Într-un interviu acordat publicaţiei germane Frankfurter Allgemeine Zeitung chiar în ziua în care a împlinit 26 de ani, acesta admite că are o influenţă puternică în cadrul echipei pentru care concurează.
"Nu există un regim Vettel aici, toată lumea se bucură de libertate, dar mă aştept ca toată lumea să fie serioasă. Am o influenţă asupra motivaţiei echipei, asupra atmosferei din paddock şi toată lumea ştie ce îmi doresc. Iar ei nu au nicio problemă cu asta. Sigur că cer multe, vreau ca toată lumea să fie disciplinată şi să-şi facă treabă cât mai bine posibil", a declarat germanul.
Pe de altă parte, Vettel insistă că nu va fi cel care va decide numele coechipierului său pentru sezonul următor după retragerea lui Webber, însă admite că vrea să fie consultat în această privinţă. În plus, el a preferat termenul de "al doilea pilot" în loc de "coechipier", semn că vrea ca autoritatea sa să fie recunoscută."Sigur că sunt implicat în dezvoltarea monopostului şi mă aştept să fiu întrebat pe cine îmi imaginez ca al doilea pilot, dar nu este decizia mea. Nu mă aşez cu cineva la discuţii pentru a-i spune să semneze. Nu e treaba mea. Eu sunt pilot de curse. Iar ca pilot în primul rând participi la curse", a adăugat el.
Via SuperSport
Orice pilot viseaza sa aiba un locotenent care sa se sacrifice pentru el cand este cazul.
Cica ar vrea sa fie consultat. Eu pun pariu ca are drept de veto. Asta e si motivul pentru care probabil Raikonnen nu va ajunge acolo, caci finlandezul nu va accepta niciodata sa fie numarul 2...
Total de acord cu ce ai spus. Din punct de vedere a echipei este mai avantajos sa ai un numar unu.
2 sabii intr-o teaca e mai greu. Un exemplu mai apropiat a fost Hamilton si Alonso la McLaren.
Ce m-a deranjat insa la decalratia lui Vettel a fost ipocrizia - eu nu stiu, eu am o influenta, dar nu prea mare, etc etc. Nu ai cum sa nu ai un cuvant greu de spus cand esti triplu campion mondial, dar macar fii cinstit si recunoaste.
Catre Eu
Mie mi se pare normal, omeneste vorbind, ca fiecare pilot bun sa isi doreasca un locotenent. De ce sa iti doresti un coechipier tare? Sa aiba lumea tot timpul motiv sa faca comparatii? Ma uit insa la Massa, in ultimii 2 ani a fost sacrificat cateodata de-a dreptul absurd (a se vedea schimbarea cutiei de viteze pentru a fi retrogradat 5 locuri, sezonul trecut)....