Verstappen îl acuză pe Vettel de producerea accidentului din Singapore: "Nu a fost prea inteligent"

de Daniel Popescu
Luni, 18.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Max Verstappen consideră că Sebastian Vettel este vinovat de producerea accidentului din primul viraj al cursei din Singapore, însă germanul afirmă că nici nu știe ce s-a întâmplat.

Marele Premiu al statului Singapore a avut un start fulminant cauzat parțial de ploaie, întrucât Max Verstappen, Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen au fost implicați într-un accident colectiv în primul viraj. Cei trei piloți luptau pentru poziția de lider, cu Verstappen între cei doi piloți Ferrari, în momentul în care Vettel a viraj ușor spre stânga pentru a aborda primul viraj.

În urma manevrei, Verstappen s-a acroșat de Raikkonen, iar finlandezul a ricoșat în Vettel înainte de a-l lovi violent pe Verstappen. Toți cei trei piloți au fost nevoiți să abandoneze, la fel ca și Fernando Alonso,  iar la final comisarii au stabilit că a fost un simplu incident de cursă. Verstappen este însă de părere că vinovatul principal a fost Vettel, despre care afirmă că nu a fost "prea inteligent".

"În primul rând Vettel (n.r - a fost responsabil pentru accident). A început să-mi limiteze spațiul și poate nu l-a văzut pe Raikkonen în stânga, dar asta nu este o scuză.

Când lupți pentru campionat nu ar trebui să-ți asumi riscul de a limita spațiul altuia atât de mult. Nu a fost prea inteligent", a afirmat olandezul.

În schimb, la finalul cursei, Vettel a afirmat că nu știe sigur ce s-a întâmplat, însă a precizat că s-a apărat de atacul lui Verstappen.

"Nu știu, nu am văzut prea multe. Am avut un start mediu și apoi am viraj spre stânga pentru a mă apăra de Verstappen. Apoi știu că am fost lovit din lateral și am văzut monopostul lui Raikkonen. Astfel de lucruri se întâmplă și mergem mai departe. Nu se schimbă prea multe", a afirmat germanul.

În urma celor 3 abandonuri, Lewis Hamilton a câștigat cursa în ciuda faptului că a plecat de pe locul 5 și și-a consolidat poziția de lider în clasamentul general cu un avans de 28 de puncte în fața lui Vettel.

Via Motorsport

Comentarii (52)

  • Kimi face la fel in 2003/sa-i explice cineva ca nu se poate face depasire in stil wiking
    https://youtu.be/PL08AB7u5Nk
    18 42
  • Toate reluarile de pe masinile implicate arata ca Raikkonen s-a bagat intr-un spatiu prea stramt, ce mai e de spus ?!
    12 43
  • Intr-adevar, nu se schimba prea multe, raman tot 4 titluri.
    10 7
  • ca de obicei vetel nu se poate impune decat dand prind garduri iar max ca de obicei se pierde.
    kimi ca de obicei inconjurat de prosti..
    33 26
  • Toate reluările relevante, cum ar fi cele de pe mașini, arată că Verstappen a intrat în Raikkonen virând stânga. Restul sunt povești
    25 8
  • ayrton4ever
    @senna91_wannabee plus alaiul de hateri frustrati ce vor incepe "judecata". Treziti va baaaa!! :))) Totul s a intamplat in cateva zecimi de secunda, insa acum, voi, expertii din spatele telefoanelor/tabletelor/PC-urilor, va uitati la 70 de reluari, din toate unghiurile (mancand chipsuri), apoi comentati: ca Max a tras nu stiu cum, ca Vettel nu stiu ce, ca ala e slab, celalalt idiot, Alonso cel mai slab din istorie, ba ca e Raikkonen bla bla bla ... SI VOI ABIA PARCATI VAGON...
    36 4
  • http://www.gazzetta.it/Formula-1/18-09-2017/ferrari-vettel-raikkonen-singapore-hanno-perso-tutti-220667155275.shtml
    6 7
  • Mda, dupa vizionari repetate de reluari e clara treaba: Vettel a vrut sa-i ia faţa lui Verstappen, acesta s-a dat in stanga, insa n-a vazut ca deja Raikkonen era langa el. Pacat, ar fi fost spectacol cu Hamilton in urmarire dupa fruntasi.
    23 2
  • Bai mucosule abia inveti sa conduci si faci acuzatii, ceilalti doi au tacut din gura si te-ai gasit tu specialist. La cata buleala ai dat tu anul asta tu sa fii sanatos.

    Si-a asumat riscuri pe barba lui nu pe a ta....
    14 10
  • serban
    @Radu
    Asta nu poți să știi tu, pentru că duelul Vettel-Hamilton nu a mai avut loc. În fapt, s-a văzut că pace-ul RBR din libere a fost umflat bine de tot cu pompa și că, în cursă, nu au făcut față pe nici o specificație de pneu, pentru umed sau uscat. Dovada ? Hamilton a pus distanță între el și Ricciardo când a vrut și cât a vrut, deci nu a avut adversar. Cu Vettel pe pistă, zic eu că ar fi fost altceva, ar fi fost o luptă. Așa însă ... Singurele certitudini de după cursa asta sunt, după mine, faptul că Hamilton este deja campion și că Bottas nu este de Mercedes, nu are nici măcar jumătate din valoarea lui Rosberg
    8 3
  • Vettel nu avea voie sa piarda cursa asta.Si nu se intampla daca ramanea in cursa.Vizibilitatea nu era nici macar decenta deci nu poti zice ca Verstappen are vre-o vina.Kimi s-a bagat cu mare risc si a pierdut.Nu prea ai timp de gandire in acele momente dar astea nu se intampla daca Vettel nu incerca sa il blocheze pe Max.Dar când spune ca nu a vazut mai nimic e foarte credibil.Max putea si el sa franeze(nustiu de ce dar sa zicem) pe Kimi tot il lovea dar poate forta nu mai era atat de mare incat sa-l acroseze pe vettel cea ce era suficient pentru toata lumea ca Hamilton oricum nu trecea de Vet decat daca avea o srategie mai buna profitând de acele SAFTY CAR. dar nici asa.Acum titlul e cam jucat.
    10 16
  • Eu am venit aici ca un simplu comentator ,dar daca stiti o persoana care simpatizeaza cu Vettel ,sa stiti ca e grav ,sufera de Vettelism ,si aceste argumente o vor ajuta: 1 Monza 2008 nu a existat a fost cursa ilegala 2 Ferrariul lui Vettel nu are nici o legatura cu Ferrariul lui Alonso doar culoarea rosie,3 patru mondiale ,nu patru fraude ,pentru ca Petrov etc.astea le mai sti,4 Ce fericit era Webber inainte sa l cunoasca pe Vettel si cum echipa i a facut viata un cosmar saracului Webber si daca aceste argumente nu au folosit spunele cum Vettel provoaca stari de rau in Paddock arandu le degetul aratator colegilor,atunci cand castiga:))))
    3 9
  • cred ca daca era de vina VER sau RAI erau pedepsiti pentru ca nu afecteaza lupta pentru titlu.Manevra lui Vet pare disperata
    14 15
  • ce fractiuni de secunda, ca la adrenalina aia au parut pt ei 5 secunde, de-asta max a si luat-o spre stanga fiindca el a simtit imediat ca vetel o sa ajunga peste el in scurt timp. doar ca s-a speriat prea tare, in loc sa se retraga si sa-i lase pe cei 2 sa se dueleze..sau macar sa tina drept,
    9 8
  • Campionul de carton s-a inmuiat odata ce ploaia a venit! Si-a aratat din nou fata de loser!
    9 15
  • nu va mai kkpv cu condusul si parcatul ca e alta mancare de peste
    poti sa n-ai carnet dar totusi sa fii bun pe circuit cu masini de curse
    poti fi bun sofer, pus intr-o masina de curse pe circuit nu iei primul viraj corect
    1 9
  • Soferii de duminica de la fierari busiti intre ei, ce frumoasa fotografie....LOOOL..Hai sa va spui, amandoi sunt de vina, primul e raikonen care vireaza(se vede din orice unghi) spre Max, iar bolovanul de vetel care nici nu stie ce i s-a intamplat(si-a tulit-o prin garaj) vine ca o racheta in stanga, si fara Max cei doi mari soferi s-ar fi busit. In mod normal vetel trebuia penalizat. El stie asta si tace chitic. Ah, mai sunt vreo doua trei petarde care sunt mari fani...asta stim.
    13 21
  • Ce-mi place teribil e ca aceeasi soferi de duminica vor pilota si in 2018 pentru ferari LOOOL
    9 17
  • Unde-ati vazut voi in era Schumacher sau chiar Alonso caterinci de astea pe pista? Ati vazut startul lui Alonso, in general ce starturi are omul ala, pai ar trebui sa-l mediteze putin pe campionul multiplu...niste cursuri de pilotaj ceva
    15 6
  • robert fan
    Se intreaba cineva cu cat il plateste Mercedes pe micul rahatel MAX??
    Cate acrosaje a avut de cand a venit la RBR? Cate cu Ferrari si cate cu Mercedes? Copil tampit care strica munca unor ingineri care lucreaza zi si noapte la masina. In acest caz ma refer la Ferrari care au avut cea mai rapida masina din aceasta cursa. Cati bani a pierdut Ferrari cu aceste puncte lipsa? Din pacate formula 1 este un mare rahat. Pilele(taticu) si banii (investitia Red Bull) dicteaza.
    PS: La Alonso cand e sa fie dezastru pai e pana la capat.
    16 12
  • S-a bagat Raikkonen in spatiul stramt cum s-a bagat Rosberg in Spania anul trecut si tot la abandon s-a ajuns.
    5 4
  • Păcat ...primii doi și-au creat regulamentar traseele, kimi ar fi putut intra primul in viraj daca se lipea mai mult de parapet. A avut un start mai bun ca primii doi. Exact cum spunea cineva: totul s-a întâmplat în câteva secunde nebune. Ar fi fost o cursa nebuna.
    3 5
  • L-am vazut pe Alonso dand in gard la Monaco asa fara motiv. In Spania a repetat isprava. Doar el si circuitul (ma rog, gardurile), nu il presa nimeni.
    4 8
  • Au fost si in 'era Schumacher' destule asemenea pe pista, intrebati-l pe Coulthard numai si aflati sestule. Au fost in toate erele. In afara de 'era Alonso' pentru ca NU exista asemenea era.... 2 ani? Hai sa fim seriosi ... Si apoi, tocitul ala se chinuie si acum pe pista, e era din care face parte ... fara sa fie a lui hahaha
    7 9
  • ayrton4ever
    @lol... ANAlistule, numai venin si aberatii scoti din dine, cand injuri pe unul sau altul :))

    "Bolovanul de Vettel, ratatul de Alonso, tocitul ala (precis tu esti frumos cu spume)" ... nu mai stii cum sa fii si tu bagat in seama. Nici macar cea mai indepartata ruda a lui Alonso nu a auzit de tine, si tu esti obsedat de el :)))

    Tu pe langa Alonso (si nu numai) esti doar mizerie sub unghie... Scuipatul lui Taki Inoue valoreaza mai mult ca tine, asa ca nu te mai agita atat, cunoscator al adevarului absolut ce NU esti. Nu convingi pe nimeni de nimic, mititelule...

    Tocmai am irosit un minut din viata scriindu ti tie, atotNEstiutorule :P
    10 2
  • 1) nu doar lol foloseste nickname lol, ar fi trebuit sa-ti dai seama
    2) 'tocit' ca pilot (nu m-am referit la frumusete doh), adica pilot la finalul carierei in F1.
    3) eu sunt cel injurat pentru ca ... lipsa argumente. Daca as spune aberatii ar avea imediat un argument dar cum nu au trec la atacuri la persoana ... asa cum facusi si matale.
    2 5
  • Ha,ha,ha...
    Daca e sa tratam acest incident ca pe un sir de evenimente, toate se leaga ceva mai bine, mai logic...zic...
    Punctul de plecare este in Q3, cand Kimi nu a reusit macar un loc 3 pe grila!
    Startul lui Vettel nu a fost extraordinar dar nu a fost nici ratat, intra primul in primul viraj daca...daca Kimi nu se gasea sa aibe cel mai bun start al lui din acest sezon, ironic...stiu...
    Max a fost prins intre cele doua monoposturi Ferrari, insa inainte de a vira spre Kimi avea posibilitatea sa franeze, insa de ce ar fi facut-o, nu e stilul lui sa se retraga dintr-o confruntare. E drept ca si Vettel l-a inchis nestiind ca si Kimi la randul sau il inghesuia pe partea cealalta...
    Cireasa de pe tort...Kimi aruncat in monopostul lui Vettel, parca daca ricosa Max in el nu parea atat de...tragic/stupid ?!
    P.S. fara evenimente sau probleme majore pentru Mercedes, cam atat a fost durata luptei pentru titlu la piloti, la consructori e lamurita de mult...
    7 0
  • bebica
    Aaa, da, e o diferenta. Daca o dai singur in gard, nepresat de nimeni esti si mai fraier.
    1 4
  • Trebuie sa fii redus complet sa spui ca vinovat de acest accident este Raikkonen. Singura vina a lui a fost ca a pornit bine, poate cel mai bun start din sezonul curent.

    Din ce se vede pe inregistrari, Vettel a strans la Verstappen (lucru pe care l-am vazut in mai multe curse - din prisma pilotului care pleaca din pole, vedeti mai multe curse)... Verstappen nu a avut ce face decat sa se fereasca de Vettel si sunt sigur ca pe Raikkonen nu l-a mai vazut decat dupa ce a luat putin stanga de volan, avand efect impactul.

    Nimeni nu are o vina majoritara acolo, din pacate pentru fanii care cauta vinovati.
    8 4
  • bebica
    fetita de la fierari e mai complet ca pilot, se vad alea 4 titluri, dadea de gard singur, cand era la redbull si cu altii de brat, de cand e la ferari. Cred ca e ceva mai generos de cand e cu astia rosii
    2 6
  • A fost catalogat drept incident de cursa de catre cei responsabili. Asta acolo la ei in bucataria F1. Dar aici e blog despre F1, e normal sa apara alti 'specialisti' ce au prins o ocazie buna sa critice anumiti piloti.
    5 4
  • bebica
    Fetita e aia care a fugit de la Ferrari cand a auzit ca vine Vettel. Fetita e aia care s-a vaitat cel mai mult in legatura cu nefavorizarea promisa. Fetita e aia care a fugit inapoi la Renault cand a dat de greu. Nu s-au vaitat impreuna Barichello, Irvine si Massa cat s-a vaitat fetita intr-un singur an. Si la Ferrari chiar existau ordine de echipa...
    4 6
  • @ayrton4ever
    Faza cu tricourile nu stiu cat e de adevărată , dar mă rog să zicem că ai dreptate . Un singur lucru admir la tine : faptul că i-ai dat peste nas infumuratului ala de lol , ca prea si-o ia în cap . Mă bucur că mai observa si alti în afara de mine caracterul infect al lui lol care mi-a tocat nervi. Vad ca postează mai rar : a început școala nu ?
    2 1
  • Vettel, isi da seama in sinea lui ca agresit, doar ca nu are curaj sa recunoasca.
    https://www.youtube.com/watch?v=U2T1_VrTcoo
    4 4
  • Du-te ba te cauta! lol in sus si lol in jos ...; scrie si tu ceva despre F1
    1 3
  • Eu nu am scris nimic despre F1...
    1 1
  • Du-te mai linistit la scoala, lasa naibaii netul ala pana nu te da profa afara.
    2 0
  • O sa va zic ceva comic, in ciuda comentatorilor Sky Sports care evident se gandeau ca poate o sa fie suspendat Vettel, pilotii cu experienta s-au intrebat un singur lucru... Verstappen stia ca vine Raikkonen pe stanga sau a fost speriat de Vettel? Si aici evident Verstappen a tacut...
    5 1
  • Si Vettel stie ca si-a facut-o cu mana lui dar zabeste fortat. El e singurul care a pierdut (serios) in toata 'afacerea'.
    4 4
  • Cred ca Verstappen era ingrijorat vazand ca vine Vettel spre el, cand sa se uite si in stanga ? La start e nasol - trebuie sa te asiguri stanga/dreapta plus la ce ai in fața.
    0 0
  • Da, Max prea necopt .... am inteles
    Uite-l p'asta ce s-a asigurat in spate stanga si dreapta
    In fata nu s-a asigurat

    https://www.youtube.com/watch?v=x45fLUTHCuk
    1 4
  • L-ati vazut cum zboara? Ar fi fost mort demult daca nu ar fi securitate in F1. Si cand te gandesti ca fanii lui blameaza securitatea inchipuindu-si ploaie cu trofee daca nu ar fi securitate
    1 7
  • https://www.youtube.com/watch?v=gCzkaX2DL7w
    0 0
  • Posteaza alonsitule ceva in legatura cu subiectul. De exemplu, ti-a placut cum intra ca berbecu' in masina din fata? Max e safe pe langa asta. :) Deci, la subiect dude, daca ma insulti pe mine dovedesti doar ca nu mai ai explicatii salvatoare .... lol
    2 2
  • Uite inca o mostra de inteligenta marca fetel-culmea, cu acelasi Kimi :))))

    https://www.youtube.com/watch?v=FnfLhXUJdag
    3 2
  • Inca una cu Kvyat-ca sa mai varieze partenerii

    https://www.youtube.com/watch?v=gq6QDWuChxs
    1 1
  • asta cu Lewis, finger boy neatent si apoi putin..smardoias...

    https://www.youtube.com/watch?v=iOI2It_W3No
    2 1
  • nu e prima data cand isi loveste coechipierul-cu Webber

    https://www.youtube.com/watch?v=vx9zIQvrdZU
    2 1
  • Adrian
    Nu-si va cere scuze decat daca i se va impune, n-are nici barbatie nici onoare. E ca o femeie fara fusta care fuge prin garaj.
    2 6
  • Maestrul Alonso in actiune. Cu dedicatie pentru Mircea85 (btw @Mircea84, ala nu e NeoGalaxy asa cum crezi ci pretinul lui alonsist, anume F1_zone; dupa cum vezi o tine cu Alonso nu cu Ferrari).

    https://www.youtube.com/watch?v=kJAIIW5bziE

    Ar avea nevoie de cursuri de pilotaj pe ploaie predate de Max.
    Si tineti cont ca sunt accidente neprovocate, da singur ca prostul cu masina in tarana.
    0 7
  • @lol
    Acum si tu, se mai intampla - a iesit omul cu slickuri si a prins o balta si a pierdut controlul; tot e bine ca a revenit in cursa. Williamsul care l-a depasit a avut si el slickuri si a luat-o pe aratura.
    2 0
  • Alonso n-a ajuns inca sa-si scoata coechipierii de pe circuit, si inca de cate ori, acolo e maximul penibilului atins duminica in cursa, fingerboy deja nu mai e de actualitate, e jokerboy .
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru