Chiar dacă aparent soluţia aerodinamică pentru care a optat McLaren este una regulamentară, postul britanic de televiziune SkySports susţine că unele echipe sunt tentate să înainteze un protest oficial pe acest subiect cu ocazia cursei inaugurale de la Melbourne din luna martie.
"Am înţeles de la departamentul tehnic condus de (directorul de curse) Charlie Whiting că soluţia respectă regulamentul. Dar vă putem spune că există câteva echipe care se gândesc că trebuie să protesteze la prima cursă, pentru că Whiting nu poate emite decât o opinie. Nu el este arbitrul final, nu el decide dacă este legal sau nu, iar în trecut am văzut că opiniile sale au mai fost răsturnate", precizează sursa citată.
Analiştii tehnici consideră că suspensia spate adoptată de McLaren nu va fi uşor de copiat, iar acesta ar putea reprezenta un alt motiv pentru ca unele echipe să depună o contestaţie.
Cei de la Williams au admis însă că analizează soluţia inovată de britanici în tunelul de vânt.Via SkySports
Rusinica domnule Allison, mai bine pregatestete sa iti redesenezi tot designul in partea din spate a masinii si o noua cutie de viteze, daca vrei ceva, daca nu contesta pana faci basici la maini.
Newey contesta "mai vehement", probail RBR va depune contestatia la Melbourne
Ferrari, MB si Williams testeaza deja varianta lor in tunelul de vant
Una dintre echipe, nu se zice care (probabil MB) s-au gandit si ei la aceasta "parghie" de regulament (inginerii de motor au vz sigur la montarea mototrului pe sasiul McLaren si au aflat toate echipele motorizate de Mercedes :))))) ) - sursa SkyF1
Am mai spus intr-un coment anterior, cei care contesta (probabil RBR) se leaga de faptul ca suspensia declarata cu functie principala de "suspensie" defapt are funtie principala "aerodinamica", ceea ce ar incalca regulamentul ... dar cum vrea dl Newey sa dovedeasca acesta ... numai el stie ... ar fi mai bine sa-si vada de "fundul" ingust al lui RB10 :)))))
Cu siguranta Allison si Domenicalli asteapta la cotitura sa depuna contestatie in Australia, la fel cum o va face si Red Bull si Mercedes daca Mclaren va fi rapida in ultimul test din Bahrain cel din martie, ce va fi ultima repetitie pentru Australia. Ma amuza cand ii vad cat de inteligenti si cat de obiectivi sunt ei, ferraristii. Ti-ai gasit cine sa fie obiectivi. Poate eu sunt penicilina pe acest forum si poate cauzez neplaceri profunde, dar ei is septicemia lumei Formulei 1, ei si echipa lor rosie.