Sebastian Vettel a ocupat doar locul cinci în Marele Premiu al statului Bahrain, după ce a fost depășit de Charles Leclerc și, ulterior, de Lewis Hamilton.
De altfel, germanul a admis că a comis o eroare în duelul cu pilotul Mercedes, ceea ce a condus și la avarierea aripii față, însă pe de altă parte susține că monopostul său a fost unul dificil de pilotat.
"După o jumătate de tur am realizat că va fi foarte dificil. Monopostul a fost extrem de dificil de pilotat pentru mine. Cred că Leclerc a avut mai puține probleme, nu a avut nicio dificultate să mă urmărească și să mă depășească. În al doilea stint m-am putut calma cu pneurile medium, dar nu am avut ritmul pe care ar fi trebuit să-l am", a declarat el.
Afirmația cu privire la Leclerc generează controverse în contextul în care monegascul a ratat șansa unei victorii istorice ca urmare a unei defecțiuni tehnice la unul dintre cilindrii motorului. Pe de altă parte, Leclerc a salvat ultimul loc pe podium după apariția Safety Car-ului în utimele tururi.
"Nu a fost ziua noastră, dar echipa a făcut o treabă grozavă pentru a recupera după Australia.
Sigur că sunt extrem de dezamăgit, dar se întâmplă. Am fost norocos într-o situație ghinionistă. Sunt mulțumit că am avut Safety Car-ul la final pentru că altfel aș fi terminat și mai în spate și nu am fi fost în regulă cu carburantul", a precizat el.Via Motorport 1, 2
A venit Ricciardo si l-a batut pe masina facuta pe "stilul" lui. Vine Leclerc si il bate tot asa. Ce sa mai creada bietii fani....
de urmarit mclare si la starturi..
faptul ca sebastian vettel ii perceput de multi dintre postacii de pe AM cu un grad de simpatie similar celui lui Bin Laden dupa 9 /11 pentru mine ii o singura concluzia si ii unanima : F1 ii o competitie complexa care necesita cunostinte aprofundate , derapajele in argumentatie tradeaza doar superficialitatea multora care is cu pretentia ca se identifica intr-o oarecare masura cu elita motorsportului asa cum ii numai F1
china ii prima ocazie pentru sf90 sa aseze lucrurile in matca lor fireasca fiindca si bolile copilariei pentru masina ferrari is convins ca is rezolvabile si chiar rezolvate de binotto iar vettel si leclerc is binomul perfect pentru indeplinirea obiectivelor in 2019 deoarece nu ii nevoie de noroc pentru indeplinirea acestui target ,ii musai doar ca ferrari sa fie ocolit de ghinion
:)
https://www.youtube.com/watch?v=qfE33tdHmO8
depasirea lui hamilton la vettel din turul 38 ii neregulamentara fiindca hamilton ii cu toate cele 4 roti in afara limitelor circuitului in exteriorul virajului 4 !!!
iar penalizarile la adresa lui hamilton is in "intarziere" ,ca intotdeauna cand ii vorba de mercedes ( vezi hochkenheim 2018-hamilton )
fia + mercedes = isis
care ii cat se poate de evident ca ii cu toate cele patru roti in afara liniei albe care delimiteaza limitele circuitului ?
daca nu ,ii cazul sa te prezinti intr-un cabinet oftalmologic ! negresit !
is cu o recomandare -speed 0,5 si chiar 0,25 pentru cei care is prea inversunati ca sa accepte evidenta
iata ca pentru mercedes regulamentele competitiei is diferite si implicit mai permisive decat pentru ceilalti participanti
p.s. ii cumva FIA ingrijorata ca sf90 ii monopostul desavarsit in 2019 iar linia de piloti ferrari ii in armonie perfecta cu masina si astfel rivalii numai eludand regulamentul is capabili sa obtina prima pozitie in clasament ?
is facute cartile si in 2019 tot pentru mercedes ?!? fiindca la jumatatea gp-ului daca in preajma lui toto wolff se afla un medic is convins ca ii administra o doza temeinica de adrenalina deoarece pe transmisia TV toto wolff emana numai neputinta , ingrijorare si temeri la demonstratia de forta a cavallino rampante
Tu din boxa ta ce sa faci...strivesti nelinisti in nedreptati inchipuite.
o singura data daca is depasite limitele circuitului intr-o depasire ii mai mult decat evident avantajul creat de respectivul pilot si dezavantajul generat pentru celelalt ! ii cat se poate de simplu si logic !
depasirea lui hamilton nu ii realizata in limitele circuitului fiindca viteza lui hamilton ii prea mare si astfel forta centrifuga ii genereaza acestuia o trasa mai larga care ii evident chiar si pentru un miop ca ii realizata in afara limitelor circuitului iar aceasta incalcare a regulamentului ii rezolvabila ori prin cedarea pozitiei castigata ilicit ori printr-o penalizare chiar si post-gp daca FIA ii capabila sa genereze echidistanta intre competitoarele f1
p.s. ii destul pentru azi fiindca nu is dispus sa raman in urma cu temele la aritmetica , la limba si literatura romana is deja gata
Sunt fan Ferrari dar Vettel a gresit pentru a 3-a oara in faza identica cu cele din 2018.
Da..asa e, regulamentul zice ca nu ai voie sa iesi cu toate cele 4 roti inafara circuitului dar daca Vettel nu se rasucea ca un berbec, avea sansa sa depuna contestatie si Hamilton penalizat cu 5 secunde sau chiar sa il depaseasca pe viitor dar...daca Ferrari nu a facut aceasta contestatie...
https://f1manager.ro/stiri/leclerc-a-sfidat-ordinele-ferrari-privind-depasirea-lui-vettel
Ca sa intelegeti hai sa amplificam. Leob e stralucit pe regulamentul de WRC dar in F1 nu va avea succes. In acelasi mod, dar la scara mai mica, unui pilot de F1 ii vine mai bine un regulament tehnic de F1 decat altul.
Acum, cu experienta mea din simracing, monoposturile de dupa 2013 sunt foarte subviratoare in virajele lente, lucru confirmat si de camerele onboard de pe masini. Ori aici facea Vettel diferenta, castiga timp pe virajele lente cu monoposturile 2010 - 2013.
Nu sunt fanul lui, sunt fanul corectitudinii tehnice daca pot spune asa. Asta vine in contradictie cu cei care sufera ca Vettel a luat 4 titluri in detrimentul altui pilot si care vor sa sustina ca erau titluri nemeritate. Ei bine, v-am aratat de ce poate sa nu fie cum cred ei.
clementa de care se bucura mercedes din partea FIA in f1 pentru mine ii cel putin suspecta !
sebastian vettel ii un caracter mult prea ales si cu principii mult prea solide ca sa paraseasca scuderia inainte de obtinerea titlului mondial la piloti si cu un leclerc consistent in evolutii si cu titlul la constructori pentru ferrari deoarece palierul de performanta si competitivitate la care ii azi ferrari ii meritul preponderent al multiplului campion german datorita muncii asidue din ultimele patru sezoane iar marile caractere is vizibile in momentele mai delicate atunci cand sebastian o demonstrat teamspirit asa cum nu o facut-o nimeni altcineva in trecutul recent al scuderiei ferrari
tradarea ii o notiune necunoscuta pentru sebastian vettel !
is cu speranta ramanerii lui sebastian vettel la maranello atata timp cat ii nevoie pentru obtinerea celui de al cincilea titlu de campion mondial , binemeritat de altfel pentru un pilot care o stabilit in ultimii 12 ai F1 ani recorduri dificil de dobarat in deceniile urmatoare