Chiar dacă Ferrari a rămas practic în umbra rivailor la Barcelona. Vettel este încrezător că echipa poate înregistra progrese pentru a rămâne în lupta pentru titlul mondial.
"Cred că am făcut un pas înainte ca echipă. Asta nu s-a văzut aici, dar sunt încrezător că vom mări miza în următoarele curse. Sunt în lupta pentru titlu. Suntem capabili să îmbunătăţim monopostul. Urmează să facem câţiva paşi. Trebuie să ne revenim curând, dar forţăm din greu pentru a-i învinge", a declarat germanul citat de postul de televiziune BBC.
În schimb, Maurizio Arrivabene, şeful Scuderiei Ferrari, nu este la fel de încrezător în privinţa şanselor la titlu, însă este determinat să îmbunătăţească monopostul după analizarea datelor de la Barcelona.
"Cred că este prea mult să luptăm pentru titlu.
Comparaţia dintre cele două monoposturi este evidentă. Vettel se descurcă foarte bine. Exista o diferenţă faţă de Mercedes şi trebuie să analizăm toate datele, pentru că este clar că am pierdut o jumătate de secundă pe tur în ultimul sector. Trebuie să înţelegem cum să îmbunătăţim întregul pachet", a precizat el.Via BBC Sport
FIA seeks to avoid teams like Mercedes or Ferrari take out party with certain aggressive engine maps that vary the amount based on the interests, allowing them to profit from extra yield at certain times.
After classification Charlie Whiting said that teams complete technical inspections could be carried out in order to check that they were not using certain tricks to provide more fuel to the engine at certain times.
"Effective immediately, we hope that now the fuel pressure remains constant at a rate of 90 kilos per hour."
"We do not do need to define what we mean by constant here, we believe it will be more practical to discuss it with the teams in question if necessary"
"We will conduct physical inspections of all fuel systems in use."
It was rumored that the main beneficiary of this technique was Ferrari who managed to develop a high power output in slow corners. In the last section of the Barcelona-Catalunya Circuit, the most technical and slow is where it was noted that Ferrari lost time with respect to Mercedes, so it could have withdrawn that system to threats of a possible inspection. However, Ferrari how could it be otherwise denied any rumor of the possible system.
Se spune că dacă ești rapid în Spania, ești rapid pe orice circuit.
Mă, poate omul și-a cumpărat jocul Formula 1 și e în lupta pentru titlu și noi îl deranjăm...