Cea de-a treia zi de teste de pe circuitul de la Barcelona nu a produs surprize majore. Ferrari a ţinut capul de afiş în primele minute ale sesiunii, când Kimi Raikkonen a ieşit pe circuit cu un monopost Ferrari echipat cu sistemul de protecţie pentru cockpit halo, care ar urma să devină obligatoriu în 2017.
Finlandezul a parcurs un singur tur cu acesta şi a afirmat că nu obstrucţionează vizibilitatea. "În mod surprinzător, diferenţa este foarte mică. Vizibilitatea este un pic limitată în faţă, dar nu cred că este versiunea finală", a precizat el.
Ulterior, cu noile pneuri ultrasoft, Raikkonen a stabilit cel mai bun timp al zilei după ce a fost cronometrat cu 1:22.765 şi a fost urmat de Felipe Massa de la Williams cu cauciucuri soft. Clasamentul a fost completat de Nico Hulkenberg (Force India) şi Max Verstappen (Toro Rosso), ambii cu pneuri ultraosft, în timp ce Nico Rosberg (Mercedes) a terminat pe cinci, dar a fost cel mai rapid pilot echipat cu cauciucuri medium.Germanul a fost urmat de Felipe Nasr (Sauber) şi Fernando Alonso (McLaren), ultimul folosind pneurile supersoft, în timp ce Pascal Wehrlein (Manor), Daniil Kvyat (Red Bull) şi Jolyon Palmer (Renault) au ocupat următoarele trei locuri.
Lewis Hamilton (Mercedes) a terminat sesiunea doar pe 11, însă a folosit preponderent pneuri medium, în timp ce ultimul loc i-a revenit lui Romain Grosjean, care a provocat trei steaguri roşii după o serie de defecţiuni la frânele monopostului Haas.
Teste Barcelona - Rezultate ziua 3:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m22.765s | - | 136 |
2 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m23.193s | 0.428s | 119 |
3 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m23.251s | 0.486s | 137 |
4 | Max Verstappen | Toro Rosso/Ferrari | 1m23.382s | 0.617s | 159 |
5 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m24.126s | 1.361s | 81 |
6 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m24.760s | 1.995s | 116 |
7 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m24.870s | 2.105s | 118 |
8 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m24.913s | 2.148s | 48 |
9 | Daniil Kvyat | Red Bull/TAG Heuer | 1m25.141s | 2.376s | 121 |
10 | Jolyon Palmer | Renault | 1m26.224s | 3.459s | 98 |
11 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m26.488s | 3.723s | 63 |
12 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m27.196s | 4.431s | 78 |
Ar fi fost si mai si daca acea camera video era montata pe casca pilotului.
Pe J Bianchi din pacate nici un tanc nu il salva la viteza aia. Casca lui a ramas intacta dupa accident. Ce ia fost fatal a fost forta de impact in urma caruia creierul lui sa lovit de cutia craniana...
Daca chiar vroiau sa nu se repete scene de genul trebuia sa scape de Charlie W.. F1 are nevoie de un comisar de cursa care stie ce face si nu asculta de "i want show" Bernie...
P.S. Jumbo a spus foarte clar, ceva ce tu nu ai inteles: A spus, citez: "sa blocati stergatorul de parbriz pe verticala in dreptul ochilor", Viper, McLaren F1, Ferrari F40 etc, nu au stergatorul blocat, se misca, una este sa se miste si alta este sa fie blocat... Un pic mai multa atentie... cand citesti un comentariu...
e altceva, e foarte aproape de nasul pilotului si arata aiurea rau, nu cred ca va rezista solutia asta mult timp. Prin anii 70 mai aparusera tot felul de aripioare pe masini care obturau vizibilitatea si au fost interzise
P.S. Ah si vezi ca ai cateva greseli gramaticale, te-ai speriat de la G-ul din cabina nu?
Iote unde era golden boy'u armatei roșii! Bănuiesc ca ai dezvoltat Mig 35 după ce ai terminat F 35, nu?:)
Daca proiecezi o roată de masina nu te numești pilot de formula 1, dacă dezvolți avioane ( afirmația în sine este din start nereala, dezvoltarea unui avion iimplică mii de oameni) nu înseamnă ca știi să pilotezi.
Ce încerc să spun este ca nici tu nici pilotul nu sunteți calificați să judecăți vizibilitatea generata de acest nou dispozitiv, deși el pare a avea o experiență mai apropiată de vitezele din F1 ( asta-i și singură legătură de altfel), ca atare lasati-i pe piloți să se exprime
eu am zburat cu un tanc abrams pana pe luna unde am aterizat cu 500 de km lunari pe secunda lunara. Stiti teava aia de iese din tanc fix in centru fata? Nu mi-a impiedicat deloc vizibilitatea, doar luna am facut-o terci ca tancu' e greoi, dar nu va speriati isi revine ea, o sa fie gata pana la urmatoarea luna plina.
De fapt am si spus ca Vettel a zis ca este ok, desi din ce am inteles, nu este chiar asa, cel putin in interviul luat la finalul sesiunii de teste, nu mai era asa de sigur ca este ok, evident ramane un semn de intrebare pentru moment dar nu este varianta finala.
Nu neg ca multi isi dau cu parerea dar nu cred ca este ceva mai rau decat o persoana care nu stie despre ce vorbeste sau nu are argumente, dar care totusi is da cu parerea. Bine in Ro este ok, prostii sunt la putere oricum, si asta pentru ca asta isi doresc romanii, treaba lor nu-i asa? Si pana la urma, de ce sa discutam cu argumente, o discutie care sa fie interesanta cand putem sa n-o facem? Nu-i greu sa vezi ca nivelul intelectual al multora din cei care posteaza pe aici sunt... semi-analfabeti sau analfabeti. Degeaba incerci sa-i educi daca nu isi doresc asta, mai bine ii lasi in pasi si treci pe langa. Le arunci un ban, o fisa de 1 euro si treci mai departe.