- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Theissen: "Suntem optimisti inainte de Montreal"
Publicat Miercuri, 30.05.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mario Theissen, boss-ul celor de la BMW, se declara optimist inainte de Marele Premiu al Canadei, acolo unde spera in obtinerea de puncte.
"Am adunat deja 30 de puncte, ceea ce este aproape cam cat am facut in tot sezonul trecut. Asteptam cu interes cursa de la Montreal, pentru ca acel circuit ofera multe spatii, lucru agreat de masinile noastre", este de parere Theissen.
Oficialii celor de la BMW spera ca dupa cursa canadiana echipa sa ajunga la cel putin 36 de puncte, atat cat au avut la finalul sezonului trecut.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Theissen: "Suntem optimisti inainte de Montreal"
Acum legat de Theissen. Destept tipul si foarte muncitor. S-a alaturat lui BMW din 77 , si a inceput sa se ocupe dupa un timp de departamentul sport. Dupa problemele de la Williams , BMW i-a incredintat acest proiect ambitios sa vina cu o echipa de uzina. Si in 2 ani ajunge a 3-a putere in F1. Si pun pariu ca nu e doar datorita fortei financiare BMW, ci mai mult mustaciosului. Pacat ca il au pe Heidfeld care nu imi place deloc; iar daca il aduc pe Vettel ...e si mai trist.
Imi place de Theissen...dupa Jonathan Neale
Managing Director la Mclaren, mustaciosul este un model.
Eu am inceput sa urmaresc jocul abia dupa Sakir, pe care l-am terminat pe 127 la general, 500 la etapa. Inainte de duminica de la Monaco eram pe 4 la general si 2 la etapa. Cele 550 puncte diferenta la general fata de Goosy, ii permiteau sa aleaga ce era mai bun, deci fara risc clar nu aveam nici o sansa de castig. N-a iesit de data asta, ca nici Ron nu a riscat..uite cu ce circ s-a ales; dar datele viitoare ar putea iesi. Uite cazul lui Theissen...s-a bazat pe SC si acesta nu a aparut niciodata. Daca aparea putea aveam acum mai mult de 36 puncte cat tot anul trecut. Trebuia insa sa incerce o masina sa o califice mai in fata, chiar nu avea nimic de pierdut.
Dar asta e singura solutie. Dupa Sahkir aveam un deficit de 2000-3000 credite, pe care le-am redus dupa o cursa atent calculata in Spania si niste teste la doar 550. Poti si tu alege calitate, dar cu anumite riscuri in alte parti, dar in 3 etape poti reduce handicapul.
Puncte multe se dau in curse acolo trebuie ales destept. Avansul lui Goosy e de 548 puncte acum fata de urmatorul clasat,ceea ce este enorm. Are informatiile intotdeauna la indemana si simte momentul cand sa schimbe. Dar in curse nu va alege intotdeauna optim.
Deci nu va mai plangeti, ponderati atenti la curse ce e de facut.