Prin această strategie, pilotul echipei Red Bull Racing va avea un prim stint lung cu pneuri medium în cursa de duminică, în timp ce primii şapte piloţi de pe grilă vor intra la boxe după numai câteva tururi pentru a schimba caucicurile soft.
"Am văzut că unii piloţi sunt foarte rapizi, în special cei de la Mercedes şi Ferrari, aşa că am decis să mergem într-o direcţie diferită. Pneurile soft nu rezistă prea mult, aşa că pneurile medium par mai bune pentru cursă.
Am avut posibilitatea de a alege, dar cred că este clar ce am încercat să facem. Rămâne de văzut dacă am fost inteligenţi sau nu", a declarat germanul. Vettel a dezvăluit că nu a renunţat de bună voie la efectuarea unui tur cronometrat cu pneurile medium, ci că a fost forţat să iasă în decor din cauza unei aparente probleme la frâne.Coechipierul său Mark Webber a fost afectat de o problemă şi mai mare: o defecţiune la presiunea combustibilului l-a forţat să se retragă din calificări în Q2 şi ar trebui să ia startul de pe locul 14. Australianul se teme însă că va fi retrogradat pe ultima poziţie dacă în rezervorul său nu va exista cantitatea minimă de un litru de combustibil ca mostră pentru FIA.
"Am avut o defecţiune la presiunea combustibilului şi nu am mai putut reveni, aşa că am oprit monopostul, iar calificările s-au încheiat înainte de a începe.
Vom vedea care sunt regulile", a precizat el.Defecţiunea la presiunea combustibilului suferită de Webber este similară cu cea pe care a avut-o şi Vettel în calificările de anul trecut de la Abu Dhabi, când germanul a fost descalificat. Vom reveni cu informaţii despre poziţionarea lui Webber pe grila imediat ce FIA va face un anunţ pe acest subiect.
Comentarii (7)