- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Triseaza Ferrari?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In culisele Formulei 1 au aparut noi acuzatii legate de ilegalitate unor sisteme utilizate de unele echipe participante in Marele Circ. Astfel, Ferrari sunt acuzati de faptul ca podeaua monopostului este desenata astfel incat la viteze mari aceasta sa isi schimbe pozitia, aducand un avantaj enorm din punct de vedere aerodinamic. Practic, in cazul echipei italiene este reluarea unei acuzatii de anul trecut, cand celebrele aripioare deformabile ilegale au consituit subiectul unor ample discutii in paddock.
"Vom analiza situatia in primele doua sau trei curse. Asta pentru ca de obicei avem nevoie de o cursa sau doua in plus pentru a vedea ce este si ce nu este permis", a declarat Ron Dennis, facand referire la faptul ca regulamentul nu este foarte clar si ca acesta trebuie reanalizat. S
uprinzator, partea italiana nu a negat acuzatiile, limitandu-se la a declara ca "nu este pentru prima data cand sunt ridicate intrebari legate de legalitatea masinilor noastre. Daca cineva are o plangere, se poate adresa celor de la FIA".
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Iata de ce acestora din urma le vine usor sa lanseze astfel de acuzatii, dar nu tin cont de faptul ca Ferrari sunt mai mult ca sigur constienti de urmarile unei astfel de magarii, asa ca, daca ar fi sa o faca, ar face-o, cu siguranta, in cel mai sigur mod posibil.
E doar un alt atac la putere, dupa parerea mea.
dupa ce plangea ca o don'soara ca BMW i-a incurcat in cursa prin strategia lor (WTF ?!?!? cineva sa anunte celelalte echipe sa nu cumva sa adopte strategii ce sa incurce McLaren!!!. Sa se specifice asta in regulament! ) acu se plang ca ferrari triseaza. Fara nici o dovada (chiar el spune ca mai au nevoie de 2-3 curse - WTF) da' lanseaza bombe de-astea.
Interesanta strategie de presa, pentru a muta cumva atentia publicului de la faptul ca ferrari l-a umilit cu 1.1 sec pe tur si un debutant l-a facut de rusine pe "campionul" alonso.
Multumesc.
Asa se castiga si un campionat de F1 tot pe stiri?
Jean Todt nu se teme decat de un singur lucru: de Ron Dennis si masinile sale. Sotia lui Ron crede despre el ca are o afectiune psihica de e asa cum e. Dar Ron Dennis a construit Tehnocentre, el i-a adus pe Prost si pe Senna la aceeasi echipa. Dominarea Mclaren din anii 80 si inceputul 90 e datorata lui mai ales.
Cand un tehnofreek ca el zice ca Ferrari s-ar putea sa triseze nu zice aiurea...pentru ca el si inginerii sai au stat nopti pana acum gandindu-se cum pot interpreta regulile...si e posibil ca solutia Ferrari sa o fi gasit si ei, fara sa o aplice. Anul trecut au fost si ei luati in vizor de FIA pentru aripa fata moale.
Impresia ca Ferrari doar asa poate castiga e gresita; aceasta impresie vine de la Schumacher si carticica lui de trucuri murdare-coautori Ross Brawn si Todt.
Senna a murit incercand sa se tina dupa Schumacher , care folosea pe Benneton un sistem de control al tractiunii ilegal. Anul acela Benneton au fost obligati sa stea acasa de la 2 curse din cauza acestui sistem. Deci astea nu sunt nici pe departe povesti noi.
Daca sunt intr-adevar ilegalitati la Ferrari cred ca Ron Si FIA sunt foarte interesati sa le arate. Ce ma pune pe ganduri insa este ca multi din comisia FIA sunt fosti angajati Ferrari. Anul trecut l-au caftit pe Alonso cu penalizari gratis, iar lui Renault i-au interzis amortizorul cu contragreutate...zicand ca e element aerodinamic, ceea ce e o prostie. Ma intreb la ce facultate de agronomie a terminat Charly Whiting, ca parca asa il cheama.
Legat de Alonso, si pe mine ma enerva chestia asta in trecut ca nu se lupta si era multumit cu locul 2 sau 3. Dar din pacate a vazut ca nu poate lupta inca cu noul Ferrari al lui Kimi. Dar el e insetat de victorii, e bataios si muncitor; la Renault el facea legea si se mai certa cu inginerii. Kimi nu e nici pe departe asa...si il stiu ca a fost la Mclaren atata vreme.
Lui Ron Dennis nu-i plac cosurile de gunoi la vedere,asa ca le-a pus intr-un compartiment culisant in birou. Nu-i plac nici capetele de holzsurub ,asa ca a facut alte capete.
Ron si Alonso, fiind oamenii care sunt vor trece peste problemele prezente si vor fi in varf. Se completeaza perfect.
Legat de fiabilitatea Mclaren...Ferrari a avut mai multe motoare sparte decat ei pe durata iernii...de ce? Zonta ne spune ca e Kimi de vina.
Problema esentiala la Mclaren si Renault sunt cauciucurile. Un comentator de F1 observa in teste ca Alonso folosea mult control al tractiunii, pentru ca derapa frecvent, pe cand Hamilton care are un stil foarte fin de condus,in cursa a tinut ritmul tare de tot. Deci Alonso nu se simte inca confortabil pe Bridgestone. Chiar a facut un comentariu in sensul asta, zicand ca rookies de anul asta au un mic avantaj, ca nu au condus atatia ani pe Michelin.
Kimi nu are nimic a face cu performantele masinii...el conduce rapid orice, numai sa reziste sub el. E un noroc ca Ferrari stia cum sa lucreze cu cauciucuri Bridgestone.
Pe vremea lui Enzo, Ferrari construia masini de strada doar ca sa se sustina in curse; Enzo punea masinile de strada pe locul 2. Dar azi Formula1 sustine Ferrari, si ei pot construi minunile alea de strada cu acesti bani. Care si ele aduc bani multi si se poate plimba domnul di Montezemolo prin dealurile din Sicilia ca un mafioso. Care domn sustine politic tot ce vrea FIA. Iar Ferrari e o voce puternica. E totusi un business.
Ferrari e un titan si ceilalti doar muritori. Totusi mai ales 2 oameni cu succes au pus titanul la pamant...chiar pentru 20ani pana la Schumacher: Mr Williams si Mr. Ron Dennis.
Unul urmaresc Formula 1 din 1996 cand Schumacher a venit la ferrari impreuna cu Irvine.
De cand ma stiu am tinut cu Schumi iar odata cu plecarea lui tot cu ferrari tin indiferent daca Schumi trecea la o alta echipa.