- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Theissen: "Regulamentul calificarilor trebuie schimbat"
Publicat Marti, 25.03.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Pe langa aspectul pur sportiv al penalizarilor, situatia poate fi periculoasa pentru siguranta pilotilor, intrucat diferenta de viteza dintre o masina care parcurge un tur rapid si una care merge mai incet poate atinge chiar si 200 kmph.
Una dintre solutii poate fi introducerea unei limite de timp pentru piloti in care sa parcurga tururile cronometrate. "Cred ca acest lucru este necesar", spune Theissen. "Nu trebuie sa se intample ca diferenta dintre vitezele masinilor sa fie de 200 kmph". Theissen este ferm convins ca FIA trebuie sa modifice regulamentul calificarilor.
Reprezentantii FIA au anuntat ca investigheaza aceasta problema si se gandesc la o solutie, insa in acest moment nu se stie daca si cand se vor implementa schimbari in regulamentul de desfasurare a calificarilor.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (2)