Opinia nu este însă împărtăşită şi de Sebastian Vettel, care consideră că fiabilitatea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri ar putea reprezenta o problemă.
"Cred că este foarte dificil de ştiut. Probabil că fiecare echipă şi fiecare producător de motoare are o idee despre ce performanţe ar trebui să obţină, dar în acest stadiu totul este la stadiu de surpriză. Va fi foarte interesant să vedem pentru prima oară anul viitor noile monoposturi pe circuit, iar apoi vom vedea cât de multe motoare vor ceda sau nu", a declarat germanul.
Pe de altă parte, Vettel speră ca noile motoare să ofere un sunet cât mai reprezentativ pentru Formula 1, întrucât acesta este unul dintre aspectele esenţiale care atrag fanii pe circuit la Marile Premii."Sper doar că nu vom face un pas înapoi din punct de vedere al puterii. Vom pierde din turaţia motoarelor (n.r - turaţia maximă va scădea de la 18.000 rpm la 15.000 rpm) şi cred că este păcat, pentru că este o nouă direcţie şi o nouă tehnologie. Sper doar ca în viitor să nu pierdem entuziasmul. Cred că monoposturile trebuie să miroasă, trebuie să fie zgomotoase şi să ne ofere ceva ce să nu uităm", a mai precizat el.
Via Autosport
Oare nu masina e mai importanta decat pilotul?
Din pacate da! El are 4 titluri pentru ca a avut masina!
nu stiu cine sunt acele personalitati care se asteapta la continuarea dominatiei RBR ... este foarte devreme pentru astfel de declaratii ...
daca ar fi sa arunc un pronostic, chiar acuma ...
as paria pe AMG Mercedes pentru titlul de constructori si pe Alonso la titlul de piloti :)