari a devenit o victimă a jurnaliștilor.
"Nu vreau să intru în detalii pentru că este un pic dificil, întrucât presa inventează răspunsul. Este un jurnalism de slabă calitate, din punctul meu de vedere. Dar eu nu sunt jurnalist să judec. Așa că nu luați argumentul meu personal", a declarat el.
În plus, întrebat dacă el a fost cel care a solicitat ordinul de echipa pentru Leclerc, germanul a preferat să rămână evaziv.
"Este dureros să răspund mereu la această întrebare. Nu sunt sigur că vreau să răspund.
Am simțit că sunt mai rapid, am fost întrebat dacă pot fi mai rapid și am răspuns că simt că pot", a adăugat el.La începutul lunii aprilie,Vettel a sugerat că se va retrage din Formula 1 la expirarea actualului contract cu Ferrari la sfârșitul sezonului 2020, în cazul în care noul regulament care va intra în vigoare în 2021 nu va fi unul pe placul sau.
Cu toate acestea, germanul a revenit acum asupra acelor afirmații și insistă că îi place să concureze în Formula 1, motiv pentru care este prematur să se gândească la o retragere în viitorul apropiat.
"Sincer să fiu, nu știu. Mă simt în cea mai bună formă. Sunt foarte critic cu mine însumi, foarte ambițios și am multe așteptări de la mine. Îmi place să concurez, să simt senzația vitezei, să lupt cu băieții, așa că îmi plac multe lucruri și de aceea nu exista opțiunea de a mă retrage mâine", a mai precizat el.
Via Autosport, Ferrari
Una peste alta presiunea se aduna la Vettel si nu-l vad bine, iar cred ca Binotto ar fi trebuit sa vina sa-si asume greseala, si nu-mi aduc aminte sa fi citit pe undeva ca ar fi facut-o.
cine mai pune la indoiala oportunitatea / utilitatea manevrei din turul 11 facuta de ferrari si pseudosacrificarea lui leclerc in avantajul lui vettel ii coplesit doar de parti pris-uri la adresa monegascului asociate cu o incontestabila dar si nefundamentata repulsie la adresa multiplului campion german uitand tocmai cel mai important target in acest sezon pentru ferrari :titlul de campion mondial iar acest obiectiv ii mai mult decat elocvent ca dintre pilotii ferrari poate fii atins doar de sebastian care ii cu toate atuurile necesare sa il duca la indeplinire in 2019
Masina mai slabă, piloți cam egali, echipa tehnică de râsul curcilor, ma refer fata de mercedes.
Au noroc ca RBR sunt putin in spate dar cred ca anul acesta ferrari vor termina pe 3
Acelasi lucru este valabil si pentru Hamilton. A avut cea mai buna masina cand a iesit campion. In rest se zbatea in pluton...
Daca in loc de Botas ar fi Leclerc, Lewis al tau ar fi prin balarii.
Ori intotdeauna, un pilot german la Ferrari trebuie sa fie ireprosabil. Pentru tifosi e bine daca echipa defileaza cu un german drept pilot dar e bine si daca echipa pierde cu germanul pentru ca au ocazia sa ii sara in cap si sa ii desfiinteze. Isi aduc aminte ca ei vor latini la echipa ...
Parca a mai fost o perioada de trista amintire cu ordine de echipa la Ferrari. Massa nu a vea voie sa il atace pe Alonso, trebuia sa ii faca mereu loc, sau slipstream in calificari. Atunci tifosii argumentau ca echipa & shit si ca ce mare pilot nambaroan au, in timp ce restul planetei blama ordinele de echipa de la Ferrari.
Deci da, este in mare masura vorba de jurnalism de proasta calitate.
Senna a murit gandind ca acel Benetton triseaza.
Unul din ultimii piloti, daca nu ultimul care a castigat campionatul mondial neavand cea mai buna masina a fost Keke Rosberg in '82 cand Williams a terminat pe 3 sau 4.
Intr-adevar, Vettel e un pilot bun dar face greseli multe la stres, anul trecut ar fi putut lua titlul daca nu se pierdea cu firea pe ici-colo, la fel si in 2017 chiar daca masina nu era perfecta in toate cursele.
Cumva, Mercedes reuseste sa performeze peste tot, rare sunt ocaziile cand dau chix si e greu sa te bati cu ei.
Poti sa castigi campionate cu a doua sau a treia masina de pe grila dar cu cea mai slaba masina nu castigi nici daca te numesti Fangio, Clark, Senna sau Schumacher.Hamilton, Verstappen si toti marii campioni din trecut au avut masini de top pentru ca si-au castigat acest drept avand evolutii sclipitoare ori in competitiile suport ori in f1 cu o masina mai modesta.Normal ca mai exista si norocosi netalentati gen Damon Hill sau Jacques Villeneuve care au iesit campioni doar datorita masinii sau piloti gen Massa,Webber si acum Gasly care au ajuns sa concureze pentru echipe mult superioare lor.In formula 1 conteaza si pilotul iar $troll sau Bovinazzi nu vor iesi niciodata campioni indiferent de ce masina vor avea.Valoarea pilotului nu este data de masina pe care o conduce.Un piloti se face de ras cu ferrari, altul cu Red Bull iar altul cu Alfa.Frustratii sa astepte mult si bine sa-l vada pe Hamilton la Williams.Nu stiu ce ar face Hamilton la Williams dar stim cu totii ce ar face vettel: Mission Spinnow!
Va aud cu: Saracul vettel ca a dat peste Leclerc!Serios?Leclerc nu este zeul pe care vor sa-l creada unii.Leclerc a avut si curse proaste anul trecut.Ati uitat de inceputul modest de sezon, de multiplele piruete pe ploaie sau de acrosajul cu Hartley din Monaco.Leclerc a terminat sezonul in spatele unora cu masina mai slaba.Nici anul asta in Australia nu a stralucit.Leclerc la ora actuala este mai slab ca Bottas.Charles poate deveni un mare pilot dar mai are inca multe de invatat.
Pustiul insa a avut noroc sa dea peste un campion fals si pe care fara ordine de echipa ar avea sansa sa-l invinga.Daca Leclerc termina in fata lui vettel nu termina pentru ca-i el genial ci pentru ca germanul este mediocru.Comparatiile pe care le fac unii cu duelul Hamilton - Alonso din 2007 nu-si au rostul.Hamilton si Alonso erau mult mai talentati.Sincer mi se pare mai interesanta dubla de pilotii de la Renault.
Dezbaterile legate de campionii mondiali par inutile.Lucrurile sunt clare: Keke Rosberg, Damon Hill si Jacques Villeneuve sunt cei mai slabi campioni mondiali iar vettel cel mai slab multiplu campion.Cei mai buni piloti din competitie au fost Fangio, Brabham, Graham Hill, Clark, Stewart, Lauda, Prost, Senna, Schumacher, Alonso si Hamilton cu o mentiune pentru talentele ce n-au avut noroc sa obtina trofeul suprem: Moss si Gilles Villeneuve.Insa cu siguranta cel mai complet pilot a fost John Surtees fiind singurul care a reusit sa fie campion in formula1 (1964) si multiplu campion in MotoGP.
Frustrarea campionului de carton a atins cote maxime.Fanii lui sunt si ei la fel de frustrati.Mission Spinnow!
Nu sunt fan Vettel dar sa nu exageram totusi si sa nu vorbim de istorie daca nu am rasfoit putin in arhiva.
In 2018, cu 13 pole-uri pentru Mercedes, sustii ca Ham n-a avut cea mai rapida masina ? Daca vrei analizam si fastest lap sau rezultatele din antrenament.
Scuza-ma, cine a avut cea mai rapida masina anul trecut daca nu ham?
Daca vrei un ansamblu mai realist n-ar strica sa compari rezultatele lui Bottas cu cele ale lui vettel din sesiunile de calificari din 2018 dar fara sa incluzi sesiunile pe ploaie.Te asigur ca o sa ai o mare surpriza.
Faptul ca vrei sa analizezi rezultatele din antrenamente si ce echipa a obtinut fastest lap arata nestiinta.Antrenamentele n-au relevanta pentru ca scuderia ascundea adevaratul ritm.Premiu pentru cele mai multe tururi rapide in cursa a ajuns la Bottas pentru ca acesta a avut in multe cursa o oprire in plus si astfel a beneficiat de pneuri proaspete pe final.
Toti specialisti au afirmat ca ferrari a fost masina reper in 2018.Doar fanii scuderiei nu vor sa accepte ca pilotul lor a aruncat titlul mondial la gunoi.Deci cea mai rapida masina a fost la Mission Spinnow!