Pilotul Scuderiei Ferrari a fost surprins de modul în care rivalul său s-a apărut iniţial la volanul unui monopost McLaren mai puţin competitiv, motiv pentru care cei doi s-au atins în şicana de la finalul turului.
"Ar fi trebuit să fiu un pic mai inteligent. Evident, Alonso nu a cedat niciun centimetru şi s-a apărat foarte bine. A fost echilibrat, l-am atins cu pneul stânga-faţă, dar din fericire nu s-a întâmplat nimic. A doua oară am fost un pic mai inteligent şi am beneficiat de o ieşire mai bună, pentru că i-am oferit traiectoria murdară în zona de frânare", a declarat el.
În schimb, pentru Alonso, duelul cu Vettel a fost punctul de referinţă al cursei, mai ales că anterior şi-a exprimat nemulţumirea legată de performanţele monopostului McLaren."Am fost foarte lenţi comparativ cu ei şi am încercat să mă apăr cât am putut de mult.
A durat doar un tur şi jumătate, dar m-am bucurat cu adevărat. Probabil ca el nu s-a bucurat, dar pentru mine a fost cea mai bună parte", a precizat spaniolul.Vettel a ocupat în cele din urmă locul cinci în Marele Premiu al Canadei în ciuda unui start de pe poziţia a 18-a, însă a coborât la 43 de puncte în spatele lui Lewis Hamilton în clasamentul general.
Cand a fost Webber atat de aproape de Vettel si atat de constant in curse? Daca era aproape de Vettel cum e Rosberg de Hamilton, nu mai trecea Alonso. Multi cred ca daca Alonso il batea pe Webber, era un fel de zeu. Sa nu uitam ce monopost fiabil a avut Alsono in perioada 2010-2013 la Ferrari, asa a ajuns el de cele mai multe ori pe locul 2 in clasamentul general.
A avut cel mai fiabil monopost, iar restul aveau monoposturi mai rapide, dar de cele mai multe ori aveau probleme de fiabilitate.
ce inseamna o lupta adevarata fara economie de benzina!