- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Theissen: "Performanta motorului nu mai este decisiva in F1"
Publicat Vineri, 10.08.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa modificarile de regulament ale FIA, dezvoltarea motorului este permisa numai in anumite limite. Directorul departamentului de motorsport din cadrul echipei BMW, Mario Theissen, spune insa ca in prezent performanta motorului nu mai este un factor decisiv in rezultatele unei masini de Formula 1.
"In opinia mea, motorul, sau mai bine spus performanta motorului, nu mai este un factor decisiv in ceea ce priveste competivitatea unei masini de Formula 1. Cred ca diferenta dintre performantele de azi ale unui motor este de pana in 30 de cai putere. Cu 5 sau 6 ani in urma diferenta era de pana la 100 de cai putere", precizeaza Theissen.
Acesta afirma ca, dupa noile reglementari ale FIA, munca la motorul masinii s-a redus foarte mult. "Interiorul motorului nu mai poate fi atins, ca o consecinta a omologarilor, astfel ca eforturile si viteza de dezvoltare au fost reduse substantial", spune Theissen.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (3)