Din acest motiv, şeful Franz Tost afirmă că nu ştie aproape nimic despre competitivitatea şi fiabilitatea noului monopost, însă speră ca ultima sesiune de teste din Bahrain, care se desfăşoară în aceste zile, să aducă o oarecare clarificare.
"Este dificil să stabilim (n.r - performanţa monopostului), pentru că cu greu am putut să pilotăm. Atât performanţele, cât şi fiabilitatea, reprezintă necunoscute. Totuşi, sistemele au început să funcţioneze, iar Renault a înregistrat progrese. Perioada de timp până la Melbourne este scurtă, dar dacă totul funcţionează bine în ultima sesiune de teste există o oportunitate reală să prindem din urmă echipele Mercedes", a precizat el.
Italianul nu a pomenit întâmplător echipele cu motorizare Mercedes, întrucât în opinia sa există deja o ordine destul de bine definită pe grila de start.
"Echipa de uzină a celor de la Mercedes este evident în frunte, urmată de McLaren şi Ferrari.
Williams şi Force India au arătat de asemenea performanţe bune, dar am impresia că cei de la Ferrari nu arată încă totul", a adăugat el.Via Motorsport
Nu zic ca sunt alea rachete, dar si chixurile pe care le da Renaultul in perioada asta de teste...
Acum pot avea pe grila patru monoposturi identice ca si constructie dar cu setari si updaturi diferite.
Practic ei testeaza cu patru monoposturi deodata nu doar cu doua.
Nu cred ca Toro Rosso a renuntat la motoarele Ferrari, cat italienii nu le-au mai oferit. Cu motorul Ferrari nu faceau decat sa promoveze Red Bull.
Asta cu "RBR este diferit de fratiorul mai mic" probabil ca a fost cel putin partial adevarata anii trecuti. Uita-te ca anul acesta problema celor doua echipe de energizante este aceeasi: se supraincalzeste motorul. Caterham nu a avut si nu are aceasta problema. De ce oare?