Sutil neagă negocierile cu Ferrari pentru 2013

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 29.12.2011
Adrian Sutil a negat speculaţiile din presa internaţională potrivit cărora negociază semnarea unui contract cu Ferrari începând din sezonul 2013.

După ce a pierdut locul la Force India în favoarea conaţionalului său Nico Hulkenberg, Adrian Sutil a devenit favorit să-l înlocuiască pe Rubens Barrichello la Williams.

Presa a relatat însă că negocierile cu echipa britanică au intrat în impas după ce germanul ar fi solicitat un contract pe un singur sezon, cu scopul de a deveni disponibil în 2013 pentru Ferrari.

Manfred Zimmermann, managerul lui Sutil, a negat însă orice fel de contact între pilotul pe care îl reprezintă şi Scuderia Ferrari.

"Cu siguranţă nu suntem în negocieri cu Ferrari. Cu siguranţă Ferrari nu reprezintă o opţiune. Sigur, ăsta ar fi visul oricărui pilot şi manager. Dar există încă opţiuni pentru a rămâne în Formula 1 şi în prezent negociem. În acest moment nu pot spune însă mai mult", a precizat germanul.

Williams este singura opţiune realistă a lui Sutil pentru anul viitor, întrucât cealaltă echipă care nu a confirmat linia de piloţi pentru 2012 este Hispania, care ar reprezenta însă un mare pas înapoi în cariera pilotului german.

Via | GPUpdate

Comentarii (32)

  • La Ferrari nu va veni un pilot valoros atat timp cat e Alonso acolo ... Alonso a invatat lectia: ca sa fie comod, are nevoie de locotenenti iesiti din forma sau lipsiti de valoare. ASTA e de fapt strategia gresita la Ferrari... foarte, foarte paguboasa pe termen lung. Sa le fie de bine... (pe romaneste!)
    5 8
  • BackonYou
    WL
    De parca echipa Williams nu ar fi un pas inapoi fata de force india, sa fim seriosi.
    1 1
  • AndreiF1
    @Sutil
    Sutil la Williams... este din pacate un pas inapoi, dar nu mai sunt locuri la alte echipe, pacat pentru Sutil. Williams sangereaza de mult si nu pare ca isi va revenii prea repede. Cat despre Ferrari, n-ar fi rau sa ajunga la ei, baiatul este muncitor si cred ca si-a face treaba foarte bine acolo. Cat despre strategia cu locotenentii lesiti din forma, este cea mai buna strategie, in deceniul trecut a dus la castigarea a cel putin 16 titluri mondiale, si 2 in acest deceniu, probabil cei care spun ca este o strategie gresita, nu se pricep la Formula 1 deloc.
    9 2
  • @cocos
    Prea inteligent comentariu lu Coco.....pai redbull nu tot cu locotenent au castigat titlurile?Meclada cu strategia lor, cand au castigat ultima data un campionat la constructori???
    8 0
  • @AndreiF1
    Schumacher nu era Alonso sa doarma in cockpit. Se automotiva, nu avea nevoie de un coechipier bun sa-l impinga de la spate. Altfel esua si Schumacher. Dar asta a facut Schumacher in mai multe randuri: sa faca o strategie proasta sa para stralucita asa cum o vezi tu. E o iluzie. Sigur nu te pricepi la Formula 1 deloc.
    1 7
  • @AndreiF1
    Ai dreptate cu strategia daca e s-o luam pe principiul "doi se bat si-al 3-lea castiga" si daca ne aducem aminte de accidentul cu Vettel si Webber de anul trecut cand acestia erau pe primele doua pozitii!
    8 1
  • @Radu
    Locotenent la RBR? A cedat vreo victorie Webber? A ajutat cu ceva? Nu incepe cu presupuneri aiurea daca nu ai probe, ca asa si Massa a fost "defavorizat"
    2 4
  • AndreiF1
    @Bradu
    A fost defavorizat Massa, altfel se clasa si Ferrari mai in fata la constructori.
    0 3
  • nu va mai certati degeaba. Rezultatul conteaza. Nu mai astepta nimeni nimic azi de la Alonso daca nu avea bafta din 2005 si 2006. Daca acum nu poate castiga pentru ca nu are masina, inseamna ca atunci cand a castigat a avut. Si cu toate astea, a fost considerat valoros si merituos fata de ceilalti. Acum e momentul lui Vettel. Din pacate un pilot e pretuit mai tarziu decat ar trebui. Va avea si Vettel momente proaste in viitor dar cum asteptarea va fi mare de la un dublu, triplu poate campion i se gasesc repede scuze legate de materialul de concurs. Daca mai prinde si un pilot slab (indiferent de motiv) drept coechipier, trai pe vatrai ...
    1 1
  • ca sa marce banu Santander trebuie mentinuta iluzia ca Alonso "mai poate" si ca sperantele nu sunt desarte ...
    3 3
  • Shumacher a fost nasu pilotilor locotenenti termenul a fost inventat si dus la perfectie de Ferrari in vremea aia.Irvine, Barichelo apoi Massa n-au avut alta misiune decat sa tina si sa-i blocheze adversarii lui Schumahar, asta era strategia lui de exceptie.Unde-i strategia lui la Mercedes?Zero, nula.
    5 0
  • @raoul
    și Massa (un coechipier slab) exact asta face, mentine iluzia de care vorbeai
    1 2
  • AndreiF1
    @mavrick
    Incidentul din Turcia, acela din 2010, cred ca a fost semnalul de trezire al celor de la Red Bull :P In 2011 s-a vazut pe ce au mizat :P
    4 1
  • nu poti judeca negativ cariera lui Schumacher relativ la cum se descurca acum la varsta la care niciun alt campion nu indraznese sa apara in F1. E incredibil, e inca o dovada adusa valorii lui Schumacher. Acum il bate din cand in cand pe unul din top, pe Rosberg. Acum cand cu siguranta si in cazul lui Schumacher regresul e serios fata de anii de glorie. Pai daca acum e aproape egalul lui Rosberg, daca aveam un Schumi tanar vs Rosberg, ii dadea Schumacher secunda pe tur lui Rosberg. Schumacher nu a fost in mod real ajutat niciodata, nu a fost nevoie. Cand conduci cursa la 30 sec nu ai nevoie de ajutor. Comparati asta cu marea frauda la care era sa asistam anul trecut de castiga Alonso campionatul ...
    0 3
  • @Bradu
    "Locotenent la RBR? A cedat vreo victorie Webber? A ajutat cu ceva? Nu incepe cu presupuneri aiurea daca nu ai probe..."-te rog sa-mi dai voie sa-ti recit un mesaj a' lui Christian Horner adresat de 3 ori lui Webber intr-o cursa in care il ataca pe Vettel: "ai grija de monopost!" :))
    4 2
  • @Bradu
    Si inca ceva: de ce in 2010 la Silverstone o noua aripa fata de specificatie noua i s-a oferit doar lui Vettel? Asa-i ca Webber n-a fost locotenet? :))
    4 2
  • @raoul
    Ba eu mi-l aduc aminte pe Barrichello plangand la un sfarsit de cursa si fiind batut de Schumacher... stie cineva de ce o fi plans? :))
    4 2
  • @mavricu
    tocmai ca bune zici: "la UN sfarsit de cursa". "Ajutorul" dat de Barichello nu a influentat niciodata campionatul. Era doar o polita de asigurare in-sezon (paranoica poate) a celor de la Ferrari. Si oricum, in acel an de boci Barichello, Schumachei i-a cedat doua curse lui Bari, ca sa ia si titlul de vicecampion tot Ferrari. Vezi ca nu avea Schumacher nevoie de ajutor?
    0 3
  • mavri
    nu Webber, nu a fost locotenent. Nu a vrut. Altfel nu castiga curse. In cockpit a facut ce a vrut. NU compara pe Webber cu catelusul Massa, sau care o mai semna cu Ferrari, ca numai catelusi vor aduce pana nu or mai rabda cu Alonso.
    0 2
  • @raoul&Bradu
    Raoul, te-ai gandit ca fara acea "polita de asigurare"Schumacher ar fi putut fi afectat moral si ar fi avut probleme in a castiga campionatul acelui an (precum a fost Hamilton anul acesta care din cauza lipsei de victorii si rezultatelor mai bune a coechipierului a riscat atat de mult incat datea cu masina ba in parapeti ba in "catelusul" ala de care vorbeste Bradu) ?
    Bradu, observ ca romanul nici cand vede nu mai crede ;)) Vrei sa zici ca din "cockpit"-ul lui, Webber le-a cerut mecanicilor sa nu beneficieze de acelasi tip de aripa fata de care a beneficiat Vettel? Of, of, of...
    4 0
  • mavric
    te gandesti prea departe. Ai fi in stare sa te legi de orice nimic si sa ignori altele mult mai importante si nu la nivel de presupunere. Schumacher nu a fost niciodata un Hamilton. Hamilton e poate cel mai rapid, dar de gafat nu s-a lasat nici acum. Asa a facut de cand a venit. Schumacher insa gresea destul de rar.
    0 3
  • @mavrick
    NU! nu doar "vreau sa spun". Am spus chiar. Numai ca am spus asta: Webber nu a acceptat cuminte rolul de locotenent neconditionat asa cum face Massa. A luat tot ce a putut din proprie initiativa. E o mare diferenta. Vettel nu a avut locotenenti de la inceputul campionatului. NU a avut nici macar la sfarsit. A fost o lupta tot campionatul cu Webber. Deschide ochii!
    1 4
  • @Bradu
    Multumesc pentru sfatul acordat! Am deschis ochii si am vazut ca ai dreptate si ca intr-adevar "tot campionatul" a fost o lupta morala intre Webber si Vettel. Iti multumesc din nou si-ti urez un an nou fericit! :))
    4 2
  • @Bradu
    Am uitat sa-ti mai zic ceva: deschizand ochii am mai vazut ca Webber a obtinut victoria la Interlagos "din proprie initiativa" Vettel fiind lovit de ghinion inca din calificari prin aparitia problemelor la cutia de viteze lucru ce-a cauzat obtinerea de catre acesta a pole-positionului in calificari si stabilirea celui mai rapid tur de circuit in cursa. :))
    4 2
  • mavric
    Un an nou fericit! UIte un sfat mai bun: ca sa poata fi cu adevarat fericit, nu te mai chinui cu ce a fost in 2010. A castigat oricum cine trebuia. Si Vettel a avut probleme tehnice. Pentru ca a fost defavorizat? Webber si-a facut-o singur in Korea. Dar cum spuneam, nu te mai gandi.
    2 5
  • mavrice:
    pai da, la Interlagos Webber nu a castigat din proprie initiativa, el s-a opus cat a putut...
    mai bine las-o ... Numai Ferrari a avut nesimtirea in 2010 de a numi din start pe Massa catelus, pe fata. Si tu ii tot dai cu RBR care sunt sfinti pe langa Ferrari.
    2 5
  • AndreiF1
    @Bradu
    Bravo, cea mai "pertinenta" parere pana acuma. Si ai dreptate, in 2010 a castigat cine trebuia sa castige, si in 2011 la fel. Si in 2009, si in 2008 si asa mai departe, intotdeauna castiga cine trebuie sa castige... dar ce te faci cand nu este favoritul tau? Nu-i asa ca-i mai bine sa-ti arati frustrarile pe acest site? Nu-i asa ca-i mai bine sa incepi sa jignesti pilotii altei echipe, decat sa accepti realitatea? Nu-i asa ca-i mai bine sa te minti singur decat sa te bucuri de realizarile altor piloti? Nu-i bai, nu te mai chinui cu ce a fost in 2011, poti sa te minti singur in continuare, in timp ce restul fanilor se vor distra de sarbatori. Ca fapt divers vrei sa fii cu adevarat fericit? Lasa-te de Formula 1, ura te consuma prea mult si este mult mult prea tarziu pentru o a mai aprecia :P

    Sarbatori fericite... ah sper ca nu te roade invidia ca a castiga Vettel, nu-i bai, probabil favoritul tau nu are nici o sansa dar... deh... sa moare si capra vecinului :P Sper ca 2012 sa-ti aduca claritate... prea multa ura si frustrare nu duc la nimic bun.
    5 1
  • Un An Nou Fericit si La multi ani! tuturor + staffului automarket. Fie ca 2012 sa ne ofere un spectacol pe cinste in ceea ce priveste motorsportul.Numa bine!
    3 2
  • @Davidenko
    Lasa mah ca avem un spectacol pe cinste si cand nu castiga preferatul tau, si sincer nu-l vad nici in 2012 castigand. Te cam roade frustrarea nu-i asa?
    1 2
  • Andrei, Andrei ... cum zice doctorul Andrei ...
    tocmai te-ai mustrat singur.
    @Davidenko - sunt mai multi care au scris sub acest nick. Cel mai probabil Andrei s-a dat in stamba putin mai sus.
    0 4
  • @Bradu
    Te rog sa nu mai postezi in numele meu. Daca n-ai curaj sa-ti faci un alt user treaba ta. Coco, Raoul, Senna... sincer... cred ca 3 furturi de ID ajung nu crezi?

    P.S. Vezi ca ai o programare la Doctorul Andrei, te asteapta diseara. Stii tu la ce ma refer.
    3 0
  • La mulţi ani fani ai Formulei 1
    La mulţi ani
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru