Prima sesiune de teste premergătoare noului sezon al Formulei 1 a început luni pe circuitul de la Barcelona, iar echipele au fost lipsite de probleme majore.
Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp al zilei după ce a fost cronometrat cu 1:24.939 la volanul monopostului Ferrari la capătul a 69 de tururi parcurse. Totuşi, pilotul care a impresionat cel mai mult a fost Lewis Hamilton, întrucât britanicul a parcurs 156 de tururi pentru Mercedes, în condiţiile în care niciun alt pilot nu a ajuns la pragul psihologic de 100 de tururi.
Daniel Ricciardo şi-a trecut în cont locul trei pentru Red Bull şi a afirmat la final că nu a remarcat progrese din partea motorului Renault, în timp ce Valtteri Bottas (Williams) şi Alfonso Celis (Force India) au ocupat următoarele două poziţii în faţa lui Jenson Button.
De altfel, McLaren este optimistă că a rezolvat principalele probleme cu puterea furnizată de sistemul ERS, însă Honda a anunţat deja o restructurare în cadrul proiectului de Formula 1: şeful Yasuhisa Arai va fi înlocuit cu Yusuke Hasegawa.Toro Rosso a ocupat locul şapte prin Carlos Sainz Jr, care a suferit pe final o defecţiune la cutia de viteze şi care a fost urmat de Marcus Ericsson la volanul monopostului Sauber de anul trecut.
Manor şi-a trecut în cont locul nouă prin Pascal Wehrlein, în timp ce Romain Grosjean a ocupat locul 10 pentru noua echipă Haas, însă francezul a pierdut timp preţios după o defecţiune la aripa faţă suferită pe circuit. Ultima poziţie i-a revenit lui Jolyon Palmer, care a petrecut mult timp în garaj.Prima zi de teste a adus şi primele impresii despre noul sunet al motoarelor. Echipele au fost nevoite prin regulament să introducă una sau două evacuări suplimentare pentru gazele de eşapament, însă în practică sunetul nu s-a îmbunătăţit semnificativ comparativ cu anul trecut.
Teste Barcelona - Rezultate Ziua 1:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m24.939s | - | 69 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m25.409s | 0.470s | 156 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/TAG Heuer | 1m26.044s | 1.105s | 87 |
4 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m26.091s | 1.152s | 80 |
5 | Alfonso Celis | Force India/Mercedes | 1m26.298s | 1.359s | 58 |
6 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m26.735s | 1.796s | 84 |
7 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m27.180s | 2.241s | 55 |
8 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m27.555s | 2.616s | 88 |
9 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m28.292s | 3.353s | 54 |
10 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m28.399s | 3.460s | 31 |
11 | Jolyon Palmer | Renault | 1m29.356s | 4.417s | 37 |
https://www.youtube.com/watch?v=g2_lE5IoeB4
pole anul trecut 1.24.6
Alonso 1.27.1
ia asculta tu ferrari fxx, vezi cum face..si ce inseamna galgaitul ala..
Te uiti la teste dar o faci degeaba. Nu intelegi absolut nimic din povestea asta. In afara de cancan.
Repet, fiecare echipa testeaza altceva, ceva ce noi sau jurnalistii nu stiu si nici daca am stii tot n-am intelege ce vor ei asa ca tot dracul ala este lol :P.
Fiecare echipa are un plan, o lista de teste destul de serioase, singurii care au un alt plan, sunt cei de la Mercedes care au pachetul sa zicem... la maximum de randament (performanta) si ce mai vreti voi (am uitat eficienta, sa fie destul de multe sinonime :P). Restul trebuie sa recupereze, intr-o mai mare sau mai mica masura si de aia au un cu totul alt program de rulat. Evident Haas si Manor nu conteaza, doar nu credeti ca vor castiga curse nu?
Pos Driver Team Time Laps
1 Vettel Ferrari 1:22.810 125
2 Ricciardo Red Bull 1:23.525 112
3 Pérez Force India 1:23.650 93
4 Rosberg Mercedes 1:24.867 172
5 Ericsson Sauber 1:25.237 105
6 Gutiérrez Haas 1:25.524 77
7 Bottas Williams 1:25.648 129
8 Wehrlein Manor 1:25.925 63
9 Alonso McLaren 1:26.082 119
10 Palmer Renault Sport 1:26.189 42
11 Verstappen Toro Rosso 1:26.539 114
"http://www.motorsport.com/f1/news/f1-teams-agree-elimination-style-qualifying-for-2016-675278/"
1. Ce se intampla cu sectiunea asta? Ar fi trebuit sa avem rezultatele si pentru ziua a doua, trebuie sa le furnizeze cititorii? Atunci de ce mai intram pe acest site?
2. A disparut blogul, complet! Nu ca ar fi fost ceva noutati remarcabile in ultimul an publicate pe acolo, dar...
3. Senzatia mea este ca ori v-ati plictisit, ori va pregatiti de plecare. Inteleg ca unul dintre voi face o emisiune tv(buna, btw), doi dintre voi aveti bloguri cu diverse(din nou, interesante), dar ...
4. Mergeti la adresa: http://www.automarket.ro/taxa-auto/ si spuneti-mi daca voua place cum arata articolul. 2012, 2013 si suntem in 2016. Mie unul, nu imi place. Pare scris la misto si/sau corectat in graba.
5. Se adevereste vorba aia cu "e mai greu sa te mentii in top, decat sa ajungi acolo".
Cu multa stima! Daca doriti sa raspundeti, aveti adresa de e-mail.