Vettel, convins că poate lupta pentru titlul mondial cu Mercedes

de Daniel Popescu
Luni, 11.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel este încrezător că Ferrari poate înregistra progrese suficient de mari pentru a rămâne în lupta pentru titlul mondial cu cei doi piloţi ai echipei Mercedes, Lewis Hamilton şi Nico Rosberg.

Sunt în lupta pentru titlu. Suntem capabili să îmbunătăţim monopostul.

Sebastian Vettel
Pilot Ferrari
Mercedes a dominat autoritar Marele Premiu al Spaniei prin Nico Rosberg, în timp ce Lewis Hamilton a reuşit să obţină locul doi în dauna lui Sebastian Vettel datorită unei strategii cu trei opriri la boxe.

Chiar dacă Ferrari a rămas practic în umbra rivailor la Barcelona. Vettel este încrezător că echipa poate înregistra progrese pentru a rămâne în lupta pentru titlul mondial.

"Cred că am făcut un pas înainte ca echipă. Asta nu s-a văzut aici, dar sunt încrezător că vom mări miza în următoarele curse. Sunt în lupta pentru titlu. Suntem capabili să îmbunătăţim monopostul. Urmează să facem câţiva paşi. Trebuie să ne revenim curând, dar forţăm din greu pentru a-i învinge", a declarat germanul citat de postul de televiziune BBC.

În schimb, Maurizio Arrivabene, şeful Scuderiei Ferrari, nu este la fel de încrezător în privinţa şanselor la titlu, însă este determinat să îmbunătăţească monopostul după analizarea datelor de la Barcelona.

"Cred că este prea mult să luptăm pentru titlu.

Comparaţia dintre cele două monoposturi este evidentă. Vettel se descurcă foarte bine. Exista o diferenţă faţă de Mercedes şi trebuie să analizăm toate datele, pentru că este clar că am pierdut o jumătate de secundă pe tur în ultimul sector. Trebuie să înţelegem cum să îmbunătăţim întregul pachet", a precizat el.

Via BBC Sport

Comentarii (7)

  • Deci asta chiar a luat locul lui Alonso, chiar si in declaratii. Numai ca Alonso chiar se batea pentru titlu. Asta nu va ajunge in ultima cursa cu sanse la titlu.
    16 20
  • .@ pana la ultima cursa mai este, deocamdata e singurul pilot care se bate cu mercedes si cum spune arrivabene, diferenta este evidenta. Daca nu pilotul motiveaza echipa, atunci cine? iar faptul ca hamilton nu l-a putut depasi in duel direct ar trebui sa ridice nivelul de gandire.
    18 8
  • Asta cu "singurul pilot care se bate" o auzeam si de la fanii Alonso. Si totusi, care e marea schimbare de la debarcarea lui Domenicalli? E retorica, pentru idiotii care de o juma de an sint fani Ferrari.
    8 13
  • ferrari prinsi cu ocaua mica
    The difference Ferrari had cut about Mercedes seems to have vanished, the German team proved intractable in the Grand Prix of Spain taking the top two spots on the podium. Perhaps this change may be due to control by the FIA ​​on the flow of fuel.
    FIA seeks to avoid teams like Mercedes or Ferrari take out party with certain aggressive engine maps that vary the amount based on the interests, allowing them to profit from extra yield at certain times.
    After classification Charlie Whiting said that teams complete technical inspections could be carried out in order to check that they were not using certain tricks to provide more fuel to the engine at certain times.
    "Effective immediately, we hope that now the fuel pressure remains constant at a rate of 90 kilos per hour."
    "We do not do need to define what we mean by constant here, we believe it will be more practical to discuss it with the teams in question if necessary"
    "We will conduct physical inspections of all fuel systems in use."
    It was rumored that the main beneficiary of this technique was Ferrari who managed to develop a high power output in slow corners. In the last section of the Barcelona-Catalunya Circuit, the most technical and slow is where it was noted that Ferrari lost time with respect to Mercedes, so it could have withdrawn that system to threats of a possible inspection. However, Ferrari how could it be otherwise denied any rumor of the possible system.
    4 3
  • I-or fi afectat, smecheria aia clar i-a ajutat sa faca un pas in fata, daca a fost legal e ok, acum ca nu mai e deja este alta poveste. Acu vede si Vettel pe pielea lui cum e sa fii la Ferrari si sa trebuiasca sa te inhami la caruta rosie, Schumacher a facut-o foarte bine, in buna masura si Alonso in cativa ani. Acum e randul lui. Si nu mai are ingineri de talia lui Newey in preajma.
    6 2
  • Dar faptul că Hamilton a fost mai rapid cu 30 de secunde, cu o oprire în plus, n-ar trebui să dea de gândit? sau rosberg cu 47 de secunde, cu aceleași opriri?
    Se spune că dacă ești rapid în Spania, ești rapid pe orice circuit.

    Mă, poate omul și-a cumpărat jocul Formula 1 și e în lupta pentru titlu și noi îl deranjăm...
    6 3
  • e ciudat sa il compari pe Alonso care "se batea la titlu" cu Vettel care "nu se bate la titlu". Pentru ca atunci cand Alonso "se batea la titlu" castigatorul era chiar Vettel. Aaa, ai ceva de comentat in legatura cu masina? Asa o fi si acum cu Mercedes, poate chiar mai rau. Alonso si fanii lui daca aveau ceva de demonstrat ramaneau la Ferrari dar au preferat sa fuga. Daca fugea la Mercedes ziceam da bre, vrea omu performanta dar a fugit spre oriunde si a dat cu capu de usa
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru