Potrivit declaraţiilor lui Sebastian Vettel, succesul unei depăşiri depinde acum în proporţie covârşitoare de modul în care piloţii utilizează sistemele electrice MGU-K şi MGU-H.
"Să spunem că depăşirile sunt mai complexe. În principiu, totul depinde de cât de mult îţi desccarci bateria în timp ce depăşeşti şi cât de multă energie mai are celălalt pilot în baterie pentru a te depăşi înapoi. Asta influenţează şi cât de rapizi putem fi pe liniile drepte. Sunt câteva lucruri pe care nu le putem controla la sfârşitul unui tur.
Anul acesta avem mult mai multe butoane şi sunt multe lucruri care depind de momentul în care apeşi un buton şi durata pentru care îl ţii apăsat", a explicat germanul în cadrul unui interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1.Pe de altă parte, Vettel a criticat noul regulament sportiv în privinţa penalizărilor şi consideră că nu este firesc ca Daniel Ricciardo să fie pedepsit cu 10 poziţii pe grila de start după ce a primit şi o penalizare în timpul cursei pentru incidentul de la boxe din Malaysia.
"Cred că penalizarea primită de Ricciardo este prea dură pentru pilot. Ricciardo nu ar fi putut face mai mult, a reacţionat la luminile din faţa lui. Imediat ce greşeala a fost identificată, i s-a spus să se oprească şi s-a oprit. Ca pilot, nu ar fi putut face nimic mai bun. Este greu să plăteşti pentru asta o cursă mai târziu şi să pierzi 10 poziţii pe grilă", a adăugat el.
Via Formula1
Asa si voi @gabitamu, nici pe console nu va descurcati si visati sa fiti piloti de F1 ai viitorului, den fotoliu ca asa o sa fie atunci. Poate ca la partea cu statul in fotoliu ne descurcam toti, dar nu mai mult