La numai două zile după Marele Premiu al Spaniei, circuitul de la Barcelona a găzduit marți și miercuri o sesiune de teste lipsită de incidente majore, în care numeroase echipe au folosit piloții de rezervă.
În prima zi, Max Verstappen a stabilit timpul de referință după ce a fost cronometrat cu 1:17.528 cu pneuri hypersoft, fiind urmat de Carlos Sainz și Sebastian Vettel. Chiar dacă a ocupat doar locul 6, Lewis Hamilton și-a trecut în cont un record pentru numărul de tururi parcurse: 151.
Miercuri, cel mai bun timp a fost stabilit de Valtteri Bottas, care a fost cronometrat cu 1:16.904 la volanul unui monopost Mercedes echipat cu pneuri supersoft. Finlandezul a fost urmat la numai 0.068 secunde de Antonio Giovinazzi, pilotul de teste al Scuderiei Ferrari, și Lando Norris, care a concurat pentru McLaren. Giovinazzi a marcat și recordul de tururi al zilei, după ce a parcurs 148 de tururi.
Ferrari a avut oportunitatea să testeze specificațiile obișnuite ale pneurilor Pirelli, în condițiile în care în cursa de duminică a oferit o specificație diferită.
De altfel, au existat speculații că Vettel a intrat de două ori la boxe tocmai din cauza faptului că Pirelli a schimbat specificațiile pneurilor, însă pilotul germanul afirmă că cele obișnuite ar fi oferit rezultate și mai proaste din punt de vedere al uzurii."Dacă duminică am fi avut pneuri normale probabil că ar fi fost și mai rău. Cred că decizia Pirelli a fost corectă și a fost vina noastră că nu am avut același grad de uzură ca ceilalți piloți", a explicat Vettel.
sunt curios ce au modificat la masini...
Hai sa fim seriosi cica inoveaza pe langa regulament Redbull si Mercedes fac o gramada de contestati la FIA ba ca bateria,podeaua,consumul de ulei,volanul lui vettel si nu sa gasit nimic ilegal dar concurenta e disperata nici ei nu stiu ce cauta s-ar lua si de culoarea rosie de pe masina Ferrari.Mi se pare mizerabil atitudinea Mercedes sa spui ca consuma ferrari ulei cand tu din 2014 ai ars ulei si nu FIA nu a facut absolut nimic.
Mai sunt multe curse , dar totul a devenit atât de previzibil. Si nu urăsc echipa Mercedes neapărat. Dar din 2000 încoace cu excepția anilor 2005-2009 un singur constructor și-a făcut de cap. Fie ca acel constructor s-a numit Ferrari , RedBull sau Mercedes se știa încă de la startul sezonului cine va câștiga. Si acest lucru persistă în continuare. Spectacolul si placerea de a viziona o cursă s-au transformat în curse decise la boxe , plictiseală si rutina.
Anul asta masinile par a fi destul de aproape ca performanta, Mercedes si Ferrari. Nici RebBull nu-i asa departe.
.