Vettel a castigat Marele Premiu din Abu Dhabi

De Daniel Popescu
Publicat Duminica, 01.11.2009
Sebastian Vettel a castigat cursa inaugurala din Abu Dhabi, terminand ultimul Mare Premiu al sezonului in fata coechipierului sau Mark Webber si a noului campion mondial Jenson Button.

Sezonul 2009 al Formulei 1 s-a incheiat cu o victorie categorica a lui Sebastian Vettel pe noul circuit de la Abu Dhabi, germanul profitand insa si abandonul inregistrat de Lewis Hamilton in turul 21 in urma unor probleme la frane.

Victoria i-a asigurat lui Vettel locul 2 in clasamentul general al pilotilor, iar performanta sa a fost completata de coechipierul sau de la Red Bull, Mark Webber, care a terminat pe locul 2. Ultima treapta a podiumului i-a revenit noului campion mondial Jenson Button, care l-a depasit la start pe Rubens Barrichello, brazilianul terminand in cele din urma pe locul 4.

Aflata la ultima cursa inainte de retragerea din Formula 1, BMW-Sauber a obtinut un nesperat loc 5 prin Nick Heidfeld. Marea surpriza a fost produsa insa de Kamui Kobayshi, care a obtinut primele puncte in Formula 1 la cea de-a doua cursa din cariera. Pilotul echipei Toyota a impresionat si la Abu Dhabi, dupa ce a reusit sa il depaseasca pe Button in prima parte a cursei si a profitat de o strategie excelenta cu o singura oprire la boxe. Jarno Trulli a terminat doar pe locul 7, in timp ce ultimul punct pus in joc a fost castigat de Sebastien Buemi.

FILMUL CURSEI

START LIPSIT DE INCIDENTE

Contrar speculatiilor anterioare, startul Marelui Premiu din Abu Dhabi a fost lipsit de incidente, iar Hamilton s-a mentinut pe prima pozitie in ciuda unui atac lansat de Vettel. Germanul a ramas insa pe locul 2 in fata coechipierul sau Mark Webber, care a avut un contact cu Barrichello in primele viraje, in urma caruia braizilianul a pierdut o placuta de pe aripa fata. Button a reusit dupa scurt timp sa isi depaseasca coechipierul pentru locul 4, in timp ce Kubica a trecut de Trulli si s-a instalat pe locul 6.

Desi a beneficiat de avantajul sistemului KERS, Raikkonen a avut un start modest si a pierdut un loc in favoarea lui Kobayashi, plasandu-se in fata lui Kovalainen, care a castigat 5 pozitii fata de locul ocupat pe grila de start. Chiar daca depasirile nu au fost foarte numeroase, distantele dintre piloti au ramas mici in primele tururi, Hamilton reusind sa isi mareasca avansul la peste o secunda numai dupa 5 tururi.

In turul 12, Hamilton a avut o scurta iesire in decor si a pierdut aproape o secunda in fata lui Vettel, insa a reusit sa se mentina in fruntea clasamentului in fata lui Vettel si a lui Webber.

SHOW CU KOBAYASHI SI ALGUERSUARI

Odata cu lasarea intunericului, pilotii au inceput sa efectueze primele intrari la boxe.

Button a iesit pe circuit chiar in fata lui Kobayashi, iar japonezul nu a ezitat sa profite de pneurile reci ale noului campion mondial, trecand in fata britanicului in urma unei manevre spectaculoase de depasire. Debutantul Jaime Alguersuari a fost protagonistul unui eveniment amuzant, dorind sa opreasca la boxele echipei Red Bull Racing in loc sa faca pitstop-ul la Toro Rosso. Spaniolul a revenit pe circuit si a parcurs inca un tur foarte lent, oprindu-se pe pista si fiind nevoit sa abandoneze in urma unor probleme tehnice.

HAMILTON, TRADAT DE FRANELE MONOPOSTULUI MCLAREN

In fruntea plutonului, Vettel a reusit sa ii ia fata lui Hamilton in urma primei serii de opriri la boxe, insa britanicul nu a mai avut ocazia de a lupta pentru victorie intrucat monopostul McLaren a suferit o problema la frane. Echipa i-a cerut lui Hamilton sa revina la boxe si sa abandoneze cursa, pentru a nu risca o defectiune tehnica si mai grava sau chiar un accident. In urma acestei decizii, Vettel a ramas lider la aproape 10 secunde in fata coechipierului sau Webber, prevestindu-se astfel o dubla pentru Red Bull. Kobayashi a urcat pe locul 3 inaintea primei opriri la boxe, insa a coborat pana pe 12 dupa efectuarea unicului pitstop.

KOVALAINEN, DEPASIRE DECISIVA LA BOXE

Abandonul lui Hamilton a reaprins sperantele Scuderiei Ferrari pentru locul 3 in clasamentul constructorilor, Raikkonen si Kovalainen aflandu-se pe ultimele pozitii care aduc puncte. Amandoi au optat pentru o strategie cu o singura oprire la boxe, iar Kovalainen a reusit sa il depaseasca pe Raikkonen dupa efectuarea realimentarii. Kobayashi a fost din nou protagonistul unui duel, de data aceasta el cedandu-i locul lui Alonso, care a intrat apoi la boxe pentru unica perioada de realimentare.

KOBAYASHI, IN DRUM SPRE PRIMELE PUNCTE

Cu aproximativ 17 tururi inainte de final, pilotii au inceput ultima serie de opriri la boxe. Acestea au decurs fara incidente, iar Vettel s-a mentinut pe prima pozitie in fata lui Webber. Prin prisma unei strategii mai bune, Button a reusit sa se mentina pe ultima treapta a podiumului in fata lui Barrichello. Marele castigator a fost insa Kobayashi, care a profitat de singura oprire la boxe pentru a urca pana pe locul 6, in fata mult mai experimentatului sau coechipier Trulli.

In ultimele tururi, Button s-a apropiat amenintator de Webber si l-a talonat pana in ultimul viraj, insa australianul a izbutit sa treaca al doilea linia de sosire in spatele lui Vettel.

Cel mai bun timp in cursa a fost realizat de vettel, care a fost cronometrat cu 1:40.279 in turul 54.

CURSA MARILOR DESPARTIRI

Marele Premiu din Abu Dhabi a consemnat ultima cursa in Formula 1 pentru BMW, constructorul german anuntand inca din luna iulie ca se va retrage din competitie la finalul acestui sezon. De asemenea, cursa din Orientul Mijlociu a reprezentat ultima cursa pentru Alonso la Renault, pentru Raikkonen la Ferrari si pentru Rosberg la Williams. Dintre acestia, numai Alonso a confirmat numele echipei pentru care va concura in 2010, aceasta fiind Scuderia Ferrari.

Pe de alta parte, cursa din Abu Dhabi reprezinta ultima in care echipele din Formula 1 vor utiliza sistemul KERS, tehnologia fiind trecuta pe linie moarta in sezonul urmator din cauza costurilor ridicate de dezvoltare.

CLASAMANET FINAL PILOTI

 1.  Button         95       
 2.  Vettel          84        
 3.  Barrichello    77     
 4.  Webber       69.5    
 5.  Hamilton      49      
 6.  Raikkonen   48        
 7.  Rosberg       34.5     
 8.  Trulli            32.5    
 9.  Alonso          26      
10.  Glock           24    
11.  Kovalainen   22       
12.  Massa         22       
13.  Heidfeld       19       
14.  Kubica         17       
15.  Fisichella      8       
16.  Buemi          6       
17.  Sutil             5       
18.  Kobayashi     3       
19.  Bourdais       2

CLASAMENT FINAL CONSTRUCTORI

1.  Brawn GP                 172
2.  Red Bull                  153.5
3.  McLaren                   71
4.  Ferrari                      70
5.  Toyota                     59.5
6.  BMW Sauber             36
7.  Williams-Toyota        34.5
8.  Renault                    26
9.  Force India               13
10.  Toro Rosso             8

 

Taguri: Abu Dhabi, cursa

Comentarii (56)

  • dc nu deblocati echipele si pilotii?
    este 17 06
    0 0
  • senzational vettel | button umilit de koba | Ham ham tipic
    mclaren mircea probabil ca acum nu vei mai posta din oment ce ieri te umflai asa tare in pene ca mclaren in sus si in jos....uite ca mclaren nu e asa de tare cum credeati.........am fost la mustata de a castiga un pariu de 500 de puncte pe hamilton prim abandon...felicitari castigatorilor si ne revedem la anul.
    0 0
  • @andyyy4ever
    Vrei sa faci schimbari pentru cursa din Bahrain din 14 martie 2010?
    0 0
  • :)
    bravo ham pt victorie:))...good job seba
    0 0
  • :))
    doar intrebam:)
    0 0
  • Raman blocate
    Este ultima etapa si vor ramene blocate.... cred.
    0 0
  • Felicitari
    tuturor felicitari.
    A fost primul an petrecut de mine in acest concurs alaturi de voi si mi-a facut o deosebita placere. Sper sa fie si la anul un campionat la fel de palpitant si nu in ultimul rand felcitari echipei AUTOMARKET.

    Bafta tuturor si pe mai departe.
    0 0
  • Pariurile
    Cand vor aparea rezultatele la pariuri?
    0 0
  • nu mi se pare corect sa raman blocate la ora 5 trebuiau deblocate
    asa scrie in regulament
    0 0
  • Clasamentul de etapa ...!!!
    Verificati clasamentul de etapa...!!! Nu suntem in Australia si va rog nu uitati sa cumulati si punctele adunate anterior de cursa...! Este o eroare in program...! Asteptam cuminti afisarea rezultatelor corecte sau cum se spune in media sportiva > "rezultatele omologate"...!
    0 0
  • hoyad si mie mi sa parut ceva suspect dar in fine mi am luat triclourile pe anul asta
    bafta all
    0 0
  • Dani ...
    Te rog sa verifici deoarece clasamentul etapei este total eronat! Nu reprezinta realitatea si in aceste conditii probabil si clasamentul general este eronat ... Afisati va rog clasamentul etapei real, care contine si pariurile. Multumesc ...
    0 0
  • nu pot sa cred
    daca mai statea alguersuari 3 tururi pe pista castigam 500 de puncte din pariu :(
    0 0
  • @mirciulica:))mclaren
    frate...te las sa te bucuri...mclaren a reusit de depaseasca ferrari cu un singur punct:))..si la constructori si la piloti...ferrari nu a mai dezvoltat monopostul din ungaria....de 4 luni...mclaren a facut pe dracu in 4 si tot degeaba...sunt mandru de echipa ferrari...felicitarile mele pentru vettel si pentru red bull
    0 0
  • acum am vazut este clasamentul din australia:)
    sigur este o eroare in program
    0 0
  • @michelle_b
    Este o "mica" eroare in softul care calculeaza punctele. Clasamentul de etapa cuprinde doar punctele pentru cursa, insa clasamentul general este corect.
    0 0
  • si inca ceva mirciulica
    cu tot cu monopostul vostru performant si rapid domnul kova a obtinut aceleasi puncte ca si massa...care nu a mai concurat...pffffhuuuu..nici nu mai stiu de cand
    0 0
  • kimi
    sunt f nerabdatoare sa aflu ce va face KIMI la anu. Sper sa aleaga sa ramana in F1.
    0 0
  • eroare
    este eroare pentru ca anul acesta a fost o cursa in plus fata de anul trecut. Cred ca nu au apucat sa faca toate setarile necesare afisarii corecte a clasamentelor. aveti rabdare ca au timp pana la prima cursa de anul viitor:P
    0 0
  • fani Ham?-sau gura bate..???
    unde-s gugustiucii care-l clamau in gura mare pa tuciuriu castigator de cursa?Intot deauna dati-va cu stiinta dupa cursa!Aia priceputii,care-i calculau secundele pa tur?Mai era putin si Kimisor cu masinuta aia subdezvoltata lua potu'.
    0 0
  • @scuderia
    nu te mai bucura atat de ghinionul altora ...Hamilton castiga fara probleme daca nu avea probleme tehnice.nu-i nimic , are timp la anul . Cu Raikkonen in echipa vor spulbera tot . Bafta ! :)
    0 0
  • F1
    Imi salut prietenii de-aici,stiu ei care;),ne vedem la anul in formatul acesta,cu sperante noi, pana atunci insa, prin alte parti:)
    0 0
  • @scuderia
    Nu conteaza ca au castigat locul 3 la un pucnt sau la 20 de puncte. Ce ma interseaza pe mine este ca la dimineata ma pot trezi binedispus si sa vad clasamentul la constructori: Mclaren -3 Ferrari -4. Si Lewis in fata Ferraristilor si la constructori. Ce s eva consemna peste ani si ani este ca Mclaren a terminat pe 3 iar Ferrari pe 4. Nimenu nu va mai fi interesat de ce au facut sau n-au facut Ferrari. Scurt si la obiect. Mclaren-3. Ferrari-4. Lewis -5. Raikkonen -6. Obiectivul Mclaren a fost indeplinit :)
    0 0
  • =)))@sharkyy
    frate...te intreb ceva sincer...u te-ai uitat la cursa????...nu ai observat ca hamham a cazut pe 2 cand a efectuat vettel prima oprire la boxe???...aku fara ciuda fratioare...si fara probleme tot castiga vettel..ui ce a scris si adminu mai sus
    0 1
  • f1
    1061 p care ati scos mai mult?
    0 0
  • Se vede...
    Se vede cat a scos fiecare in clasamentul pe etape datorita erorii din sistem
    0 0
  • @2demonick
    pe ce loc erai inainte de cursa ?!
    0 0
  • "mica" eroare
    Aceasta "mica" eroare faca ca clasamentul general sa contina si punctele castigate din pariuri?
    POate ar fi bina sa blocati totul pana la rezolvare sa nu fie afisate tot felul de erori din care nu se intelege nimic, sunt prea multe erori afisate.
    0 0
  • 15...
    Poti verifica concurentii cate puncte au avut inainte de cursa la http://formula1.automarket.ro/account/reports/40/
    0 0
  • Clasament general F1Champ 2009 : Dacia Logan Team vs. horted
    Sa fi castigat in ultima etapa userul horted acest concurs, daca ar fi mers pe Vettel...? Dupa cum se vede din clasamentul de etapa, pot spune cu siguranta ca el castiga F1Champ ! La o diferenta de cateva puncte fata de userul Dacia Logan Team..., deoarece amandoi au avut ca pilot pe Hamilton... Imi dau seama ce greu este acum, atunci cand se poate ruina o munca de 1 an in doar cateva momente ...!!!
    Intr-un post anterior spuneam ca Dacia Logan Team este castigatorul din acest an si pana la urma asa este ! In schimb, ma intreb cum a asteptat afisarea punctajelor obtinute in etapa curenta, pentru a vedea daca horted a "pariat" pe Vettel... In final nu a fost un pariu castigator pentru horted si asa se incheie acest concurs formidabil ! Imi cer scuze celor 2 titani ai acestui concurs : Dacia Logan Team si horted, daca le-am pricinuit vreo suparare pentru faptul ca am "vorbit" despre starile lor sufletesti...
    0 0
  • Dani ...
    Mda. Ma asteptam :P Banuiesc, ca fiind "mica", problema se va remedia si va fi afisat vreodata si clasamentul corect, care include si pariurile. Multumesc.
    0 0
  • ALYBOSS
    am eu 1065...
    0 0
  • F1-Champ-puncte
    Eu cred ca dincolo de puncte,erori de sistem,soft,conteaza amuzamentul, jocul:).Felicit castigatorul,indiferent cine este acela.
    0 0
  • Castigatorul concursului este...
    Mai mult ca sigur ca userul Dacia Logan Team indiferent de rezultatul pariurilor deoarece are un avans de aprox. 400pt.
    0 0
  • ALYBOSS
    greu de spus cate,oricum multe,am un pariu castigat care nu se regaseste,am inteles decat la general:).Cred ca am reusit o echipa aproape perfecta:)-de data asta
    0 0
  • @scuderia
    Te intreb pe tine , tinere; crezi ce franele lui Hamilton s-au " stricat" la boxe?
    0 0
  • @markedd
    stii ce cred eu ? ca el e singurul vinovat pt stricarea franelor....doar ati vazut pe tot parcursul weekendului ce franari spectaculoase a avut
    0 0
  • despre frane-McLaren
    Nu s-au stricat la boxe,stilul de pilotaj al lui Hamilton,care nu de putine ori blocheaza violent este posibil sa fi contat.De asemenea am vazut destul de limpede cum abordeaza vibratoarele.Componentele-suspensie/frana- nu sunt de tractor,totusi.Masina,per ansamblu arata foarte bine,avand in vedere antrenamentele si calificarile.Acolo insa n-au fost prea multe tururi de circuit,e posibil ca in regim de cursa,sub presiune,comportamentul masinii,implicit al franelor sa se schimbe.E doar o parere.
    0 0
  • @demonick
    si pariu 25 pct. pe cine ai pariat ?!
    0 0
  • MIRCIULICA....
    ...tu mori cu Ham-ul in brate.Esti dus tata rau,dar cel putin esti simpatic !N-am de ce sa-ti port pica.
    0 0
  • @admin
    ,,bull shit ,,tot concursul vostru .Este 21.24 si voi nu ati deblocat echipele.
    0 0
  • mircea
    @razvna_franc
    E gata, prietene. Editia 2009 a concursului s-a terminat. Sa deblocam echipele pentru ce? :)
    0 0
  • si totusi....
    ...Force India a ramas tot pe locul 3 cu 78 de pct dar si pe 9 cu 5 pct. :))) E chiar asa de greu sa se modifice clasamentul ala??
    0 0
  • @scuderia
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/79959
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    MAi baiete dar ce mai inalt obiectiv ASTA DA!!!! Bv prietene , chiar meritati 3 ;)
    0 0
  • NeoGalaxy
    Formula 2009
    Interesant sezon, cu cateva noutati foarte interesante dar si cu piloti care nu stau bine cu concentrarea. Din fericire cursele se castiga cu ceva mai mult decat un pic larg pe acceleratie, iar anul viitor va conta cine va stii sa apele mai incet pe ea. Oricum din 2010 incepe o alta era in Formula 1 dar fanii Ferrari pot sta linistiti pentru ca ne vom bucura de multe realizari si vom avea ce sarbatorii in fiecare an. Dar cel mai mult ma voi bucura cand McLaren si pilotii lor vor castiga recorduri dupa recorduri la pana prostului.
    0 0
  • ctlnmihai
    Vettel a castigat Marele Premiu din Abu Dhabi
    Bravo Mclaren Mercedes pentru locul 3 obtinut si un bravo ptr. Martin Whitmarsh ,ptr. ca toate declaratiile lui referitoare la dezvoltarea monopostului in acest sezon
    s-au adeverit.. Sper ca fanii Ferrari sa se bucure in 2010 la fel cum s-au bucurat si in sezonul 2009 adica prin regretele exprimate ca Felipe Massa n-a putut cuceri titlul in sezonul 2008
    0 0
  • McLaren si..."complexul" Ferrari
    Am observat, dupa afirmatile oficialilor de la McLaren, in speta cea a lui Whitmarsh(surprinzatoare pentru mine),ca se face un titlu de glorie prin obtinerea acestei pozitii la constructori.A locului 4!Deci, domnilor, frustrarea trebuie sa fie uriasa ca sa nu observi ca ai ratat complet masina la inceput de sezon, ca sunt cel putin doua echipe care au stiu din start cum s-o gandeasca, sa speculeze creativ regulamentul si sa se bata pentru titlu-rect. Brawn si Red Bull!Nu, asta nu conteaza.Pentru ei conteaza DOAR lupta cu Ferrari.Atat.Nimic altceva nu exista in F1."Complexul " Ferrari a iesit la lumina cum nu se putea mai limpede.Ce-a reusit de fapt McLaren in acest an(si nu numai ei).Au reusit sa copieze un dublu difuzor, si asta cu greu, dupa indelungi eforturi, sa dezvolte-reconstruind masina integral de 3 ori-ca sa ajunga la performanta pe final, performanta la care se adauga un kers inutil anul viitor.Ce vor face cei de la McLaren, cand aceeasi ingineri inovatori care au gandit dublul difuzor, vor scoate din "joben" o alta scamatorie tehnica menita sa-i faca castigatori?Nu uitati, acel rezervor marit reprezinta o provocare uriasa pentru o masina de F1, practic masinile de anul viitor vor semana cu cele de anul acesta-aero-fizic,insa vor fi cu totul altfel in esenta.Ce va face d-nul Whitmarsh?Nimic, va sta cu ochii pe Ferrari, sperand ca, in cazul in care McLaren nu poate...sa moara si capra celor de la Ferrari.Ar fi mai mult decat un titlu la constructori pentru ei!Este un maxim care ii onoreaza.Insa, in istoria F1 conteaza mai putin cine iese pe 2,3,4,5,6..samd.Se consemneaza victoriile,d-nilor de la McLaren.Titlurile la piloti, si ce doare mai tare, cele de la constructori.Aici, istoria, pana in prezent spune altceva.Si doare, nu-i asa?:).Ferrari isi va reveni pentru ca le-o cere traditia si le permite background-ul.Cand nu au ingineri, ei bine acestia vor veni, vor fi "importati" de oriunde la Ferrari.Inclusiv de la McLaren.Din motivele invocate mai sus.Iar aici, se-nchide tot.Ca-n sah.Urmeaza Matul.
    0 0
  • Ma faceti sa rad Ferraristilor
    Precis ca de atatea bucurii o sa va bucurati voi in 2010 :)) Cu cine mai????? Bietii de voi ati ramas captivi in trecut :)) Vremurile voastre de glorie au apus demult. Nu ma refer la Michael Schumacher, ci toata echipa tehnica si manageriala stransa de Schumacher s-a evaporat. Managerial=0 2 curse in care Massa si Raikkonen au ratat intrarea in Q2 datorita calculalor gresite ale echipei. Risipirea a 5 luni de zile pe apa sambetei in care au dezvoltat practic "orbi" monopostul pentru 2010. Lasati-ma cu amatorismele astea marca Stefano Domenicalli si Aldo Costa. Ce ma voi mai distra alaturi de ceilalati fani Mclaren la anul cand masina va fi din nou varza :)) Atunci sa vedeti concedieri si demisii fortate cand au lucrat un an jumate la masina DEGEABA. Si mai incet cu criticile la adresa Mclaren, deoarece ce a reusit Mclaren in acest an nu a mai reusit nimeni pana acum. Daca in Australia erau practic cea mai slaba masina la o secunda si ceva de Brawn, in decurs de 7 luni sa le iei celor de la Red Bull si Brawn un -700 este ceva cu adevarat fantastic, ceva ce ma face sa fiu mandru ca sunt fa Mclaren. Voi vedeti-va acolo de alea voastre, dar nu pot crede cat de naivi sunteti sa credeti ca echipa de la Ferrari a reusit mare lucru cu masina pentru 2010. Apoi certurile grave care vor fi intre Massa si Alonso vor arunca Ferrari in haos moment in care voi putea deschide sampania :) Liniste acolo deci.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    Chiar trebuie sa-ti "dau in cap" cu comm-urile tale inteligente in care preziceai si explicai, din timp, finaluri de curse?Ca nu mi-e greu sa fac copy/paste.Sa vezi cate ineptii ai depitat pe parcursul sezonului.Ai stiinta imaturitatii, tinere.Esti erectil, te avanti cu elan pionieresc iar apoi cand constati ca n-ai avut dreptate iti pui capul in piept si devii patetic, aproape plangacios.Nu cred ca "mistocareala" este punctul tau forte.Invata sa-ti dai cu "presupusu" DUPA consumarea evenimentului.
    0 0
  • er.
    debitat
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Da cum sa nu , noi am avut pe Ron Dennis , Dave Ryan , etc.... A si pe Hamilton cand a dat fals interpretare:)))
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    Eu cand citesc comenturile tale jalnice de tip (dupa vineri) : Baiatul asta stie ... Castigam tot (ca si Becali) si dupa aia esti mute! Du-te de aici ca nu ne pasam de afirmatiile si "prognosticurile" tale :)))))
    0 0
  • ctlnmihai
    Vettel a castigat Marele Premiu din Abu Dhabi
    Ca sa nu fiu rau ,mi-ar place ca Ferrari sa -si revina peste vreo 5-6 ani..
    0 0
  • ctlnmihai
    cum t-a shi norocu':)))-stii tu, vorba aia cu groapa sapata altuia;)..
    0 0
  • mai vezi-ti de treaba ta diesel08
    Muriti de ciuda toti Ferraristii ca Mclaren v-a facut si Lewis vi-a dat clasa. Uitate la timpi, in toate antrenamentele si calificarile de sambata sa vezi cat de autoritar a dominat Lewis. Si asta va astepta si in sezonul 2010, pregatiti de acum batistele. Daca nu era problema la frana castiga lejer cursa ieri. Pana sa vina Schumacher si sa puna la punct o echipa de ingineri si manageri, Ferrari se zbatea in anonimat din 1978. Nu neaga nimeni faptul ca sunt cei mai longevivi in Formula 1, dar vei vedea potentialul Ferrari in anii ce vor urma. Echipa adusa de Schumacher nu mai exista, iar acuma Ferrari e pe mana unor alde Domenicalli sau alde Costa :))))))) Abia astept sezonul sa inceapa distractia si haosul. Tineti mine ca v-am spus inca din noimebrie 2009 ca masina Ferrari va fi un esec, sa vedeti acolo demisii si concedieri cand au sacrificat o jumatate de an in plus si tot nu ua facut mare branza. EXACT CE A FACUT BMW SAUBER IN 2008 ASTA A FACUT FERRARI IN 2009 iar rezultatul va fi acelasi :)))))) Nu va puneti cu tipii de la Mclaren, pentru ca acolo e spuma. Unde un britanic sau un neamt pune mana niciodata nu se va compara cu ce fac italienii sau alti latini, iar acest lucru se va vedea in totalitate si in 2010 dar si pe termen lung.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru