Red Bull Racing a oferit vineri primele indicii că poate fi luată în calcul în lupta pentru victorie în Marele Premiu al Canadei, după ce Max Verstappen a fost cel mai rapid în ambele sesiuni de antrenamente.
Olandezul a fost cronometrat cu 1:13.302 în prima sesiune înainte de a-și îmbunătăți timpul la 1:12.198 în a doua sesiune, însă avansul său a fost unul fragil.
În prima sesiune, Lewis Hamilton s-a poziționat pe locul doi la numai 0.088 secunde și a fost urmat de Daniel Ricciardo și Sebastian Vettel, în timp ce Valtteri Bottas a ocupat locul 5 în fața lui Kimi Raikkonen.
În a doua sesiune a fost rândul lui Raikkonen să reprezinte principala amenințare la adresa lui Verstappen, fiind cu numai 0.13 secunde mai lent decât liderul. Ricciardo a terminat încă o dată pe locul 3, de data aceasta în fața lui Hamilton și Vettel, în timp ce Bottas a fost al șaselea.
Pe de altă parte, piloții echipei Mercedes nu au utilizat pneuri hypersoft, astfel că este de așteptat ca Hamilton și Bottas să fie mai rapizi în calificări decât au arătat în antrenamente.
Calificările pentru Marele Premiu al Canadei vor avea loc sâmbătă cu începere de la ora 21:00.
Daniel, ia uita-te sa vezi ca timpii Rrbr si Ferrari au fost facuti cu hypersoft, in timp ce Mercedes a avut timpii astia pe supersoft, adica sunt in fata la 1 secunda.
Trist dar adevarat, iar ne dau Mercedes cu tifla in cap dupa update-ul de motor(ala pe care cica nu l-au introdus).
In alta ordine de idei, se pare ca si update-ul de la Renault este unul foarte bun din moment ce Rbr este in fata Ferrari. Iar dorm astia in papusoi.
Hamilton a avut un singur tur rapid, intre stinturi de 7 tururi, cu slabe formante, sau avand benzina similara cu masinile rosii. Bottas a avut un singur tub rapid, restul... cele mai slabe primul grup de piloti (adica cele trei echipe Ferrari, Mercedes & Red Bull).
https://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2018/eventtiming-information-5. Pentru cine intereseaza cate tururi a rulat fiecare pilot si cum. Treaba este foarte foarte diferita de ce vedeti in tabelul de mai sus. Bine nu cred ca cineva crede ca @Daniel Bla bla se pricepe la F1... oricum.
Se pare ca cei de la Mercedes au trimit unitatile noi cu vaporul, inainte ca FIA sa explice cum sta treaba cu uleiul. Dar o scuza ca au gasit o problema pare mai simplu de explica nu?
Stroll nu stiu ce cauta in F1...