Teste Jerez, ziua 4: Alonso, cel mai bun timp. Vettel, niciun tur cronometrat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Scuderia Ferrari a dat vineri primele semne că este pe drumul cel bun cu noul monopost F2012, după ce în primele zile de teste a întâmpinat numeroase probleme de adaptare la noul design.
Fernando Alonso a stabilit timpul de referinţă după primele patru ore de teste de vineri după ce a fost cronometrat cu 1:18.877, însă cel mai probabil spaniolul a utilizat o cantitate de combustibil limitată.
În schimb, campionul mondial Sebastian Vettel nu a putut efectua decât două tururi de încălzire, germanul fiind nevoit să revină la boxe din cauza unei defecţiuni electrice la monopostul Red Bull RB8. Pilotul nu a mai ieşit ulterior pe circuit, însă este posibil să-şi facă apariţia până la finalul zilei.
Toro Rosso a continuat parcursul bun din această săptămână după ce Jean-Eric Vergne a ocupat locul doi în clasament în faţa lui Lewis Hamilton, care concurează la volanul noului monopost McLaren MP4-27.
Şi cei de la Lotus continuă parcursul bun prin Romain Grosjean, care s-a poziţionat pe locul patru, în timp ce Nico Hulkenberg este pe şase la prima sa experienţă cu monopostul Force India VJM05, în spatele lui Kamui Kobayashi de la Sauber.
Bruno Senna a parcurs nu mai puţin de 97 de tururi în numai patru ore, însă a provocat apariţia steagurilor roşii după ce s-a oprit pe circuit la ieşirea din virajul care poartă numele unchiului său, Ayrton Senna.
Ultima poziţie în clasament îi revine lui Jarno Trulli de la Caterham.Rezultate teste Jerez, ziua 4, timpi intermediari dimineaţă:
1. Alonso Ferrari 1m18.877s 22 2. Vergne Toro Rosso 1m19.597s +0.720 41 3. Hamilton McLaren 1m19.640s +0.763 36 4. Grosjean Lotus 1m19.729s +0.852 24 5. Kobayashi Sauber 1m19.834s +0.957 39 6. Hulkenberg Force India 1m19.977s +1.100 45 7. Senna Williams 1m20.132s +1.255 97 8. Trulli Caterham 1m22.214s +3.337 53
Surprinzător!!!!!
Cu siguranţă, ceilalţi dormeau :)))))))))
Ei bine, sunt curios pe unde ajunge aerul la pilot din moment ce zona in care se ataseaza nasul de caroserie este obturata de un perete din carbon pe care sunt montate doua vase cu lichid (probabil lichidul de frana). Postez doua link-uri spre imagini ale monopostului cu si fara nas pentru a va face o idee despre ce vorbesc. In poza in care nasul este montat pe masina se poate observa ca acea fanta de admisie mai degraba distribuie aerul spre elementele aerodinamice montate sub caroserie. Am studiat atat regulamentul cat si diverse interpretari ale acestuia si nu pare prea legala aceasta solutie.
RB8 cu nasul demontat: http://a.yfrog.com/img875/3044/1rjik.jpg
RB8 cu nasul montat: http://p.twimg.com/AlPOMZFCMAArp2M.jpg:large
As spune ca este imbecil dar nu stiu ce varsta are.