Lewis Hamilton s-a distanțat la 67 de puncte în clasamentul general în fața lui Sebastian Vettel cu numai 4 curse înainte de finalul sezonului, în timp ce Mercedes are un avans de 78 de puncte în fata Scuderiei Ferrari în clasamentul constructorilor.
În contextul în care a pierdut deja 50 de puncte comparativ cu Hamilton după victoria obținută la Spa-Francorchamps, Vettel admite că propriile greșeli au simplificat radical misiunea celor de la Mercedes.
"Mai există o șansă, dar în ultimele curse am făcut totul un pic prea ușor pentru ei. Dar trebuie să le acordăm și lor credit, au executat totul bine. În următoarele curse trebuie să ne facem treaba și vom vedea ce se întâmplă. Cu siguranță nu ne-a ajutat să terminăm pe șase dacă ei au câștigat", a declarat el.
Vettel a terminat doar pe locul 6 în cursa de la Suzuka după o eroare de strategie în calificări, când a ieșit pe circuit cu pneuri intermediare în debutul ultimei părți, în timp ce restul piloților au mizat de la început pe slick-uri.
Germanul a schimbat pneurile exact în momentul în care circuitul a devenit prea umed pentru a obține un timp competitiv și a fost nevoit să plece de pe locul nouă al grilei.
"Ce am făcut nu a funcționat, așa că analizăm ce putem face mai bine data viitoare.
Dacă plouă este un pic de loterie. Dacă ploaia vine din senin și putem gestiona turul cu pneurile intermediate părem niște genii și toți ceilalți par idioți. Întotdeauna este echilibrat, dar cu siguranță puteam să ne descurcăm mai bine", a adăugat el.Via SkySports
Il ia la misto pe Vitel, nici de Williams nu e bun
Marchionne sau Enzo Ferrari il dadeau deja afara pentru declaratia asta.
Adica Alonso a avut tot dreptul sa se planga de Domenicalli in 2010 sau de Ferrari in 2012, cand dupa pauza de vara nu au imbunatatit masina, dar asta inca are o masina cu care se poate la titlu si pierde titlu. Fara greselile lui de pe circuit, acum statea linistit, chiar daca ar fi castigat Hamilton curse si el termina pe 2.
A zis bine Briatore - titlul nu e despre curse castigate, ci despre puncte castigate. Or Vettel pierde mereu puncte, la fel si Ferrari. De fapt Ferrari da 60 milE pe an salariile pentru astia doi si nu ia niciun titlu. Asa arata dezastrul, asa arunci 60 mil pe geam.
Sunt fani italieni cu petitie pentru Alonso ? Sa fie sanatosi si sa le vina mintea la cap, in F1 sentimentalismele nu-si au locul !
Si aici aveti si petitia daca sunteti interesati :) :
https://www.change.org/p/ferrari-fernando-alonso-back-to-ferrari
Alonso cu siguranta a vorbit anul asta cu cei de la Ferrari, dar nu l-au acceptat. Probabil atunci cand au fost discutiile, Ferrari inca mai credea in Vettel. Sunt sanse 0,1% ca Alonso sa mai revina vreodata la Ferrari ca pilot.
Leclerc e un pariu, nu o garantie cum ar fi Alonso. Nu stim daca Leclerc o sa faca fata presiunii sau se pierde pe la locurile 6-8. La Ferrari trebuie sa castigi mereu. Degeaba spune Arrivabene ca Leclerc e pentru viitor. Daca nu se impune in primii 2 ani sa-l bata pe Vettel, o sa moara locotenent la Ferrari ca Massa, Barrichello etc.
Eu zic ca pana in 2021, cand se pot face transferuri, Ferrari o sa tot regrete ca l-au tinut pe Vettel. Si chiar daca Vettel va castigat in cei 2 ani de contract, care i-au mai ramas, tot e un pilot slab pentru ca efectiv a aruncat titlul din mana in 2017 si 2018, nu il iarta nimeni.
Nu sunt sigur ca Leclerc o sa-l bata pe Vettel, probabil toata echipa Ferrari va trage pentru german. Daca zboara Arrivabene altfel vor sta lucrurile. Adica Arrivabene trebuie sa zboare. Si daca Ferrari ar avea c**ie, asa cum avea Enzo, ar zbura si Vettel. Macar Arrivabene. E la fel de vinovat ca Vettel.
Dar il astept pe Hamilton la Ferrari in 2021. O sa aiba 36 de ani, dar sigur va fi la acelasi nivel. Si va avea nevoie de o noua provocare in cariera si sigur isi doreste sa fie la Ferrari, din motive de marketing. Eu zic ca sunt sanse mari sa-si incheie cariera la Maranello, cu cateva titluri cu Ferrari.
Pe de alta parte, nu stiu daca la varsta aia va mai avea chef. Acum cred ca depinde si de ce se va intampla in urmatorii doi ani. Daca mai castiga o data sau de doua ori, poate ca daca e interes si din partea echipei Ferrari, s-ar duce ca sa egaleze recordul lui Schumacher sau sa-l depaseasca, dar la cum merg lucrurile la italieni, nu prea ii vad sa vina cu o masina buna care sa tina tot sezonul. In plus de asta Leclerc in doi ani de zile ar trebui sa creasca si sa emita pretentii la castigarea titlului, si atunci de ce l-ar aduce pe Hamilton, sa fie ceea ce e Raikkonen acum?
https://www.youtube.com/watch?v=BFh06tzUcEs
Ca fapt divers, anul trecut tot asa le-a spulberat performantele cand le-au cerut modificarea podelei, care nu era in afara regulamentului, dar doar la ei functiona.
Pe de alta parte nimeni nu se uita la performantele "minune" scoase de Mercedes peste noapte, si despre care se vorbeste, asa cum s-a vorbit si anul trecut. Pare o intelegere tacita, altfel nu stiu cum se pot lasa asa usor de "interzis" cei de la Ferrari.
P.S. nu sunt speculatiile mele, sunt informatii si analize, se gasesc pe net suficiente informatii despre subiect, si nu la nivel de barfa.
Hamilton este in carti sa egaleze recordul de titluri al lui Schumacher.
"hai sa comparam realizarile pilotiolo de la Ferrari din ere diferite, pe masini diferite si avand concurente diferite"
Schumacher are 5 titluri cu Ferrari iar Alonso 5 ani de frecat menta la Ferrari. Ei poftim!
Pe de o parte pe cand Alonso facea mari realizari le Ferrari, Vettel castiga in fata lui Alonso. Pe de alta parte, de unde ati scos comparatia asta si mai ales cum naiba de a ajuns Alonso in fata lui Vettel la capitolul realizari la Ferrari? Cum ati calculat? Asta daca ar conta ...
Iar voi puteti sa visati revenirea lui Alonso la Ferrari mult si bine. Sunteti singurii care mai vad in asta ceva palpabil. Nici Ferrari si nici Alonso nu mai vrea asta, cel din urma realizand ca e pe faras si la McLaren cu un eventual Lando Norris.