Nemulţumit de lipsa de progres a echipei din prima oparte a anului, patronul Dietrioch Mateschitz a luat deja primele măsuri drastice prin renunţarea la serviciile directorului tehnic Giorgio Ascanelli. Mutarea nu a fost încă anunţată în mod oficial, însă a fost vehiculată de presa internaţională încă dinaintea Marelui Premiu al Ungariei.
Principalul obiectiv al echipei este recrutarea lui James Key, fostul director tehnic al celor de la Sauber, care este considerat principalul artizan al progreselor înregistrate în ultima perioadă de echipa elveţiană. Britanicul nu va putea însă începe munca până în luna septembrie, conform înţelegerii prin care s-a despărţit de Sauber, iar acest lucru ar putea reprezenta o problemă în condiţiile în care dezvoltarea unui monopost de Formula 1 începe încă din vară.
aerodinamic, întrucât acesta este unul dintre principalele puncte slabe ale monopostului. Totuşi, Nicolo Petrucci va rămâne şeful departamentului de aerodinamică, iar Jon Tomlinson va fi în continuare şeful tunelului de vânt.
În plus, Toro Rosso vrea să-şi întărească semnificativ departamentulVia Autosport Magazine
Comentarii (0)