Surpriză la Monza: Gasly a câștigat cursa după o penalizare pentru Hamilton! Sainz și Stroll pe podium, dublu abandon pentru Ferrari

de Daniel Popescu
Duminica, 06.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pierre Gasly a obținut o victorie surprinzătoare în cursa de la Monza după ce Lewis Hamilton a fost penalizat pentru o greșeală la boxe. Carlos Sainz și Lance Stroll au completat podiumul, iar Charles Leclerc și Sebastian Vettel au abandonat.

Marele Premiu al Italiei se îndrepta spre o nouă dominație a lui Lewis Hamilton, însă o întrerupe a cursei prin steag roșu după abandonul lui Charles Lerclec și o greșeală a pilotului Mercedes la intrarea de la boxe au bulversat complet clasamentul și au propulsat McLaren, AlphaTauri și Racing Point pe primele poziții. 

Lewis Hamilton a plecat bine din pole position și și-a păstrat prima poziție, însă marea surpriză a fost startul excelent al celor de la McLaren. Într-un interval de numai câteva viraje, Carlos Sainz și Lando Norris au urcat succesiv pe locurile 2 și 3.

Progresul celor doi piloți a fost însă influențat și de o serie de probleme misterioase pentru Valtteri Bottas, care a coborât până pe locul 6 după ce a fost depășit inclusiv de Sergio Perez (Racing Point) și Daniel Ricciardo (Renault).

Situația finlandezului s-a stabilizat însă după turul 4, într-un moment când acesta coborâse pe locul 6, în timp ce Max Verstappen a pierdut la rândul său două poziții la start și a coborât până pe 7, în fața lui Lance Stroll, cu care a făcut o rocadă temporară de locuri.

Între timp, Charles Leclerc și-a păstrat locul 13 obținut în calificări, în timp ce Sebastian Vettel a abandonat încă din turul 6 din cauza unei defecțiuni tehnice la frâne.

GREȘEALĂ COMISĂ DE HAMILTON LA BOXE

În preajma turului 20, Kevin Magnussen a abandonat în apropierea zonei de intrare la boxe, iar comisarii au decis să trimită Safety Car-ul pe circuit.

Hamilton și Antonio Giovinazzi au fost singurii piloți care au profitat inițial de ocazie pentru a intra la boxe, însă au făcut acest lucru într-un moment în care intrarea la boxe era interzisă. Toți ceilalți piloți au oprit la boxe ulterior, după ce acest lucru a fost permis.

CURSĂ ÎNTRERUPTĂ DUPĂ ABANDONUL LUI LECLERC

Cursa a fost reluată în turul 24 cu Hamilton pe prima poziție și Stroll promovat pe locul 2 după ce a fost unul dintre puținii piloți de top care nu a intrat la boxe, cu Pierre Gasly pe locul 3.

După numai două tururi, Leclerc a pierdut controlul volanului în virajul Parabolica și s-a izbit violent de bariera de pneuri de pe marginea circuitului. Teoretic, cursa ar fi trebuit neutralizată doar prin Safety Car, însă comisarii au decis să o întrerupă prin steag roșu, astfel că piloții au revenit la boxe.

În timpul pauzei, Hamilton și Giovinazzi au fost penalizați cu 10 secunde stop-ang-go pentru că au intrat prea devreme la boxe. În momentul întreruperii, Hamilton ocupa prima poziție în fața lui Stroll, Gasly, Raikkonen și Giovinazzi, cu Sainz și Norris pe locurile 6 și 7, Bottas pe 8 și Verstappen pe 11.

GASLY, LIDER DUPĂ PENALIZAREA LUI HAMILTON

Cursa s-a reluat din turul 27 după o pauză de peste 20 de minute în care piloții au fost liberi să schimbe pneurile. Hamilton a mizat pe hard, cu toți ceilalți din top 10 cu pneuri medium, cu excepția celor de la Alfa Romeo.

Hamilton s-a instalat confortabil pe prima poziție, în timp ce Stroll a ratat intrarea în șicană, iar Gasly a urcat pe locul doi.

Hamilton a intrat la boxe pentru penalizarea de 10 secunde și a revenit pe ulimul loc, la o distanță de 29 de secunde în spatele liderului.

Astfel, Gasly a deveni lider, cu Raikkonen și Giovinazzi pe următoarele două locuri, însă italianul a intrat la boxe pentru aceeași penalizare de 10 secunde, astfel că Sainz a progresat pe 3. Între timp, Verstappen a abandonat la boxe din cauza unor defecțiuni tehnice la monopostul Red Bull. 

În turul 34, Sainz l-a depășit relativ ușor pe Raikkonen și a ajuns astfel pe locul doi, la circa 4 secunde în spatele liderului Gasly. O lungă perioadă de timp, Gasly a menținut o distanță de aproximativ 3 secunde, însă Sainz a forțat pe final, iar în ultimul tur s-a apropiat la mai puțin de o secundă.

Pilotul echipei McLaren a încercat să-l depășească, însă Gasly s-a apărat bine și și-a adejudecat cu mari emoții prima victorie din carieră.

Sainz a încheiat astfel pe locul doi la numai 0.415 secunde în spate, iar Stroll a completat podiumul pentru Racing Point în fața lui Norris, Bottas și Ricciardo. Hamilton a reușit să ajungă treptat până pe locul 7 după penalizarea de 10 secunde, Ocon, Kvyat și Perez au completat top 10.

ITALIA: REZULTATE CURSA: 

Comentarii (45)

  • Nemeritata victorie pentru Gasly! Nemeritata!
    Sainz a facut cea mai buna cursa a carierei lui. Victoria asta trebuia sa fie a lui, nu a lui Gasly.
    Dar partea buna e ca Sainz are viitorul in fata, de Gasly nu va mai vorbi nimeni in cativa ani.
    9 63
  • Cursa asta parca mai seamana a F1! Nu? Nu este mai frumos fara aceleasi fete, aceleasi discursuri obositoare etc! Nu trebuie sa-i mai vedem si pe altii? Pacat pentru Sainz! Pleaca de la McLaren exact cand echipa devine din ce in ce mai puternica! Va dati seama cum va arata cu motor Mercedes anul viitor? Si pacat ca pleaca la o ruina: Ferrari! Un singur an il vad la Ferrari si atat! Se va intoarce la Mclaren! Cu aceste restrictii, care trebuiau facute mai demult, F1 iese din mediocritate!
    30 9
  • pam pam
    Nu vad ce a facut deosebit Sainz fata de Gasly. Amandoi au vrut sa castige, amandoi au profitat de safety car si de penalizari.
    34 4
  • Sa nu ne îmbatăm cu apa rece, flăcăi! A fost tot o cursa anosta, plictisitoare, numai ca de data asta n-am mai văzut Mercedes pe podium! Aceleași diferențe între piloți, depășiri lipsa sau foarte puține. Nu știu cât de nemeritata e victoria pt Gasly, dar cred ca dacă Sainz merita sa câștige, ar fi făcut-o, nu ferr?
    18 8
  • Vad ca nu vorbiti de Bottas, aceiasi masina doar ca este total diferita de cea a lui Ham.
    18 12
  • Una din cele mai spectaculoase curse din ultima vreme.

    Iar pe podium doar piloți din tanara generație!
    A trecut încă o eră, realizez ca și eu îmbătrânesc
    26 3
  • A castigat Scuderia!!! Gheara in gat pentru feraristi!! La cat si-au batut joc de Mclaren, acum e randul lor s-o comita in mare STIL!! Ferrari si gardurile, care sunt.

    Gasly special! La fel si Sainz! Bravo lor! Pe de alta parte aroganta Mercedes are o nota de plata din cand in cand. O cursa care chiar a meritat vazuta!!
    19 9
  • Razvan Dumbraveanu
    De-acum inainte cei care se imbraca in rosu merita un nume: FIERARI.
    7 16
  • THE SPINNING GERMAN
    Bietu Fetel, toate ii merg pe de-a-ndoaselea. I-au taiat furtunu' de la frane.
    13 9
  • @THE SPINNING GERMAN
    Vettel dorește sa urineze pe tine THE SPINNING GERMAN, unde te găsește?
    5 5
  • Ca fan Mclaren mi-as fi dorit sa castige Sainz dar pana la urma e bine ca victoria a fost a lui Gasly si nu a lui Stroll a carui echipa se bate cu Mclaren la constructori....Laude merita si Norris care azi a avut un start bun...
    17 2
  • Absolut superba cursa!
    Vad niste comentarii rautacioase la adresa lui Gasly, pe care nu le pot intelege. Omul a performat pe tot parcursul acestui an, cu o masina mediocra. Sa nu uitam nici podiumul din Brazilia. M-am bucurat foarte mult pentru francez, pt ca nu a reusit sa isi demonstreze talentul in cadrul RBR, dar si-a depasit conditia cu Alpha Tauri (Torro Rosso).

    Sainz arata foarte puternic si la un moment dat va fi castigator de GP, poate chiar anul asta...prevad ca in Bahrain cei de la McLaren pot face o noua figura frumoasa.

    Stroll a obtinut locul in F1 datorita tatalui sau, dar nu arata deloc rau, precum alti piloti care si-au platit scaunul. A reusit cateva momente foarte faine in cursa.

    Hamilton, a demonstrat ca este unul dintre cei mai mari din istorie, alaturi de alte nume uriase precum Schumacher, Fangio, Senna, Clark etc. Se poate spune ca masina il ajuta, dar fara talentul lui urias, nu ar fi reusit atatea succese. Exemplul este Bottas, care cu aceeasi masina nu a reusit sa depaseasca masini mult mai lente si ramane blocat in pluton.

    O cursa superba, care a avut parte de multe momente interesante si speram sa mai avem parte de astfel de rezultate total imprevizibile.
    28 9
  • magarusul vesel
    Breaking News! Sedinta de urgenta la Ferrari! S-a decis schimbarea stemei! De la calut cabrat, s-a trecut la magar coafat! Cica, din cauza asta s-ar trage problemele tehnice! Una peste alta, e jale mare la italieni! Se intorc incet-incet la vremurile acelea glorioase, cand la sfarsitul anilo '80, "genialii" piloti Alboreto si Alesi se bateau pentru un prestigios loc 16! Se intorc vremurile pentru toti! Nu uitati asta!
    19 11
  • Martoaga rosie cu doi jokey, unul expirat(nu ca ar fi fost prea valabil vreodata) si unul tanar nelinistit.
    13 16
  • raduvlase - Cursa superba a fost datorita penlizarilor dictate de comisarii de cursa si a erorilor savarsite de team-ul Mercedes..In rest de acord cu analiza pilotilor..
    12 4
  • Nimerit si Kimishor in fata, pe post de jalon.
    5 17
  • Anul trecut Ferrari a avut o masina buna pe circuitele de viteza precum Monza si Spa. Si au stat ei si s-au gandit ca adaca ar face masina buna si pentru cicruite lente ar avea o masina completa, de titlu. Si au modificat masina pentru circuite lente dar acum e dezastru pe curcuitele rapide.

    Oricum, nu-i mai plangeti. Au gresit designul, la anu se vor intoarce in top 3.
    8 7
  • datorita penalizarilort*
    2 3
  • Daca Sainz mai avea un tur, trecea de Gasly.
    Sainz a muncit si in prima parte foarte mult, avand podiumul asigurat.
    Gasly s-a trezit la conducerea cursei doar datorita unei haos pe circuit, nu ca ar fi facut ceva deosebit pentru asta. Noroc chior. Apoi a avut norocul sa aiba in spatele sau o gramada de piloti lenti cu care Sainz a pierdut 3-4 secunde. Daca la restart Sainz era pe 2, castiga cursa cu cateva secunde avans.
    De aceea zic ca a fost nemeritata victoria lui Gasly si asta o stie toata lumea. Sa nu ne amagim ca a facut vreo mare cursa. A pierdut tur de tur in fata lui Sainz.
    Nu a fost nici rapid, nici nu s-a aparat, nici nu a depasit pentru a obtine victoria. Doar noroc chior.
    Sper ca saptamana viitoare Sainz sa fie din nou pe podium si poate anul asta obtine victoria. Ca la cum decurg lucrurile la Ferrari cu 'il predestinato' nu are sanse sa vada victoria. Se pricepe Leclerc la dezvoltat masina de o baga in ziduri. Doar un geniu ar fi putut sa ia o masina buna, a doua din competitie, si sa o faca ultima din competitie.
    9 32
  • @ ferr1 - Nu pilotii dezvolta monopostul .Asta e o legenda de pe vremea lui Schumacher..
    18 8
  • Cine miza pe un așa rezultat!? Mare surpriză cu răsturnări de situație. Cât despre echipe și piloți așa cum e corect să spui că mai apreciat e un cineva ce a căzut de mai multe ori dar s-a ridicat singur așa poți spune despre McLaren-ul de azi ce merită laude pt.dovada de revenire. Printr-o perioadă grea prin care a trecut McLaren trec acum și cei de la Ferrari după atâția ani de glorie. Cu siguranță își vor reveni, poate chiar peste câțiva ani, dar o vor face sigur. Altfel, dacă sportul ar fi fost dominat de Ferrari imaginați-vă cum ar fi fost privită atât ea cât și piloții ei de fanii acestui sport. Semne asemănătoare au apărut de mult timp în rândul celor de la Mercedes care câștigând cursă de cursă plictisea pe toți ceilalți. Iată așadar de ce ne bucurăm atunci când mai câștigă și de, fie ei și rivalii echipei sau pilotului nostru preferat.
    13 3
  • Schumacher spunea ca pilotul e o rotita din intreg ansamblul si ca depinde de el si pilotajul si dezvoltarea masinii. Si chiar asa se intampla, tehnicienii dezvolta dupa cerinta pilotului. Acuma nu va ganditi ca le spune pilotul cum sa mai scoata cativa cai putere in plus la motor. Are insa un aport in dezvoltare ce nu poate fi neglijat.
    9 0
  • Pacat ca nu se apreciaza efortul tinerilor piloti, au avut o sansa cu gafa lui Hamilton si au pilotat exemplar, bv Gasily bv Sainz. Bv si Stroll desi nu credeam ca am sa spun asta vreodata. Lupta dintre el si Sainz a fost foarte frumoasa, piloti tineri dar un pilotaj megabun, s.au intrecut pe ei insisi. Despre asta este si vorba, o sansa cand ai te tii cu dintii de ea.
    7 1
  • The chained Austrian
    Vettel asta nu stie nici sa opreasca masina fara frane! Sa se uite la Leclerc si sa invete cum opresti in parapeti!
    16 11
  • Kimi e pe post de jalon. Suna cunoscut? Cam cum era Alonso la McLaren Honda. Asa se intampla cand nu mai meriti loc la o echipa buna.
    4 8
  • The Dot
    Mai intai de toate, bravo Gasly, Sainz si Stroll.
    A trebuit ca Ferrari si Mercedes sa-si dea mana pentru a avea o cursa spectaculoasa si un podium inedit.
    Greseala lui Leclerc (care a fost cireasa de pe tortul umilintei Ferrari la Monza anul acesta) si faptul ca jumatatea de garaj a lui Hamilton a dormit in izmene a dus la cea mai spectaculoasa cursa de anul acesta.
    Ironia face ca Gasly castiga la un an dupa ce a fost trimis la echipa secunda a RBR. Probabil ca ironia e cu atat mai mare cu cat Albon, cel ce i-a luat locul francezului, a terminat pe penultimul loc.
    Apropo de RBR se pare ca si-au rupt singuri craca de sub picioare, ei alaturi de Ferrari fiind cei care au impins scoaterea a ceea ce metaforic in F1 se numeste "party mode". Atat in calificari, cat si in cursa au fost de nevazut.
    Continua revirimentul McLaren, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, cum de altfel nici Renault nu s-au miscat rau.
    In ultimul rand vreau sa mentionez ca desi unii spun ca Mercedes, echipa de uzina, are nu-stiu-cati cai putere in plus, acolo unde conteaza cel mai mult, pe liniile drepte de la Monza, nu au fost nici macar in top10, ieri in calificari. Topul arata cam asa: Raikkonen, Ocon, Stroll.
    Inca o data, bravo Gasly!
    13 2
  • @ferr1
    Bine zis NOROC CHIOR.
    Cursa viitoare il vom vedea din nou pe prima treapta a podiumului pe campionul in exercițiu.
    FIA doar a mai amanat un pic inevitabilul de anul asta de egalare a numarului record de victorii al lui Schumacher, care va fi sigur si depasit anul acesta(să moară de oftica tifosi italieni)
    Apropo de marele Bottas care își facea la inceputul anului speranțe sa devină campion mondial, Doamne praf mai e după ce ratează startul rămâne blocat restul cursei in pluton, culmea conducând cea mai bună mașină, dă-o in colo de treabă cel mai praf pilot de la Button încoace.
    Sper că dupa retragerea lui Hamilton Mercedes să îl aducă pe Ricci sau pe Perez.
    HAMILTON GO TO 7
    FORȚA MERCEDES
    10 21
  • Mandea
    Bottas e un fel de Massa acum. In calificari a facut slipstream pentru Hamilton. Adica facea pole daca nu taia aerul pentru Hamilton. Si din pole poti face alta cursa. Orice ar zice Mercedes, merge pe un sigur pilot.
    10 9
  • Mafia italiana
    Cursa a fost ingrozitoare iar rezultatele nu reflecta realitatea de pe circuit. Mi-au placut doar tifosi invizibili.
    Am avut cursa pana la SC iar mai apoi circ mafiot. Boxele s-au inchis ca asa era mai bine pentru printul Leclerc. Dar cum spune Alonso: karma l-a lovit pe print.
    Alfa romeo si Mercedes au gresit dar penalizarile au fost absurde. In cursa din Brazilia 2016 Ricciardo a primit doar 5 secunde pentru o faza identica. Se pare ca Hamilton a fost pedepsit aspru ca sa nu-l ajunga pe Schumacher la nr. de victorii in cursa aniversara fierarri.Rusine FIA.
    Pentru prima data Norris a reusit sa ma dezamageasca. La intrarea la boxe a fost total nesportiv si i-a ruinat cursa lui Perez. Pentru mult mai putin, Hamilton a fost penalizat in Bahrain acum 3 ani. Rusine FIA.
    Podiumul corect era: 1.Hamilton, 2.Sainz, 3.Perez s-au Riccciardo dar din pacate in Italia nimic nu-i corect.
    Gasly mi-a placut in multe cursa dar azi in prima parte nu a stralucit prea mult. Dupa SC s-a descurcat mai bine: a trecut de $troll papa lapte si a gestionat situatia. Sainz a terminat unde merita. Dar $troll papa lapte nu merita nici top 10 si nu-i inteleg pe cei care-l felicita. In calificari si in cursa a parut un amator pe langa Perez. Nu inteleg cum la Racing Point pilotul care straluceste are ghinion cursa de cursa iar prostul competitiei i-a puncte. Perez a fost lovit de ghinion si in fiecare etapa a avut probleme straine lui: strategii groaznice, steaguri rosii care l-au dezavantajat, penalizari penibile, starturi proaste din cauza lui Bottas, covid,etc.
    Red Bull trebuie sa renunte la albon. Acest pilot este periculos ca Maldonado si milog ca Massa. O combinatie complet nefericita. Ar merita sa piarda licenta ca celebru Ide.

    Cursele trebuie castigate de cel mai bun, nu de cel care are doar noroc si zero talent.O cursa in care performantele pilotiilor au fost aruncate la gunoi de niste masuri tampite nu poate fi decat proasta. Mai bine o cursa plictisitoare castigata de cei mai buni decat cu circ imprevizibil.
    Curse fantastice in Italia au fost in 2012 si 2018.
    14 9
  • Unu nu are frane, celalalt nu are ce face cu ele.
    9 1
  • Ce răi sunteti cu Ferrari desi datorită lor a fost spectacol. Practic Ferrari a fost sarea si piperul cursei. Pai dacă nu ar fi fost accidentul lui Leclerc...Nu am inteles de ce Hamilton a ales să intre la boxe pt penalizare atunci trebuind astfel să ajungă ultimul si nu in ultimul tur. Ar fi avut cale libera si ar fi pus mai multe secunde intre el si urmaritori neavând trafic
    4 0
  • Am zis inainte de calificari ca Hamilton ar trebui sa concureze din doua in doua curse si, cumva, asa a fost. Oricum, a fost suspans fara el. S-a vazut ca masina lui Bottas s-a comportat "dubios", altfel nu se explica lipsa de performanta. Cat despre Leclerc, merita macar sa termine cursa - oricum, bine ca a iesit din masina pe picioarele lui.
    10 6
  • Mercedes F1
    Ce-a facut fetita de la Ferrari? A ramas fara frane? Pai e normal, neamtu' foloseste mai mult frana decat acceleratia.

    Rezultat haotic, de fapt cursa era a lui Lewis.
    7 11
  • Mafia italiana
    Norris este foarte nemultumit ca $troll a schimbat pneurile pe steag rosu. Ricciardo s-a plans ca a fost depasit de Bottas din cauza lui Norris care a mers prea incet la pit. Amandoi au dreptate.

    M-am plans de cursa din Italia dar se pare ca in tenis este mai rau.Acolo daca lovesti cu mingea cameramanul sau copilul de mingi scapi nepedepsit dar daca lovesti arbitra de linie esti descalificat.Astept pareri despre subiect daca se poate..
    11 2
  • Giani Las Fierbinti Mafie
    Asteapta!
    4 5
  • @raduvlase
    Inca mai ai naivitatea sa crezi ca Bottas are aceeasi masina ca Hamilton ??? Sau macar un simulacru de egalitate de sanse ? Bietul Bottas, este cel mai umilit pilot din toate timpurile, sluga si presul unuia care cu un coechipier de talia unui Max, nu stiu daca ar mai avea macar 1/4 din rezultatele actuale ... adu-ti aminte de toate "Valtteri it's James", cand a fost trecut, de atatea ori, victorii furate, adu-ti aminte macar de ultima cursa, cand a fost facut din setarile dictate de la boxe !
    12 12
  • Pentru ca penalizarea trebuia efectuata in maxim trei ture de la restart.
    8 0
  • @Mercedes F1
    Si cine-i vinovat ca hammerica nu vede semnalizarile ? Adica are de deaparte cel mai bun monopost de pe grila, inclusiv fata de Bottas, dar e suficient de tampit ca sa-si fure singur caciula ?
    4 11
  • @@raduvlase
    Vezi sa nu te imbolnavesti de atata ura. Treci pe desene animate, poate acolo mai intelegi ceva.
    Ex. de sluga si pres: Barrichello, Massa, Webber, Piquet Jr.
    8 2
  • Mafia italiana
    Multi piloti nu au vazut semafoarele. Sainz a zis ca a fost anuntat de echipa ca boxele sunt inchise. El se pregatea sa intre.Hamilton a fost dezavantajat ca era primul plus ca nimeni nu l-a anuntat.In mare parte a fost vina echipei, nu a pilotului.
    11 2
  • @Mercedes F1
    Hammerica nu vede semnalizarile, eu nu vad cartiile. Fac pe altul tampit si scriu deaparte.
    7 5
  • Florin
    Apropo de setari motor. Se pot aranja sa iasa ce pilot trebuie. Cum a zis Bottas? La Hamilton masina zboara iar la Bottas pe linie dreapta nici de o masina slaba nu poate trece...nu are ce face pilotul in linie dreapta...
    11 5
  • neutral
    Gasly are un singur merit, ca la restart l-a depasit pe Stroll. Stroll chiar s-a trezit acolo ca magarul intre oi. In rest i-a ajutat faptul c-au intrat sa schimbe inainte de primul SC, atat. Nimic fenomenal. Singurul de pe podium care ar fi meritat sa castige este Sainz. Din pacate la restart a plecat de mai jos in grila.
    6 1
  • @raduvlase
    Mai bine ramai tu pe Animax baietel, in afara de Piquet,care nu avea cum sa castige ceva cu rabla pe care o avea, ceilalti mai erau lasati sa castige pe bune uneori, nu erau trasi in jos prin orice mijloace ! Iar cu `deaparte`, ma indoiesc foarte tare ca n-ai facut niciodata o greseala de tastare.
    4 5
  • E imposibil sa compari masina lui Alonso de la Mclaren din primii 2 ani cu cea a lui Raikkonen. In primul rand ca motorul Honda de atunci atat la Button cat si la Alonso nu tinea o cursa. Nu mai vorbesc de viteza si perfomanta. Pe Alonso da, poti sa-l compari cu Raikkonen, i-am vazut la Ferrari, Alonso termina sezonul cu aproape dublul punctelor coechipierului.
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru