Sebastian Vettel a avut o cursă de coșmar la Silverstone, în care a luat startul doar de pe locul 11 și a derapat în primul viraj, eveniment în urma căruia a coborât pe ultimul loc.
Ulterior, germanul a ajuns în preajma punctelor, însă a terminat pe 12 după ce a revenit de la boxe în plin trafic. Vettel nu și-a ascuns nemulțumirea și a acuzat Scuderia Ferrari că strategia nu a avut nicun sens.
"Stabilisem că nu are niciun sens să fiu chemat la boxe dacă voi reveni în trafic, dar exact asta s-a întâmplat. De asemenea, mi-au pus pneuri hard pe care le-am folosit doar 10 tururi, iar asta nu a avut niciun sens. De ce să folosești harduri 10 tururi și apoi medium pentru 20 de tururi? Spre final nu am mai avut pneuri", a precizat el.
Șeful Mattia Binotto a negat orice tentativă de a favoriza strategia lui Charles Leclerc în detrimentul lui Vettel și susține că singura opțiune alternativă era o strategie cu o singură oprire la boxe.
"Nu îl sacrificăm pe Vettel.
Timpii arătau că nu există nicio diferență dacă oprește mai devreme sau mai târziu. Poate că dacă îl lăsam pe circuit avea opțiunea unei singure opriri, dar nu a fost vorba despre a-l sacrifica", a explicat italianul.Rezultatul modest al lui Vettel a contrastat puternic cu performanța lui Leclerc, care a reușit să termine cursa pe poziția a patra.
Via Autosport
acest cameleonic Binotto,
acest casap pentru Scuderia in 2019 si 2020,
acest Mattia a carei reactie la informatiile pertinente ale lui sebastian atat ante dar mai ales cele oferite in timpul cursei s-or lovit de *proaspata* hipoacuzie a team-principal-ului,
acest colaps de conducator care poate sa-si ascunda incompetenta la o adica pana si dupa proprii zulufi atunci cand circumstantele o cer,
eeehh.....iata ca-i dispus sa faca un major pas inapoi cu ultima sa afirmatie dar numa' atunci cand simte ca se afla la un pas de oprobiul public dar si mai aproape de un mai mult decat necesar linsaj mediatic pe care caraghiosul team-principal si-l merita cu prisosinta....
basta cosi Mattia!
vergogna Binotto!
-"poți să te plângi că tufele cu trandafiri au spini sau poți să te bucuri că tufele cu spini au trandafiri"- Abraham Lincoln;*
-"nu vei ajunge niciodată la destinație dacă te oprești să arunci cu pietre în fiecare câine care latră la tine"-W.Churchill;**
-"în viață, cei slabi se răzbună, cei puternici iartă și cei inteligenți ignoră";***
-"există două tipuri de oameni invidioși: unii vor să aibă totul ca la tine, iar alții vor ca tu să nu mai ai nimic...";****
-"numai după invidia altora îți dai seama de propria ta valoare"-Tudor Mușatescu;*****
ș.a.
*În loc să tacă, să muncească, arată de zori cu degetul spre alții nemulțumit fiind de propriile rezultate și mă gândesc, de ce nu, chiar și de propia-i oglindă considerată ca fiind cel mai bun prieten al omului deoarece îi arată acestuia adevărata lui față.
**Cam așa cred că au ajuns cei de la Ferrari să fie priviți azi de Vettel și fanii lui...s-o țină tot așa dacă vor cu adevărat să schimbe lucrurile, să îmbunătățească treburile! :))
*** Încântat aș fi să-l întrebăm pe "știe-el-cine": realizează cât de... e Vettel?
****În care din cele două s-ar încadra neamțul...?
***** Datorită propriilor prostii din curse și declarații nu face altceva decât să dea o valoare mai mare lui Leclerc, principalul adversar de azi ținând cont că lucrează la aceeași echipă cu același tip de monopost.
(Dramă)
Actori principali: Ferrari, Vettel, Costel
Ferrari: Sebastiane, după toate rezultatele curselor din acest an și după acuzațiile aduse nouă, a echipei tale care muncește pentru tine și te plătește, mie îmi lași impresia că te mănâncă în... mai rău ca pe ăsta
nu-i sub nicio forma culpa dumitale pentru propriu-ti discurs, toata vina apartine pacatoasei rutine a aversiunii desantate instaurata nu de putina vreme pe AM-motorsport de contemporanii dumitale, ii lesne de observat ca-n ultimii ani vinovatul de serviciu poarta numele de vettel in majoritatea covarsitoare a spetelor, indiferent de erorile insignifiante, medii sau majore pe care atat el dar si multi alti piloti iata ca nu si le pot *refuza* la un moment dat.....
dar ii pan' la urma un neajuns rezolvabil.......
mult o fost, putin o ramas...... in trei luni de zile Maranello o sa elimine si aceasta *piatra de moara* aflata in cockpit-ul monopostului cu nr5 timp de sase sezoane, *piatra de moara* a carei singura contributie o fost, asta in opinia multor *docti* AM, doar sa lesteze excesiv Scuderia in galopul sau frenetic dupa trofee.......
P.S.izbavirea n-are cum sa mai ocoleasca Maranello din ianuar viitor!
Sa ii ceara lui sebika sa faca spin imediat dupa start?
Sa il puna sa dorma in pluton atata timp?
Sa ii consume hardurile dupa 10 ture?
Sa il lase la pauza de cafea si tutun cand inca mai era din cursa?
Saracilor!