După ce în primele două zile din cadrul testelor de la Jerez s-a concentrat pe evaluarea noilor componente aerodinamice şi a sistemului de evacuare, Felipe Massa a oferit joi dimineaţă primele indicii despre performanţa reală a monopostului Ferrari F138 după ce a fost cronometrat cu 1:17.879 în regim de calificări. Timpul său a fost cel mai bun al dimineţii, dar şi cel mai bun al întregii săptămâni.
Între timp, Mercedes a avut în cele din urmă parte de o zi de teste obişnuită, iar Nico Rosberg a parcurs un număr record de 69 de tururi, ocupând poziţia a doua în clasament.
Locul trei i-a revenit în mod surprinzător lui James Rossiter, pilotul de teste al Force India care a ieşit în evidenţă prin lovirea unui mecanic în pitlane, în timp ce Kimi Raikkonen a efectuat primele tururi la volanul noului monopost E21 şi a ocupat locul patru.Tot prima zi la volanul noului monopost pentru 2013 a fost şi pentru campionul mondial Sebastian Vettel, care ocupă locul şase în spatele lui Jenson Button de la McLaren, dar în faţa lui Jean-Eric Vergne (Toro Rosso), Esteban Gutierrez (Sauber) şi Valtteri Bottas (Williams).
Ca de obicei, Marussia şi Caterham au ocupat ultimele două poziţii prin Max Chilton şi Charles Pic.
În cursul după-amiezii Paul di Resta va reveni pe circuit la volanul monopostului Force India în locul lui Rossiter.TESTE JEREZ - REZULTATE ZIUA 3 LA ORA 14:00:
1. Felipe Massa Ferrari 1m17.879s 49
2. Nico Rosberg Mercedes 1m19.004s +1.125 69
3. James Rossiter Force India 1m19.303s +1.424 32
4. Kimi Raikkonen Lotus 1m19.539s +1.660 23
5. Jenson Button McLaren 1m19.603s +1.724 28
6. Sebastian Vettel Red Bull 1m19.676s +1.797 46
7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1m19.707s +1.828 46
8. Esteban Gutierrez Sauber 1m19.995s +2.116 61
9. Valtteri Bottas Williams 1m21.578s +3.699 58
10. Max Chilton Marussia 1m23.938s +6.059 27
11. Charles Pic Caterham 1m25.365s +7.486 28
Ia uitati un articol de pe yallaf1.com
Are Ferrari in trouble again as F138 slower than Sauber and Toro Rosso?
Early murmurs in the paddock suggest that the new F138 was recording higher than expected temperatures, but the Maranello team insist they are sticking to their test programme where fast laps are not on the agenda.
“Journalists did not have access to the Brazilian driver,” O Estado de S.Paulo correspondent Livio Oricchio reported, and added that the new Ferrari was “visibly” not handling as well as the Lotus, McLaren and Red Bull. It is undeniable that Ferrari has dropped behind these three teams,” observed Oricchio."
Fa-ti singur curaj defectule!
P.S. Ce nu inteleg eu este de ce conteaza cat de buna este masina Ferrari? Daca masina McLaren este absoluta (in termeni de performanta) foarte bine pentru tine nu? Sa inteleg ca te temi asa de mult de masina Ferrari sau de fapt nu ai incredere deloc in cei de la McLaren? Simplu, minte-te in continuare ca sunt campioni mondiali si ignora ce se intampla in curse, ce mare smecherie. Este ceva ce-ai facut de-a lungul anilor oricum. Problema este in mintea ta, si numai tu o poti rezolva, cu sau fara ajutor din afara.