După ce în primele două zile s-au mulţumit cu locul doi, cei de la Sauber au reuşit în cele din urmă să ocupe prima poziţie prin Felipe Nasr. La fel ca şi în precedentele două zile, echipa elveţiană a mizat pe pneuri de compoziţie soft, în timp ce Kimi Raikkonen a utilizat cauciucurile medium. În ciuda performanţei sale, Nasr a provocat un steag roşu după ce a ajuns pe pietrişul din virajul nouă în cursul dimineţii.
Mercedes şi-a trecut în cont doar locul trei prin Nico Rosberg, însă germanul a parcurs 151 de tururi, cu numai şase mai puţine decât recordul stabilit duminica.
Ziua germanilor nu a fost însă scutită de probleme, întrucât motorul s-a oprit brusc în timp ce Rosberg se afla pe circuit.Felipe Massa a fost al patrulea pentru Williams în faţa lui Pastor Maldonado de la Lotus, care s-a oprit la rândul său pe circuit cu o defecţiune tehnică, după ce în prima parte a zilei a avut probleme cu telemetria. Carlos Sainz Jr. a terminat pe locul şase pentru Toro Rosso, în faţa unui Daniel Ricciardo care a ieşit consistent pe traseu abia în cursul după-amiezii, în urma unor defecţiuni tehnice la motorul Renault.
McLaren a avut parte de cea mai bună zi de teste după ce Fernando Alonso a reuşit să parcurgă 32 de tururi, însă spaniolul nu a mai ieşit pe circuit după-amiază după apariţia unei noi probleme la motor care a necesitat investigaţii amănunţite.
Teste Jerez - Rezultate ziua 3:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m21.545s | - | 108 |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m21.750s | 0.205s | 92 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m21.982s | 0.437s | 151 |
4 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m22.276s | 0.731s | 71 |
5 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m22.713s | 1.168s | 96 |
6 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso/Renault | 1m23.187s | 1.642s | 136 |
7 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m23.901s | 2.356s | 48 |
8 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m35.553s | 14.008s | 32 |
bafta ferrari
Surprinzator de bine motorizatele Ferrari. Nu ma asteptam, la cate schimbari si capete au cazut. Era de asteptat la ei atmosfera specifica de bucatarie italiana dezorganizata. Mercedes ca si anul trecut: in primul test nu au fost cei mai rapizi dar au facut de departe cei mai multi km: marca inregistrata 2014.
Lumea se grăbește să vorbească imediat despre un duel Ferrari-Mercedes, dar să nu uităm că unii au fost la coada top 10, iar alții campioni. Și nu s-au schimbat mare lucruri în ceea ce privește regulamentul. Mercedes nu prea avea unde să greșească. Apoi rămân necunoscutele Red Bull și McLaren.
Progres pentru Ferrari înseamnă să intre constant în top 5 și să mai atace din când în când podiumul, dar cu piloții ei... inginerii trebuie să construiască o mașină superioară. Altfel, cu mașini egale, Ferrari n-are multe șanse la victorie în fața lui Hamilton.
Relevent va fi prima cursa din Australia, de acolo va reincepe totul. Ce putem spera e ca se vor mai strange un pic randurile altfel ne vom uita la Nascar.
eu tot nu inteleg ...
esti fan Ferrari sau fan Alonso ... ?
k despre Kimi si Vettel pana acuma numai pareri negative ai postat ...
Forza Rossa!