Cei trei constructori nu au ajuns la niciun acord în această privinţă, element care ar putea afecta semnificativ competitivitatea celor de la Renault în sezonul următor.
Potrivit unor informaţii dezvăluite de jurnalistul britanic Adam Cooper, versiunea iniţială a motorului Renault pentru sezonul 2015 nu va beneficia de îmbunătăţiri majore comparativ cu cea din acest an, chiar dacă designul va suferi schimbări importante. În schimb, nu este cert nivelul de îmbunătăţiri pe care îl vor putea aduce cei de la Ferrari.
Informaţiile despre situaţia dificilă în care se afla Renault au apărut în contextul pregătirilor pe care cei de la Caterham trebuie să le facă pentru sezonul 2015.
Din cauza procesului de insolventa şi a concedierii unui număr de 230 de angajaţi, Caterham este în întârziere cu dezvoltarea monopostului pentru sezonul 2015.Tocmai de aceea, una dintre propuneri a fost ca echipa să folosească şasiul din 2014 şi motorul Renault de specificaţie 2014, pentru ca inginerii să nu mai fie nevoiţi să aducă modificări de design pentru componentele interne. Totuşi, regulamentul FIA prevede ca un constructor poate omologa o singură versiune de motor pe sezon, astfel ca Renault a solicitat permisiunea Consiliului Mondial al FIA de a furniza celor de la Caterham o versiune omologată în acest an.
Via Adam Cooper
Comentarii (5)