La rândul lor, cei de la Sauber au ocupat poziţia secundă prin suedezul Marcus Ericsson, aflat la peste o secundă în spatele finladenzului. Echipa elveţiană ocupase acelaşi loc şi în primele două zile, iar marţi reuşise chiar să stabilească cel mai bun timp prin Felipe Nasr.
Mercedes şi-a adjudecat locul trei prin Lewis Hamilton, care s-a poziţionat la 1.3 secunde în spatele lui Raikkonen, în timp Max Verstappen a ocupat locul patru la volanul monopostului Toro Rosso. Clasamentul a fost completat de Felipe Massa (Williams) şi Romain Grosjean, al cărui monopost Lotus a suferit o aparentă defecţiune la motor cu mai mult de o oră înainte de finalul sesiunii.
Red Bull Racing şi McLaren au avut parte de o dimineaţă plină de defecţiuni tehnice.
Mai întâi, Daniil Kvyat a întrerupt testele din cauza unei defecţiuni la sistemul ERS, iar Jenson Button a petrecut mult timp în garaj din cauza unor noi defecţiuni la motorul Honda.Totuşi, ambii piloţi au fost semnificativ mai productivi pe parcursul după-amiezii: Red Bull a parcurs 63 de tururi, iar McLaren 35, cu trei mai multe decât în ziua precedentă.
Mercedes a fost din nou echipa cu cel mai mare număr de tururi parcurse (116), în timp ce Ferrari şi Sauber au trecut de asemenea de pragul psihologic de 100 de tururi.
Teste Jerez - Rezultate ziua 4:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m20.841s | - | 106 |
2 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m22.019s | 1.178s | 112 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m22.172s | 1.331s | 116 |
4 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m22.553s | 1.712s | 97 |
5 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m23.116s | 2.275s | 73 |
6 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m23.802s | 2.961s | 53 |
7 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m23.975s | 3.134s | 63 |
8 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m27.660s | 6.819s | 35 |
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10947195_2008391342632508_7729263344046261141_n.jpg?oh=8c32f83cd632a6210c144ae2a88e75c8&oe=556C2653
https://vine.co/v/OFmldge2KKM
"14:26 We won't be seeing any more of the McLaren today due to problems with the Honda engine, but plenty of you have been asking about the design of the car. So here's CRAIG SCARBOROUGH on it:
"I have to say the McLaren in design terms looks as though it could be the best out there. Their packaging of the rear end is a step ahead of the other teams."
Fraieri...
Sa vina testele de la Barcelona, sper sa fie si mai interesante decat au fost acestea de la Jerez, nu de alta dar circuitul de acolo ajuta foarte mult la intelegerea acestor noi monoposturi + se tine o cursa acolo si astfel datele sunt foarte valoroase.
Bine că ăia de la Charlie Hebdo nu s-au legat de români, că altfel îi omorau ai noștri, la ce simț al umorului au.
Nu înțeleg cum mi-am permis să mă amuz pe seama piloților de F1. Ce rău sunt...
Încă una pentru Mircea: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10952116_2006752849463024_7752612351427785732_n.jpg?oh=cf040b7a91e42b018bb6fb52db97c17a&oe=554E6ED7&__gda__=1432205032_265086d24f8218e1cc1a072d6b90094f
Fără Kalashnikov, da, Mircea? :))
Eu cred ca Mercedes au testat altceva decat timpii pe circuit. Sunt constienti ca au cel mai bun motor (inca) si se concentraza pe alte aspecte. Parerea mea.
Astept cu interes evolutia tuturor echipelor.
Fight!!!
e chiar simpatica caricatura cu Vettel si Kimi
e destul de clar ... tu esti fan Alonso nu Ferrari :)))))
@Mircea
nu doar tipul asta Craig a spus acest lucru si Mark Hughes, analistul tehnic de la Sky F1 a spus acelasi lucur, dar daca Honda nu isi pune la punct motorul va fi un an slab pentru McLaren, dc o scot la capat se vor lupta pentru victorii
echipa numarul unu e clar, e MB, intrebarea se pune la restul echipelor, cine va fi sau vor fi cei care ridica manusa de pe jos
RBR, Williams ... poate Ferrari?
toti 3 au sanse, vedem testele de la Barcelona si evident MELBOURNE!!! ... pfoaaai abia astept!!!!
Forza Rossa!
Nu cred ca vor face mare branza cu motorul in 2015 Honda. E ireal sa crezi ca ii vor bate pe cei 3, gandestete ca Honda practic sunt OUT din F1 din 2008, de bine de rau, chiar daca pe hartie cei trei motoristi sunt doar cu un an in fatza, ei au fost in F1, in toti aceti ani cand Honda stateau bine merci prin Moto Gp si Indy. Multe lucruri deriva din acest context, nu doar motorul in sine si stadiul de dezvoltare.
Ai dreptate cu designul. Se spune ca ar fi un pas chiar si peste Red Bull. Dar motorul ala... nu stiu, nu vreau sa zic mai multe, dar sunt pesimist pentru 2015. Dar nu abandonez lupta.
Ma inspaimanta ca in noiembrie la Abu Dhabi au facut acelasi nr de tururi cate au facut si in februarie 2015 dupa 3 luni aproape... unde ese progresul in 3 luni, unde?? Stiu ca e devreme dar daca tu intre noiembrie si februarie nu se vede nimic la fiabilitate e o problema. Pai din februarie pana in martie mai este doar o luna, plus ca Mclaren trebe sa isi omologheze motorul la 28 februarie. Apoi vor mai avea ceva in functie de ce fac ceilalti dupa aceasta data.
Eu cu ferr1 bem sampanie cand castiga Alonso/Mclaren/Honda :)