Lewis Hamilton a câştigat duminică cursa de la Montreal după o strategie cu o singură oprire la boxe şi a reuşit astfel să recupereze primul loc pierdut la start în favoarea lui Sebastian Vettel.
Germanul ar fi trebuit să aibă prima şansă la victorie, însă Ferrari a optat pentru o strategie cu două opriri la boxe, care în cele din urmă s-a dovedit nepotrivită, în contextul în care Hamilton a efectuat însă o singură intrare la boxe şi a revenit astfel pe prima poziţie.
La finalul cursei, Maurizio Arrivabene, şeful Scuderiei, a afirmat că Ferrari a greşit strategia pentru că nu a intuit corect degradarea pneurilor. "Am supraestimat degradarea pneurilor. Acesta este motivul pentru care l-am chemat şi a fost o decizie greşită. Nu trebuie să facem mare caz pe asta. Astăzi am făcut o greşeală", a declarat el.
Cu toate acestea, Arrivabene a revenit ulterior asupra acestor declaraţii şi susţine că Ferrari a adoptat o strategie corectă, întrucât doar doi piloţi, printre care şi Hamilton, au trecut pe la boxe o singură dată."Trebuie să cer scuze echipei.
În rolul meu nu trebuie să indic pe nimeni, dacă există o greşeală, aceasta apasă pe umerii mei, nu a echipei. Strategia? Este clar că doar doi piloţi au făcut o singură oprire: Valtteri Bottas şi Hamilton. Nu am anticipat că Hamilton era capabil să meargă până la sfârşitul cursei", a adăugat el.Via Motorsport
sau macar sa-i fi dat numai ultrasofturi, desi am impresia ca nu le ofera mare avantaj.
Tineti bine minte ca in anii trecuti ce insemna un pneu wet, daca nu aveai apa pe circuit anvelopa se incalzea si in 2 , 3 tururi se faceau praf si pierdeau cate 5, 6 sec /tur fata de ceilalti.
Cat despre aceste pneuri UltraSoft nici dracu nu le mai intelege, sa alergi cu ele peste 30 de tururi si sa fie ok este o nebuloasa.