După ce aproximativ jumătate dintre echipe confirmaseră anterior că renunţă la tehnologie pentru a evita o posibilă excludere din cursă pe baza unor potenţiale proteste ale rivalilor, FIA a dezvăluit că nicio echipă nu utilizează FRIC în Marele Premiu al Germaniei. "Pot să confirm că nicio echipă nu are montat un sistem FRIC de niciun fel", a explicat Jo Bauer, delegatul tehnic al FIA, la finalul inspecţiilor obişnuite de joi.
Presa internaţională speculează că Mercedes deţinea cea mai avansată suspensie activă FRIC, care valora aproximativ patru zecimi de secundă pe tur, însă Lewis Hamilton nu anticipează schimbări majore. "Am putea pierde timp, dar toată lumea renunţă la FRIC, aşa că toată lumea va pierde cam la fel de mult. Nu cred că ordinea ar trebui să se schimbe prea mult", a precizat britanicul.La rândul său, Fernando Alonso afirmă că nu se va schimba nimic nici măcar în privinţa stilului de pilotaj şi compară diferenţa cu cea dintre pneuri. "Nu se schimbă nimic. Nu are implicaţii în privinţa stilului de pilotaj sau asupra unui lucru care poate schimba comportamentul monopostului. Este ca şi cum ai schimba pneurile soft cu cele medium", a precizat pilotul Scuderiei Ferrari.
Singurul pilot care speră că diferenţa faţă de Mercedes să scadă este Daniel Ricciardo, însă nu crede că pierderile vor fi mai mari de câteva zecimi de secundă pe tur. "Mă gândesc că poate Mercedes a avut un sistem mai inteligent şi va pierde mai mult decât noi. Dar nu cred că este o schimbare care va costa echipele o secundă pe tur, cred că vor fi numai două-trei zecimi", a declarat pilotul Red Bull Racing.
Comentarii (2)