Strategie corectă sau greşită? Arrivabene îşi retrage criticile la adresa inginerilor Ferrari după cursa de la Montreal

de Daniel Popescu
Miercuri, 15.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Maurizio Arrivabene a criticat strategia adoptată de Ferrari pentru Sebastian Vettel în cursa din Canada, însă ulterior a afirmat că inginerii nu au greşit cu nimic.

Lewis Hamilton a câştigat duminică cursa de la Montreal după o strategie cu o singură oprire la boxe şi a reuşit astfel să recupereze primul loc pierdut la start în favoarea lui Sebastian Vettel.

Germanul ar fi trebuit să aibă prima şansă la victorie, însă Ferrari a optat pentru o strategie cu două opriri la boxe, care în cele din urmă s-a dovedit nepotrivită, în contextul în care Hamilton a efectuat însă o singură intrare la boxe şi a revenit astfel pe prima poziţie.

La finalul cursei, Maurizio Arrivabene, şeful Scuderiei, a afirmat că Ferrari a greşit strategia pentru că nu a intuit corect degradarea pneurilor. "Am supraestimat degradarea pneurilor. Acesta este motivul pentru care l-am chemat şi a fost o decizie greşită. Nu trebuie să facem mare caz pe asta. Astăzi am făcut o greşeală", a declarat el.

Urmareste Automarket
Cu toate acestea, Arrivabene a revenit ulterior asupra acestor declaraţii şi susţine că Ferrari a adoptat o strategie corectă, întrucât doar doi piloţi, printre care şi Hamilton, au trecut pe la boxe o singură dată.

"Trebuie să cer scuze echipei.

În rolul meu nu trebuie să indic pe nimeni, dacă există o greşeală, aceasta apasă pe umerii mei, nu a echipei. Strategia? Este clar că doar doi piloţi au făcut o singură oprire: Valtteri Bottas şi Hamilton. Nu am anticipat că Hamilton era capabil să meargă până la sfârşitul cursei", a adăugat el.

Via Motorsport

Comentarii (10)

  • balatescu
    daca cistga lewis campionatul rosberg ar trebui sa-si caute alta echipa !
    18 5
  • mobius
    Un papagal mai mare decat Domenicali. Acum au o masina mai buna decat atunci (in raport cu masina nr. 1 a momentului), din pacate pilotul nr. 1 e mai slab, iar seful de echipa deasemenea. Pacat pentru Ferrari. In primii trei ani cu o masina mult mai slaba decat RBR, Alonso s-a batut de la egal la egal cu Vettel si doar politica FIA si strategia (aceeasi strategie proasta), l-au facut sa piarda doua titluri.
    16 27
  • N-am nimic cu tine dar eu văd in Ferrari din ce in ce o mașina tot mai performanta, nu știu de ce vezi tu in Vettel un pilot slab dar omul ăla are vreo 4 titluri si nu cred ca pe toate 4 le-a luat din greșeala! Ușor ușor Ferrari este pe o panta ascendenta si cred ca o sa câștige câteva curse anul asta cu Vettel! Nu uita totuși de supremația Mercedes din toate punctele de vedere înainte sa mai critici scuseria, dacă le ieșea strategia, cum era? a?...
    26 10
  • P.S.! Ptr. Mobius am scris mai sus!
    7 4
  • eu zic ca trebuia sa incerce sa-l copieze pe hamilton la strategie.
    sau macar sa-i fi dat numai ultrasofturi, desi am impresia ca nu le ofera mare avantaj.
    4 4
  • Strategia lor a fost corecta. Sub sefti car au piedut cca.10 sec. la un schimb de pneuri, pe cand in cursa pierdeau 22 - 23 de sec. si cine stie ...?
    6 3
  • Orice am discuta un lucru este cert, anume ca nu strategiile gresite au dat peste cap ocuparea primului loc, ci faptul ca lui Ham i-a iesit pasenta, a riscat si a castigat. Asa a fost si la Monaco, cine dracu s-a gandit ca niste anvelope de ploaie pot rula si pe uscat la fel de bine ca softurile?
    Tineti bine minte ca in anii trecuti ce insemna un pneu wet, daca nu aveai apa pe circuit anvelopa se incalzea si in 2 , 3 tururi se faceau praf si pierdeau cate 5, 6 sec /tur fata de ceilalti.
    Cat despre aceste pneuri UltraSoft nici dracu nu le mai intelege, sa alergi cu ele peste 30 de tururi si sa fie ok este o nebuloasa.
    8 1
  • 2007 ultimul titlu. Acum 2016.
    0 0
  • Andrei
    sefti car :)
    5 0
  • mobius
    Draga "Hami", asta am spus si eu, ca tehnicienii au reusit o masina mai buna in raport cu cea de pe primul loc decat reuseau in timpul cand Alonso era la ei, deci Ferrari este ca monopost pe o trasa ascendenta. Din pacate insa rezultatele sunt mai slabe decat atunci. Este o realitate, se vede cu ochiul liber.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru