- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Van der Garde nu are inca Superlicenta
Publicat Joi, 26.04.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pilotul olandez de teste Van der Garde nu a obtinut inca Superlicenta care ii confera dreptul de a pilota in Formula 1, din cauza litigiului dintre Super Aguri si Spyker.
Van der Garde a semnat o intelegere cu Super Aguri prin care devenea pilotul acestora in anul 2007, dar in acelasi timp avea un contract si cu cei de la Spyker.
Intrebat despre aceasta problema, olandezul a recunoscut ca a semnat pentru ambele team-uri, lucru care intra in contradictie cu regulamentele in rigoare.
"Sunt multe persoane in jurul meu care ma ajuta in acest moment sa o scot la capat. Imi doresc sa se rezolve cat mai curand", a declarat Van der Garde. Pilotul are ca principal obiectiv revenirea in Formula 1 incepand cu sezonul 2008.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Van der Garde nu are inca Superlicenta
Stirea asta a mai aparut in concursul nostru, cu depunctare. Iata:
*
Giedo van der Garde, pilotul care face obiectul unei dispute intre Spyker si Super Aguri, nu poate testa decoamdata din cauza acestei neintelegeri intre echipe.
Practic, desi anuntat oficial ca pilot la Spyker, Giedo van der Garde a fost blocat de catre Super Aguri, cei care au anuntat ca au deja un contract valabil cu olandezul. In aceste conditii, FIA a refuzat sa ii acorde pilotului Superlicenta de pilotaj, document absolut necesar pentru ca van der Garde sa poata sa participe in teste.
Astfel, desi era anuntat de Spyker ca participant la antrenamentele libere de vinerea viitoare, alaturi de Fairuz Fauzy, olandezul nu va mai putea face parte din echipa la Sepang.
*
In contextul de mai demult cu stirile in care Alonso zicea ca Ferrari sunt tari care nu se puteau publica de mai multe ori desi apareau in perioade si situatii diferite, cum ramane cu situatia de azi?
The Super Aguri-Spyker quarrel
"I did a test one month ago in Valencia. The test went really well, I was quick and I showed my performance really well. Super Aguri saw this and they were happy and decided to keep me. We have now a contract with Super Aguri and a contract with Spyker, so we will see where it ends. From my point of view, the people behind me, the management, are working really hard to get it solved. Hopefully we will fix it soon, but from now on they told me to concentrate on the World Series and do my best there. It goes better and better all the time, so we will see."
First impressions of the Formula 1 car
"The speed is really amazing, it goes really fast: through the corners and on the straight. All the reactions are much faster. What didn't impress me was the steering was really light, the traction control was very easy to drive. After half a day I performed really well on the car. You get the confidence very easily, because with the traction control and the power steering you can push a lot. It was really nice to drive an F1 car."
Future goals
"My first season in World Series is going well at the moment, maybe we can fight for the championship, we will see. Then we will focus on 2008-2009 to get a race seat in Formula 1."
Declaratia din stirea publicata in concurs este o parte din acest interviu. Per total eu vazusem situatia "de bine".
"You win some, lose some, and wreck some." Nu-i asa?
in ideea ca asta e un update la stirea veche, imaginea globala asupra pilotului e mai pozitiva fata de data trecuta. chiar trebuia depunctat atat?