Potrivit surselor, totul a plecat de la o declaraţie făcută de directorul tehnic Pat Fry la finalul sesiunii de calificări în care Alonso a obţinut locul cinci pe grila de start. "Rezultatele reflectă actualul nostru potenţial. Dar pentru a fi acolo unde vrem şi unde suntem capabili să fim, ar fi trebuit ca astăzi să fim perfecţi. Dar nu a fost cazul", a precizat britanicul la finalul zilei de sâmbătă.
Alonso a interpretat această declaraţie ca pe o critică la performanţele sale, element care, potrivit La Stampa, "l-a înfuriat. Şeful Stefano Domenicali a încercat să-l calmeze, dar discuţiile au continuat până la ora 1 dimineaţa".
Considerând că a fost criticat pe nedrept, Alonso a intenţionat să-şi descarce nervii pe reţeaua de socializare Twitter printr-un mesaj în care să afirme încă o dată că Ferrari nu a adus îmbunătăţiri majore monopostului F2012 în ultima perioadă.
"Vreau ca cei 1.2 urmăritori ai mei să ştie că update-urile aerodinamice cheie de la spatele monopostului sunt aceleaşi ca şi cele din luna mai".În cele din urmă, Domenicali a reuşit să-l convingă pe Alonso să nu publice mesajul pe Twitter, lucru care ar fi confirmat încă o dată ca relaţiile dintre Alonso şi conducerea tehnică nu sunt printre cele mai bune în finalul acestui sezon.
De altfel, Alonso a afirmat încă din ziua premergătoare antrenamentelor libere că Ferrari vorbeşte prea mult despre introducerea unor update-uri care nu au niciun efect atunci când sunt utilizate pe monopost.
Solicitat să-şi spună punctul de vedere despre evenimentele din India, Domenicali a negat existenţa unui conflict între Alonso şi conducerea tehnică. "Presa este bună să creeze poveşti care nu există", a precizat el.
Via La Stampa
1. Adrian Newey e chiar extraterestru
2. Restul echipelor au un personal tehnic lipsit de inventivitate (asta mai ales din punct de vedere aerodinamic pt. ca aici se face diferenta)
Era normal, hai ca aia nu e, ailalta samd. Dar mereu, mereu plus ca massa a trebuit sa faca pasul inapoi cu aceeasi masina tocmai acum cand rbr castiga puncte.
Spaniolas cred ca e mai mult inciudat de faptul in curand va trebui sa dea piept cu Vettel in aceeasi echipa Ferrari si sa-i ruineze toate povestile cum ca el da totul dar ca nu are material de conscurs. Deh mai Alonso, dupa mine asta inseamna competitie, dar evident tu vezi altfel sportul aka un atac in obtinerea scopului pe toate planurile, sportive sau nu si ca de baza este aparenta si nu esenta. Bafta, o sa fie nevoie.
cred ca trebuia mentionat asta ;)
Poate ca asta e cheia succesului: o cearta cu oficialii Ferrari. Sau poate totul e inventat. Cine stie unde o fi adevarul ?
Adevarul poate e pe aici:
Ferrari F2012 - new rear diffuser 28 October 2012
http://www.formula1.com/news/technical/2012/880/1020.html
Ferrari F2012 - new front wing 27 October 2012
http://www.formula1.com/news/technical/2012/880/1017.html
Asta daca nu-l pupin echipa se intoarce si musca. Sezi mumos Alonso! Culcat! Culcat!
Hamilton e doar un ratat in cadre libera care va merge la dezastruoasa echipa Mercedes care de asemenea ne uimeste cu esecurile fara numar, la anul vom asista la circul Hamilton-Mercedes, cand nu va intra Hamilton in alt monopost sau in gard va avea grija Mercedes sa aiba o defectiune tehnica
Cei de la ferrari stiu foarte bine, ca in ciuda periajului regulat cu care fu tratat alonso, nici telemetria nici nimeni nu poate spune cu siguranta daca nu cumva un Vettel, un Hamilton, un Button, un Raikkonen nu cumva ar fi mai rapizi cu ferrari-ul actual decat Alonso. Ba chiar echipa poate fi in dubii daca nu cumva ar fi trebuit sa-i dea un credit mai mare lui massa ...
Daca nu o sa fie titlu nici anul asta se lasa cu paruiala la Maranello. Eu am spus mereu ca Alonso este cel temporar acolo, el este cam "in trecere". Desi blamat Domenicalli, daca i se ia de Alonso nu va ezita sa-i ofere deja traditionalul la ferrari, picior in spete.
Alonso, furios, come on. Sunt prea multi bani la mijloc, rezultate sub Red Bull, exista tensiune.
Si asa Dumunica a fost un rezultat bun iar daca Ferrari chiar a imbunatatit masina se va vedea. Cu totii pot sa greaseaca, chiar si Alonso. Oricum, la urmatoarea cursa ar trebui sa se vada diferenta pentru ca nu il vad pe Alonso si Massa repetand greseli.
"Povestea cu Ferrari s-ar fi putut termina mai frumos, dar oamenii cu care am lucrat sunt încă acolo, am o relaţie bună cu ei şi încă vorbesc cu ei. Nu se ştie niciodată"