Vettel explică revenirea spectaculoasă a rivalilor de la Mercedes: "Sunt mai buni în calificări"

de Daniel Popescu
Marti, 25.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel consideră că Mercedes a câștigat 3 dintre ultimele 4 curse datorită performanțelor mai bune obținute în calificări.

La jumătatea sezonului competițional, Sebastian Vettel este lider în clasamentul general, însă are un singur punct în fața lui Lewis Hamilton. Cu numai câteva curse în urmă, diferența ajungea la 25 de puncte, însă între timp Mercedes a obținut 3 victorii și 4 pole position-uri în ultimele 4 curse. Vettel explică situația actuală din campionat prin faptul că Mercedes beneficiază de un monopost mai rapid în calificări.

"Mercedes a fost mai puternică în ultimele curse. Cred că diferența se face în calificări, sunt capabili să câștige între 3 și 6 zecimi de secundă pe liniile drepte, chiar 7 zecimi în Austria. Noi nu putem face asta. Lucrăm, dar nu se poate întâmpla peste noapte", a declarat germanul.

În ultimele curse, Ferrari a fost aproape de Mercedes doar în Austria, acolo unde diferența față de pole position a fost de numai 0.042 secunde. În rest, diferența a depășit 3 zecimi de secundă și a atins chiar peste o secundă la Baku.

"Dacă ai monoposturile în frunte în primul tur, cursa arată diferit.

Știm ce trebuie să facem, dar nu este chiar asta de ușor. Nu există niciun motiv de panică sau de îngrijorare, sunt foarte rapizi și trebuie să lucrăm, iar apoi imaginea ar putea fi diferită", a adăugat el.

Unul dintre avantajele lui Vettel în lupta pentru titlul mondial este că termină cu regularitate în fața lui Kimi Raikkonen, în timp ce Hamilton lupta inclusiv cu coechipierul său Valtteri Bottas pentru pole position și victorii.

Via ESPNF1

Comentarii (30)

  • RedBull
    Deh, nu mai flexeaza asa cum flexa la Red Bull...
    11 9
  • Ferrari deja cateva sezoane la rand are obiceiul sa piarda ritmul pe parcursul sezonului, chiar daca incep bine
    21 2
  • e irelevant ce a mai fost, ma refer la "obiceiul" de a pierde in a doua parte a sezonului
    se prea poate sa se intample la fel dar nu putem pune asta in seama "obiceiului"; de asemenea se poate sa si castige un titlu sau ambele titluri
    7 1
  • mai exact cati cai le lipseste si de ce?
    4 8
  • "Mai exact, cati cai le lipseste?" Daca tot esti de curios, mai bine invata conjugarea verbelor la plural si apoi vei afla "de ce".
    7 8
  • raspunde-i omului daca ai inteles ce a intrebat asta daca chiar stii raspunsul... numai nazisti gramatical pe tot netul, au si ei un moment de glorie cand mai prind cate o greseala pe care o cunosc si ei ... in rest is praf, de abia stiu sa deschida calculatorul
    8 4
  • Povestea maparii Mercedes o au din inceputurile noii ere hibride. Macaronarii au avut destul timp sa se prinda ce si cum. Anul asta in regim de cursa aveau monopostul cel mai bun(ferari). De la Monaco incoace au pierdut teren. Au mai gafat si cu pilotii, asa cum s-a intamplat si anul trecut. Au mai lovit-o de gard si cu strategia. Asa ca, fetelica, spune doar un sfert de adevar. Bine ar fi sa se concentreze pe pilotajul sau si sa evite clinciurile fizice si verbale cu ceilalti piloti de pe grila. Daca isi mai doreste vreun titlu cu Ferrari.
    9 7
  • Ha,ha,ha...
    FIA le-a impus celor de la Ferrari sa modifice ceva la podeaua monoposturilor, pare ca cineva a stiut cum si unde sa-i loveasca. In schimb nimic despre povestea uleiului incalzit pentru suspensii a celor de la Mercedes...
    5 3
  • Ferari avea niste gauri in podea prin care vetel cu piciorusele mai ajuta monopostul in Q3 , acum FIA i-a inchis-o.
    12 4
  • "Revenirea spectaculoasa a rivalilor de la Mercedes" ?! A uitat Vettel ca numai de anul asta a inceput Ferrari sa miste cate ceva - anul trecut, acum doi ani Mercedes era in top si Ferrari de abia se vedea.
    2 2
  • Ajuta monopostul precum Fred Flinstone ???
    6 1
  • De principiu cel mai bun ajutor al lui Hamilton pentru titlu se dovedeste a fi totusi Kimi. Il blocheaza pe Vettel, nu ii permite depasirea cand e pe strategie diferita, nu il ataca pe Hamilton cand e cazul, etc.
    Mercedes este inca prea rapid in calificari, si asta e o problema mare pentru Vettel. Daca mai ratezi si startul ca in Austria si nimeresti in spatele mai lentului Verstappen, gata cursa.
    Sunt curios de Ungaria, unde Hamilton inca nu a obtinut pole position, si este un circuit tehnic, nu atat de putere.
    5 7
  • bah jumbo, Kimi il blocheaza pe Vetel asa cum l-a blocat in Monaco, nu? Ca i-a dat victoria pe tava. A fost o singura cursa cand Kimi l-a blocat (plecat din start din fata championului) si era abia inceputul campionatului. tu ce faceai in locul lui? Sa plece si bula de vet la start din fata lui Kimi si atunci nu are probleme cu blocajul. Dar nu e cazul, strategia functioneaza la ferari doar cand e vb scos kimi din fata championului care isi rateaza starturile.
    6 1
  • Fac si eu o presupunere: si daca se întâmplă ca în 2007 când Raikkonen a ieșit campion mondial în fața lui Alonso si a lui Hamilton. Dacă iese " iceman " Bottas campion mondial de pe urma prostiilor făcute de Hamilton si Vettel.
    8 1
  • octav71
    James Allison a "gandit" monopostul Ferrari din 2017. Stie si unde e foarte bun, dar mai ales stie cam pe unde incerca sa incalce regulamentul!
    Ceea ce reduce sansele Ferrari de a dezvolta "zone" specifice. Deci trebuie sa identifice alte sectiuni unde pot dezvolta monopostul, iar asta nu se face peste noapte.
    Au disparut gaurile din podea si nu mai este atat de flexibila, oare de ce? Probabil ca si materialul se va schimba, iar senzorii de pe laterale vor disparea.
    Mercedes sunt cei mai buni si probabil vor ramane acolo, Ferrari nu are cum sa vina cu ce extrem care sa le readuca avantajul de la inceput de sezon.
    5 1
  • Oricum, circuitele virajate ii plac lui Vettel mai mult decat lui Hamilton, deci in Ungaria poate ca "revine spectaculos" Ferrari :))
    0 4
  • Mercedes F1
    Nu stiu de unde unii spun ca lui Ham nu-i place Hungaroring cand mereu a performat foarte bine acolo. Are si masina deci este de vazut ce va face in lupta cu Botas. Ca lumea uita de Botas. Vettel vorbeste despre aceleasi lucruri pe care le stim din 2014 incoace. In calificari Mercedes bate tot. Asa cum domina RedBull. Ferrari mai poate sa pescuiasca in ape tulburi. Cam atat. Dupa Hungaroring Ham va fi primul la general.
    7 0
  • Oricum in acest moment din campionat cred ca diferenta o fac dezvoltatorii masinilor, unde Ferrari a ramas cam in urma. De cand baietii de la Mercedes au bagat suspensiile prin cutia de viteze pt a incalzi cat mai repede lichidul monoposturile performeaza semnificativ mai bine decat rivalii.
    In concluzie, asta e o doar sclipire a echipei Mercedes.. nu retin ca Ferrari sa fi venit vreo sclipire in ultima perioada..
    3 0
  • Tare as vrea sa faca Ferrari o cursa impresionanta la Hungaroring nu ca as fi fan ci doar pentru suspans si diversitate.
    3 1
  • Finger
    Ce sa spuna si fingerboy....eu zic sa-l bata mai intai pe kimi in calificari apoi sa se gandeasca la ham, botas samd
    5 5
  • @jumbo1974ro Cred ca anul trecut Hamilton a fost in pole position, dar trecand peste asta, a castigat acolo de 5 ori. Ce vrei sa zici de fapt?
    5 5
  • Eu vreau sa ploua, ca sa vedem depasiri gen Alonso-Schumacher din 2006.
    3 0
  • Dupa o cursa apropae dezastruoasa la Monaco, Mercedes a muncit enorm, dovada si rezultatele.
    Dupa dezastrul celor de la Ferrari din Austria ar fi frumos sa se vada si munca italienilor. Sincer abia astept cursa maghiara
    6 0
  • dubfire esti pe tratament?
    7 5
  • Factorii externi au contribuit la explozia pneului lui Kimi la Silverstone..Juniorul Lando Norris o sa testeze pentru Mclaren la Hungaroring..
    2 2
  • Ha,ha,ha...
    Din pacate aici nu se comenteaza/discuta prea mult pe tema subiectului sau din informatii tehnice, in mare parte sunt comentarii partinitoare, de stadion, de genul "ba pe a ma-ti", sau "glume" infantile, asta e nivelul. Din fericire exista alta/e surse chiar ok de informare despre F1, insa fara posibilitatea de a comenta, tot din fericire as zice... :)))
    6 1
  • @hahaha
    Vad c-o musti si pe-aici, chiar daca nu-ti place, chipurile, du-te stai pe facebook, acolo unde comentezi doar daca ti se permite, ce ti se permite. Asta e un site liber, chiar daca uneori se mai depaseste limita. Pricepi?
    1 4
  • E bine sa fie libera discutia, dar macar sa fie legata de formula 1 , sau macar sa se abtina lumea de la jigniri personale..
    3 0
  • Marea revolutie de la fierari s-a cam poticnit. E de vina Mercedes, bineinteles.
    1 1
  • Ha,ha,ha...
    A fi "liber" nu trebuie sa fie egal cu a fi prost, sau ma rog, prost informat. Dar daca te-ai simtit vizat nu e inca totul pierdut, depaseste momentul, totusi...

    Citatul meu preferat in cazurile astea:
    "Cand esti prost de mic, ajuns mare doar te joci" :))))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru