- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Theissen, incantat de progresul lui BMW
Publicat Luni, 09.07.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Echipa BMW a inregistrat progrese reale in acest an. Dupa ce in sezonul trecut s-a clasat pe locul 5 in clasamentul constructorilor, anul acesta nemtii ocupa locul 3, iar in Canada au reusit sa obtina primul podium, prin Nick Heidfeld. Astfel, Mario Theissen este foarte multumit de evolutia echipei.
"Avem toate motivele sa fim multumiti cu ceea ce am reusit pana acum. Scopul nostru este sa terminam pe podium, iar Heidfeld a reusit deja acest lucru in Canada, cand a terminat al doilea. Sunt increzator ca acesta nu va ramane singurul podium din acest sezon. In plus, am reusit locul 4 pentru a sasea oara in 9 curse", a declarat Theissen.
Acesta mai precizeaza ca locul 3 ocupat in prezent este chiar mai mult decat se astepta. "Am reusit sa ne pozitionam pe locul 3, dupa McLaren si Ferrari. Am urcat doua pozitii fata de sezonul precedent, ceea ce era greu de anticipat. In plus, avem 25 de puncte in fata lui Renault, campioana constructorilor din ultimii 2 ani", a precizat Theissen.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Ferrari si McLaren is tot mai rapizi fata de voi, parca bateti pasul pe loc. Asta-i progresu?
Poate-si mai aduce cineva aminte (nu e cazul lui bilica) de perioada in care BMW a colaborat cu Williams, piloti: Ralph Schumaher si Montoya, si au castigat cateva curse in sezonul 2002 (nu mai stiu ce sezon era, daca am scris aiurea...scuze!)
Echipele progreseaza tot timpul, altfel Spyker aflati la 2-3 sec de ei i-ar depasi. Dar Mclaren e traditional echipa care avanseaza cel mai mult intr-un sezon, iar cu Ferrari oricum nu e de joaca, sunt si ei cel putin la fel de avantati precum Mclaren.
BMW ca echipa de uzina e totusi tanara...inainte faceau doar motoare, acum se ocupa de tot, si sa vina asa aproape de lupta istorica Ferrari vs Mclaren e deja o realizare. In momentul de fata Fisico mai reuseste si locuri 5-6...asa cum reusea si pe vremea cand Alonso conducea cealalta masina.
Nu poti sa nu te intrebi ce ar face Alonso daca ar fi inca la Renault. In aceeasi ordine de idei, nu-l vad pe Heidfeld in stare sa le castige un titlu. Kubica ar putea...Le trebuie un pilot in stare pentru titlu, asa cum si la Renault a fost nevoie de un Alonso. Si sa nu il judecam pe Alonso pentru ultimele performante, inainte sa ne gandim ca Mclaren procedeaza altfel decat Renault. Poate ca si stilul personal isi spunea cuvantul in masina campioana de anul trecut.
BMW a fost pe cai mari intr-o cursa atipica cum a fost Canada. O exceptie. Astea-s rezultate obtinute intr-o zi in care 3 masini din cele 4 ce fac legea au avut probleme de tot felul. Un podium sau o victorie obtinute asa valoreaza exact cat producerea de ingrasamant natural prin scobit sub unghie. E de ajuns sa aruncati un ochi la Fastest Laps in curse de la inceputul sezonului pana acuma sa vedeti cum mai ales in ultimele 2 curse BMW pierde teren constant in favoarea McLaren si Ferrari. Io-s de acord ca au facut treaba buna dupa ce au cumparat echipa, dar inca-i mult de lucru. Sa spui ca esti multumit cu progresul care l-ai facut aduce a romanescul " pute pute, da-i caldutz".