Lotus a continuat prestaţia bună de pe circuitul de la Jerez şi în cadrul celei de-a doua zile de teste, după ce Romain Grosjean a stabilit cel mai bun timp în primele patru ore.
Cronometrat cu 1:18.828, francezul este deja cu trei zecimi de secundă mai rapid decât a fost Jenson Button în prima zi de teste şi l-a devansat pe Paul di Resta de la Force India, care în cursul după-amiezii va fi înlocuit de James Rossiter, pilotul care va lucra în simulatorul echipei indiene pe parcursul acestui an.
Clasamentul a fost completat de Daniel Ricciardo (Toro Rosso) şi Mark Webber (Red Bull), în timp ce Nico Hulkenberg este pe locul cinci la volanul noului monopost Sauber.
Locul şase este ocupat de Lewis Hamilton, care însă nu va revini pe circuit în urma unui accident suferit din cauza unei defecţiuni la frâne.McLaren este pe locul şapte prin Sergio Perez, în timp ce Ferrari a continuat strategia de luni şi s-a concentrat doar pe evaluarea fiabilităţii, astfel că Felipe massa ocupă locul opt.
Luiz Razia să debutat oficial la Marussia la numai câteva ore după ce a fost confirmat la echipa pentru 2013, însă a ocupat doar locul 10 în spatele olandezului Giedo van der Garde, care a debutat la Caterham.
Ultima poziţie i-a revenit lui Pastpor Maldonado, care concurează cu monopostul Williams din sezonul precedent.TESTE JEREZ - CLASAMENT ZIUA 2 (ORA 14:00)
1. Romain Grosjean Lotus 1m18.828s 45 2. Paul di Resta Force India 1m19.003s + 0.175s 59 3. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1m19.134s + 0.306s 41 4. Mark Webber Red Bull 1m19.338s + 0.510s 46 5. Nico Hulkenberg Sauber 1m19.502s + 0.674s 40 6. Lewis Hamilton Mercedes 1m19.519s + 0.691s 15 7. Sergio Perez McLaren 1m19.572s + 0.744s 38 8. Felipe Massa Ferrari 1m19.914s + 1.086s 33 9. Giedo van der Garde Caterham 1m21.916s + 3.088s 33 10. Luiz Razia Marussia 1m23.537s + 4.709s 31 11. Pastor Maldonado Williams 1m27.124s + 8.296s 7
Bravo LOTUS!!
http://live.autosport.com/commentary.php/id/176
iar ceva video de la Jerez aici
http://www.livestream.com/cronojerez
Cel corect este http://live.autosport.com/commentary.php/id/551