Spectacol la Silverstone: Vettel a câștigat cursa, Hamilton pe locul doi după un acroșaj cu Raikkonen în primul tur

de Daniel Popescu
Duminica, 08.07.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a obținut victoria la Silverstone după ce l-a depășit pe Valtteri Bottas în finalul cursei, iar Lewis Hamilton a obținut locul doi în fața lui Kimi Raikkonen în ciuda faptului că cei doi rivali s-au acroșat în primul tur.

Marele Premiu al Marii Britanii a oferit duminică o cursă spectaculoasă pe circuitul de la Silverstone, cu numeroase dueluri roată la roată între piloții de top și accidente care au generat apariția mașinii de siguranță. Spre deosebire de alte curse, Ferrari s-a adaptat mai bine și a adoptat o strategie mai bună prin care a reușit să obțină victoria prin Sebastian Vettel.

Lewis Hamilton a ratat startul și a fost depășit de Seastian Vettel înainte de intrarea în primul viraj și de Valtteri Bottas în virajul Abbey, iar ulterior a fost implicat într-un duel cu Kimi Raikkonen în prima zonă de frânare puternică.

Pilotul Scuderiei Ferrari a blocat pneurile în viraj și a atins monopostul lui Hamilton într-unul dintre pneuri, iar în urma acroșajului britanicul a derapat și a ieșit în decor. Hamilton a revenit pe circuit pe ultimul loc și, în ciuda faptului că a raportat diverse probleme, a început o cursă spectaculoasă de urmărire pentru a ajunge până pe locul 6 în turul 12.

În faza inițială, Max Verstappen și Daniel Ricciardo au profitat de incident pentru a-l depăși pe Raikkonen, însă finlandezul a fost semnificativ mai rapid și a trecut rapid de australian înainte de a afla că va fi penalizat cu 10 secunde pentru producerea acroșajului cu Hamilton.

Opriri previzibile la boxe

Pilotul Ferrari a suportat penalizarea în turul 14, când a intrat la boxe pentru a schimba pneurile soft cu cele medium.

Ulterior, toți piloții de top au optat pentru o strategie similară prin utilizarea cauciucurilor medium în a doua parte a cursei. După intrările succesive ale lui Verstappen, Ricciardo, Bottas și Vettel, Hamilton urcase pe locul 2, însă i-a cedat ușor poziția lui Bottas, care avea avantajul unor pneuri mai proaspete.

După ce Hamilton a intrat de asemenea la standuri, ordinea în cursă s-a restabilit la fel ca înainte de opririle la boxe, cu Vettel pe prima poziție cu un avans de circa 5 secunde în fața lui Bottas, în timp ce Verstappen, Ricciardo și Raikkonen au continuat pe locurile 3-5 în fața unui Hamilton aflat la circa 10 secunde în spatele pilotului Ferrari.

Duel Verstappen - Raikkonen între două Safety Car-uri

În mod surprinzător, Ricciardo a revenit la boxe în turul 32 pentru a doua schimbare de pneuri, iar pilotul Red Bull a optat pentru pneuri soft în finalul cursei și a revenit pe locul 6, în spatele lui Hamilton.

Un accident suferit de Marcus Ericsson în turul 32 a generat apariția Safety Car-ului pe circuit, astfel că diferențele s-au estompat, iar Vettel, Raikkonen și Verstappen au intrat din nou la boxe pentru pneuri soft, în timp ce Bottas și Hamilton au rămas pe traseu cu pneurile medium.

În urma acestor decizii, Bottas a devenit lider în fața lui Vettel și Hamilton, cu Verstappen, Raikkonen și Ricciardo pe următoarele poziții. Cursa s-a reluat după 6 tururi, iar Verstappen și Raikkonen s-au depășit reciproc într-un duel spectaculos, însă după numai câteva secunde Romain Grosjean și Carlos Sainz s-au acroșat și au abandonat, ocazie cu care Safety Car-ului a intrat din nou pe circuit. 

Vettel preia conducerea

După ieșirea Safety Car-ului, primii 4 piloți au fost despărțiți de numai o secundă și jumătate, iar Vettel a inițiat o serie de atacuri la adresa lui Bottas.

Timp de câteva tururi, pilotul Mercedes a rezistat, însă cu 5 tururi înainte de final Vettel a reușit să-l depășească și să revină pe prima poziție a clasamentului. Un singur tur mai târziu, Hamilton l-a depășit cu ușurință pe Bottas și a urcat astfel pe locul doi. Cu avantajul pneurilor soft, Raikkonen l-a depășit ușor pe Bottas și a completat astfel podiumul de premiere.

Bottas a încheiat astfel pe 4 în fața lui Ricciardo, în timp ce Verstappen a abandonat pe final după ce a oprit monopostul Red Bull în afara circuitului. Renault a obținut un nesperat loc 6 prin Nico Hulkenberg în fața lui Esteban Ocon și Fernando Alonso, în timp ce Haas nu a profitat de rezultatele bune din calificări și a obținut doar două puncte prin Kevin Magnussen. Ultimul punct pus în joc a fost obținut de Pierre Gasly.

În urma acestor rezultate, Vettel și-a extins avansul în clasamentul general în fața lui Hamilton la 8 puncte. 

Marea Britanie - Rezultate cursă:

Comentarii (96)

  • Un fleac ... i-a ciuruit.
    26 17
  • doua SC inventate ca sa-l aduca pe HAMin puncte-BOT manevre defensive in exces fara penalizare-trisorii astia de la MERCEDES au mers prea departe!!
    57 23
  • Kimi penalizat fara motive din cauza retardatului de HAM care a intrat intentionat in viraj
    54 26
  • dela ROTI dedicate au ajuns la manevre cu,comisarii de circuit-
    34 23
  • Numero uno, cu tot SF lor inchipuit!!
    Bravo Vettel.
    41 15
  • O cursa frumoasa cum nu am mai vazut de mult! Depasiri si de o parte si de alta.
    Insa, ce rost aveau cele 2 safety car in fazele respective?? Pai monoposturile iesite in decor erau la 50-60m de circuit! In alte curse, in faze similare se dadea doar steag galben pe zona respectiva.
    Acum, fiind in Marea Birtanie, mai putine tururi rapide pe medium inseamna fortare cat mai mare in ultimele tururi->Mercedes cat mai in fata.
    S-a vazut foarte bine cat de de bun e Bottas si cat de mult isi protejeaza coechipierul, este si normal sa nu vrea contract multi-anual, ci pe mnim 2 ani!
    Incredibil ce a facut Max dupa ce a fost depasit de Kimi!
    Si bomboana de pe coliva! Wtf, la tine acasa si sa mesteci guma si fara a intona imnul national? Asta spune tot despre Lewis.
    43 13
  • Hamilton
    Grande Vettel
    Grandisimo
    34 14
  • Inca ceva, Kimi a fost penalizat total incorect! Omul avea curbva pe partea lui iar Lewis i-a inchis total zona.
    Vai, ce urat de partea Lewis, a plecat direct la boxe fara a-si mai saluta publicul.
    39 15
  • Omul zilei e Kimi
    A ajuns pe podium pilotand beat
    Ia acultati cum vorbeste
    22 22
  • Raikkonen are de azi cotract pe viata cu Ferrari.Cei care ziceau ca nu-l slujeste perfect pe domnul Vettel s-au inselat.Cartonul nr.5 este pe drum!!!
    18 49
  • bai @ tembel...cu ce l-a ajutat kimi pe VET in cursa asta ba nebunule-poate vb de BOT cu HAM...adormitule
    33 16
  • Lecredc avea sansa sa apropie Sauber la maxim 2 puncte de Williams, ce prostie au facut cei de la boxe!
    19 5
  • boby39
    St ca pilotul are dreptul la o singura schimbare de trasa.Cum de se permite la mercedes 2 trase, sa provoace alti piloti care primesc penalizari?
    5 4
  • Kimi nu a avut posibilitatea de a-l ajuta cu nimic pe Vettel, e al naibii de bun Bottas la treaba asta vis-a-vis de Lewis.
    32 7
  • Cu atatea SC cum sa nu ajungi in fata plecand ultimul intr-un mercedes
    25 8
  • hahhaha cu toate manevrele lor SF...acesti neputinciosi de la mercedes au pierdut :))))0 sarbatoarea adevarului -bravo FERRARI,VET,KIMI,RBR,VERS,RIC-astea echipe adevarate nu trisori de la mercedes....cea mai rusinoasa cursa de F1 din istoria ei-au incercat totul ca sa-l salveze pe neputinciosul de HAM...de la penalizarea lui KIMI pina la inventarea celor doua SC...incredibil
    31 12
  • Una peste alta a fost o cursa cu "sange", desi MB a mers mai bine, Ferrari a reusit sa fructifice la maxim oportunitatiile, fata de rivalii lor.
    S-a vazut clar ca Bottas este "iepurasul" ( cunoscatorii stiu ce inseamna) lui Ham, dar nu avea cum sa-i tina unui Vettel lansat, nu avea cum.
    Mircea astept argumentele tale.
    23 8
  • Eu v-am tot spus ca Bottas nu isi vede de cursa lui. De atac la Ham nici nu are rost sa pomenim
    11 8
  • RUSINE FIA...rusine mercedes cu m mic
    24 12
  • Grande Vettel pe naiba! Fara SC trecea Bottas fara probleme dupa ce puneam medium si probabil Hamilton termina undeva pe 4-5. SC i-a ajutat pe cei de la Ferrari, nu pe cei de la Mercedes. Si ambele SC erau necesare pentru ca exista riscul ca o alta masina sa iasa de pe circuit fix in acel punct (cum s-a intamplat cu Bianchi, dar memoria romanului e mereu scurta).
    Hamilton a facut o cursa care ar trebui sa intre in istorie. A depasit aproape tot plutonul (fara Vettel), a mers cu pneuri medium si a tinut ritmul cu Vettel si Raikkonen care aveau softuri proaspete. Vettel a trecut doar pentru ca Bottas a gresit si a lasat interiorul liber. Altfel se mai chinuia in spatele Mercedesului. Oricum e penibil ca a stat atatea tururi in spatele lui Bottas care s-a aparat foarte frumos. Iar Raikkonen la fel de inutil si inconstant. Varsta il impinge sa faca greseli. Legenda spune ca Verstappen si-a aparat titlul in acel viraj :))
    Oricum cea mai frumoasa cursa de F1 din ultimii ani! Si cred ca vor mai fi astfel de curse anul asta. Mercedes trebuie sa vina cu un upgrade pentru urmatoarele curse, altfel Ferrari au cea mai buna masina de pe circuit, cu un avans linistitor.
    15 55
  • aaaaaa si la mercedes cu m mic nu sunt ordine de echipa hahahahahaha....din cauza asta a trecut ham de bot.....hahahahaha
    23 12
  • @Alex: Te referi la Toro Rosso nu? Williams sunt... pe nicaieri :P
    1 4
  • Frustratii de la Ferrari inventeaza... Din cauza ca SC la Suzuka nu a fost activat real pe pista,.Jules Bianchi a trebuit sa isi piarda viata, cat despre raikkonen din totdeauna am ținut si tin cu el, si-a recunoscut cu fair play vina, daca te uiți ferrarist frustrat la incident, kimi a intrat in viraj cu dreapta fata blocată. Vettel cu un monopost racheta se chinuia sa il depaseasca pe bottas :)) ...fierrari cursa viitoare va fi la locul ei, pe 2 :))))
    4 11
  • Cristian
    Acum s-a v azut adevarata fata a echipei Mercedes. Niste jegosi ordinari impreuna cu pilotul lor nr. 1, marele Cocalar ale carui basini din cap stau sa explodeze. Kimi penalizat aiurea, doua safety car total inutile, doar, doar supremul, pretiosul, marele pilot, marele caracter, sa urce in clasament. Ordinarilor!
    8 9
  • ferr1 inca il mai asteapta pe Alonso la Ferrari
    18 9
  • Ba Pull, scuze @Chull, pe vremea cand Vettel castiga cu RBR toti fanii Ferrari il huiduiau si spuneau ca ia titluri doar pentru ca masina. Si asa era. Masina cea mai buna. Se vede si acum. S-a vazut ce a facut cand Ferrari nu avea cea mai buna masina.
    Dar macar eu nu imi schimb preferintele sau parerile de la an la an si raman consecvent. Adevarul e ca Vettel castiga DOAR DACA are cea mai buna masina. Pe masini egale isi ia bataie. Si daca Mercedes o sa aiba o masina egala, il bate Hamilton lejer, fara sa se complice. Socotelile se fac in ultima cursa. Asa ca mai viseaza si tu, si toti aia care in 2010-2013 il huiduiau pe Vettel si acum il sustin.
    Vettel o sa mai castige titlul DOAR CAND o sa mai aiba cea mai buna masina de pe circuit - doar el. Si cu un avantaj destul de confortabil.
    13 33
  • Cum ai calculat? De unde stii tu ca nu l-ar bate Vettel pe Ham la Mercedes? Faci afirmatii sa te afli in treaba. Ti se pare Ferrari cea mai buna masina daca un Mercedes poate recupera si ajunge la 2 sec la finalul cursei?
    15 8
  • @Ferr1: Si cum ne dam seama cand Ferrari au cea mai buna masina? Cum ne dam seama cand Ferrari au o masina egala cu cea Mercedes? In acest sezon Mercedes au cea mai buna masina, pentru moment, dar in cursa Ferrari par sa aiba un avantaj. Hamilton nu a castigat astazi deci nu area cea mai buna masina? Nimic mai gresit, a recuperat toata grila, dar evident l-au ajutat cele doua SC-uri, in timp ce face acele SC-uri trebuia sa schimbe pneurile undeva prin turul 35. Sau poate nu schimba, este greu de discutat cele 3-4 variante care s-ar fi putut intampla. Tu spui ca Ferrari au cea mai buna masina? Ok, cum ne dam noi seama, muritorii de rand, de acest detaliu? Cum stim ca tu ai dreptate si ca Ferrari au cea mai buna masina? Hamilton n-a castigat nici in Austria desi era favorit, n-a castigat nici in Australia desi era favorit si nici in China, desi era favorit. Nu castiga nici la Baku daca nu abandona Bottas, nu castiga nici in Bahrein, a castigat doar in Franta si Spania (ambele curse cu acele pneuri (speciale)). Sincer sa fiu sunt curios de cum o sa imi explici, de ce are Ferrari cea mai buna masina in acest sezon, de abia astept :P
    3 5
  • A facut-o intentionat mizerabilul asta Ferrarist. In Mexico Vettel pe Lewis, in Franta pe Bottas, apoiKimi pe Hammy azi.
    9 60
  • Lasa ferr, ca au luat Hamilton si Alonso titluri cu masini mai slabe ca ale concurentei. Deja exagerezi! Toti au luat titluri DOAR cand au avut cea mai buna masina de pe grila.
    21 9
  • 84 ce ai patit ma...nici acum nu recunosti ca ham ham a terminat pe 2 cu noroc si mult ajutor din partea comisarilor de cursa cu pen lui kimi si doua SC inventate?-ma calmeaza-te ca faci AVC
    21 14
  • Daca Bottas il scotea din cursa pe Vettel, toti fanii Mercedes jubilau! Plus nu primea sigur nici o penalizare, asta pentru ca pilotii Mercedes sunt protejati. Cel putin pentru moment, dar cred ca cumva, echipa Mercedes a pierdut din performanta. Au incercat cu bateria, au incercat cu uleiul, FIA ii lasa la penalizari dar cred ca inchide ochii la dezvoltarile celor de la Ferrari ca sa fie cumva in echilibru.

    Hamilton este pilotul cursei, daca era un pilot corect isi salut fanii, chiar daca a pierdut cursa, iar pe podium Vettel a incercat sa fie politicos cu el. Raikkonen si-a cerut scuze pentru incident, dar nu-mi aduc aminte cand Hamilton sau Bottas au recunoscut ca au gresit. Raikkonen a fost pedepsit corect, Hamilton i-a inchis brusc fata, evident ca nu i-a lasat spatiu, pentru ca nu se astepta sa fie depasit. Hamilton inainte de start, se visa castigator. Credea c-o sa fie plece fulget la start, Bottas il va scoate din cursa pe Vettel sau poate il va tine in urma, si va castiga cursa cu un avans decent. Startul lui Hamilton a fost slab, Vettel a plecat foarte bine, Bottas si mai bine, Hamilton visa ca a castigat deja cursa.

    Morala? Sezonul acesta se anunta incendiar! Este evident ca celor de la Mercedes nu le-a iesit idea cu bateria, nu le-a iesit nici cea cu uleiul, ambele idei au fost cretine pentru ca cred ca au pierdut din performanta de cursa, iar Pirelli nu vor mai aduce acele pneuri "speciale" acum ca cei de la Ferrari le stiu secretele.

    Comisarii de la Silverstone au incercat sa-l ajute pe Hamilton cu acele SC-uri, este ok, poate si altii faceau la fel in locul lor, Hamilton avea nevoie de ajutor, fara acele SC-uri mai intrau odata la pitsol, cursa putea sa fie cu totul alta.

    Dar, Vettel a castigat, Bottas s-a aparat foarte frumos, Raikkonen a gresit/recuperat cat a putut, pilotul cursei este Hamilton si pe merit. Dar, cumva Hamilton s-a obisnuit sa plece din fata si cred ca a uitat ca mai sunti si altii pe pista.
    5 4
  • Manevra domnului Raikkonen a parut intentionata.Nu am mai vazut atatea manevre murdare facute de un singur pilot probabil de pe vremea cand Maldonado primea 3 penalizari pe cursa.Daca domnul Raikkonen ar fi fost supus astazi unui test antidoping ar fi suspendat pe viata.
    Cele 2 SC l-au ajutat in principal pe domnul Vettel si pe domnul Raikkonen.Nu intamplator le-au produs pilotii de la Ferrari 2 si 3.Pilotii Ferrari si Verstappen erau obligati sa mai intre la boxe asa ca SC a venit la timp.Altfel, Bottas avea sanse mari la victorie.
    Nu-i o surpriza ca fanii Ferrari nu recunosc adevarul.Asa cum toti acesti fani nu recunosc ca Haas este detasat a 4 forta iar Sauber a 5 sau a 6.Fanii Ferrari lauda domnii Magnussen,Grosjean si Leclerc desi acestia au masini performante si nu au obtinut mare lucru.Alonso in schimb este criticat de parca el ar fi de vina ca nu are masina.
    Performantele Haas si Sauber sunt o insulta din partea Ferrari la adresa echipelor gen Force India,Renault sau Mclaren.Oamenii din echipele astea muncesc si nu le da nimeni un monopost pe tava.Daca ar fi existat un regulament corect cele trei echipe Ferrari erau descalificate.
    Cel mai bun pilot de la echipele non-top este Esteban Ocon.Tanarul asta de la Monaco incoace face miracole cu un monopost neperformant si cum nu concureaza la Ferrari nimeni nu-l lauda.Sincer cred ca Ocon este cel mai bun din noua generatie si Max stie bine asta.Sper ca in viitor sa avem o lupta pentru titlu intre Ocon si Verstappen.
    Despre cursa pot sa spun ca Perez si Hartley nu merita atat ghinion,Stroll este un idiot,Verstappen si Ocon sunt 2 super piloti,Hulkenberg cand este in forma este stralucitor,domnul Vettel s-a chinuit sa depaseasca un pilot cu pneuri duse,Bottas stie sa se apere,Ricciardo nu este atat de bun pe cat pretind unii,domnii Magnussen si Grosjean au continuat sa-si dispute titlul de "regele mafiei" dar Raikkonen le-a furat titlul.Facand abstractie de primul tur azi am avut parte de cea mai stralucitoare prestatie a unui pilot pe un circuit uscat din ultimii 10 ani.Hamilton a fost imperial cand a depasit 12 piloti in 10 tururi si pe final cand s-a aparat de lupii din spate.
    Dar cum doar pilotii Ferrari conteaza:Felicitari domnilor Vettel,Raikkonen,Leclerc,Ericsson,Grosjean si Magnussen!!!Cei mai buni din univers!!!BRAVO FERRARI!!!
    13 55
  • Sa bati o Federatia Internationala de Mercedes teleghidata de Charlie Whiting, asta inseamna sa fi mafiot !
    Ordine de echipa la Mercedes ? Ooo, Daaa.
    Pilotii de la Ferrari sunt judecati dupa codul rutier; aici nu mai e vorba de racing. Mercedes sa-si faca si o polita RCA la Aiuroins.

    Forza Ferrari ! La vera machina !
    34 14
  • @: Sa stii ca pilotii de F1 fac test antidoping la fiecare cursa... FIA este foarte serioasa cu acest aspect. Daca erau si la penalizari era altceva, pana si comentatorii spuneau ca Hamilton a franat tarziu si era prea tarziu sa-l evite pe Raikkonen, s-au pupat in roti, evident un incident de cursa, daca erau orice alti piloti, evident. Fiind implicat un pilot Ferrari -------> PENALIZARE!
    10 4
  • @ Chull: Crezi ca toti sunt de nivelul tau.Mai sunt si oameni corecti pe aici.Doar tu,lol si amicul GTS jucati murdar si va multiplicati.
    Mircea 84 este un fan patimas dar super educat.Tu i-ai clonat pe Mircea si pe Chul dar din pacate nu le-ai clonat si caracterul.Din pacate esti doar o clona mizerabila.
    8 21
  • Va mai aduceti aminte cand Verstappen scoate din cursa pilotii Ferrari ce spunea Hamilton? Este ok, sunt incidente de cursa! Ce spunea Wolff? Sunt incidente de cursa, sigur nu este sabotaj. Doua incidente intre pilotii Ferrari si Mercedes ce spune Hamilton? SACRILEGIU!!!!!!! Cel spune Wolff? FIA trebuie sa investigheze... bai esti prost? Anul trecut era ok, anul asta nu mai este ok? Iarna nu-i ca vara nu? Cei de la Mercedes nu au 1s in fata concurentei... se shimba repede mentalitatea lor... dupa cum bate vantul!
    11 4
  • @: Sunt oameni corecti pe aici dar tu nu unul dintre ei, si nici Mircea 84. Patimas dar fara cei sapte ani de acasa. La fel ca tine. Ai spus cumva ca Vettel a castigat cursa? Erai corect. Te-ai ascuns... este doar un las.
    3 5
  • Nici eu nu-s mare fan Alonso, dar cand face o cursa buna o zic. Nici macar eu nu sunt las, cursa de astazi ii apartine lui Vettel. Ca-mi place sau nu... este treaba mea.
    6 4
  • rusine fia. mertz niste milogi...

    kimi, you are the best!
    34 7
  • @ treci pe la aprozar si cumpara niste morcovi si fa-ti un Hara-kiri cu o legatura de morcovi in cur-retardatule
    5 4
  • @ Cercopitec hamiltonist
    15 8
  • Ted de la Sky tocmai l-a prezentat pe cel mai mic fan al lui Vettel, Jace! Aoleo daca-l vede @ il bate pe strada.
    3 4
  • @Chull
    Nu e Mircea84, ca el nu l-ar pupa in dos pe Alonso. E vesnicul alonsist de serviciu, acum AyrtonSenna91. Responsabilitatea lui e sa critice castigatorul, fie el Vettel, Hamilton, Verstappen, whatever.
    0 5
  • Ce greseala strategica din partea celor de la Mercedes... i-au acuzat pe cei de la Ferrari ca-i lovesc intentionat... o mare greseala, au aratat ca le este frica de cei de la Ferrari si ca se tem de cursele urmatoare... ce greseala strategica. Cei de la Mercedes nu mai domina si se prabusesc la orice greseala simpla, in timp ce baietii de la Ferrari tac si dezvolta monopostul!

    Ce greseala de strategia... monumentala din partea celor de la Mercedes. Pana si fanii Mercedes le reproseaza acestora ca au gresit!!!!!!
    7 5
  • pentru acest @ am si eu o intrebare: cum dracu' sa nu depasesti 10-12 piloti cand tu esti mai rapid cu 2 sec/tur decat ei? Garoiu' a avut noroc ca l-a tinut Bottas pe Kimi-n spate, ca altfel termina pe 3. Oricum, daca ati ajuns sa luati bataie si la Silverstone, cred ca e cam clara treaba cu campionii mondiali anul asta...asta daca nu intervine iar FIA
    27 11
  • @Mclaren-Mircea_1984 Ti-ai scos oerfuziile prea repede prietene si esti putin tulburat, iti joaca ratiunea feste, ar fi trebuit sa le mai tii. Pai daca "Hammy" al tau ar fi fost capabil de un start decent, nu ar mai fi ajuns al treilea in primul viraj si nici in roata lui Kimi ! Punct.
    Dar tu prietene Mircea, tu esti un "nebun" simpatic, un fan decent, cu care la rece te mai poti intelege, spre deosebire de exaltati gen "@", sau "ferr1", care odata ce au debitat o prostie, asa ramane !
    15 7
  • Stie cineva daca in Austria, Verstappen a fost investigat si pedepsit cu 10s, pentru incidentul cu Raikkonen? Eu imi aduc aminte ca nu? Evident comisarii erau ocupati cu berea sau cu... snitzelurile?
    6 3
  • @ Chull :Nu-mi spune ca ne scrii din vreo jungla africana.Chiar nu inteleg de ce esti asa de suparat pe mine.Citeste mai bine comentariul meu si ai sa vezi ca am felicitat toti pilotii Ferrari.Fiecare a aplicat strategia stabilita,domnul Vettel a castigat iar Kimi este pilotul cursei.Unii erau suparati ca nu felicit pilotii Ferrari,acum cand o fac tot nu esti multumit.Cine sa te inteleaga.
    7 15
  • Hammer chain
    Una dintre cele mai spectaculoase curse din ultimul cincinal! Păcat doar că MB este un fel de Dinamo/Steaua pe vremea împușcatului!
    In cursa precedenta Verstapen l-a lovit pe Kimi in roata din spate si l-a scos in afara traseului, acesta pierzând 2 locuri. Decizia: a fost "incident de cursa" ! Același incident astăzi, 10 s penalizare pentru finlandez.
    Primul SC absolut gratuit, nu erau debriuri,era nevoie maxim de VSC, sa nu mai iasă un pilot. Dar VSC nu era suficient pentru ciocanu inlantuit. La incidentul 2, SC corect.
    Bottas s-a sacrificat, dar nu a fost suficient. Strategii Mercedes sunt blocați de propria neputință, cred că așteaptă Oktoberfest sa se trezească:)) Verst este în continuare cocoloșit ( din nou a depășit prin afara circuitului), noroc cu vointa divină care îl așează unde ii este locul, adică in afara cursei! De acolo stie el sa lupte cel mai bine pentru titlul mondial
    29 7
  • @91Schumi06:Hamilton este de apreciat pt. ca a facut depasirile foarte rapid si foarte curat.Spre deosebire de domnul Vettel care in toate cursele in care recupera avea cel putin o manevra neregulamentara.Hamilton a fost tururi bune in spatele domnului Vettel,domnul Raikkonen sau tanarul Verstappen de ce nu l-au depasit atunci?Oricum domnul Raikkonen nu-l depasea in veci pe britanic.In schimb daca mai era 1-2 tururi cu siguranta il scotea definitiv pe Hamilton din cursa.Astazi domnul Raikkonen a fost "lucid" rau.
    Nu cred ca FIA este vinovata ca domnii Vettel,Raikkonen,Magnussen si Grosjean au devenit experti la ruinat cursele altora.Cand facea genul asta de manevre nebunul Max toti spuneau ca FIA il protejeaza si merita suspendat.Acum cand favoritii vostri o comit vreti legale toate mizerile si va plangeti de penalizari.Nu cumva si domnii Vettel,Raikkonen,Magnussen si Grosjean ar merita suspendari.Plus ca exista o diferenta: Max a distrus cursele altora pt. ca este prea agresiv,domnii astia strica curse cu intentie.
    Eu nu inteleg de ce nu sunteti constanti.Asa cum l-ati pus la zid pe Max cand a gresit trebuie sa-i criticati si pe ai vostri.
    Sa nu uitam ca FIA l-a umilit de 2 ori pe Max de dragul Ferrari.Sa nu uitam ca FIA l-a iertat pe Vettel anul trecut la Baku.FIA=Ferrari International Assistance.Nu va mai victimizati aiurea ca deveniti penibili.
    Normal ca situatia este clara.Hamilton si Bottas nu se pot lupta cu 6 masini Ferrari.
    10 30
  • Cat de slab intelectual sa fi sa te intrebi de ce a fost nevoie de interventia SC.Probabil un nestiutor care nu cunoaste nici macar trecutul recent al F1.Suzuka 2014 va spune ceva?Pana la urma viata celor implicati e cea mai importanta si din fericire nu se mai fac astfel de riscuri.Totusi a fost nevoie ca un mare pilot sa plateasca pretul vietii pentru realizarea acestui lucru iar uni inca se intreaba ce cauta SF pe circuit.Nu se gândesc ca un alt pilot putea iesi de pe circuit in exact acea zona pe perioada acelui staeg galben care in opinia unor distrusi ar fi trebuit sa inlocuiasca prezenta masinii de siguranta.Intr-un asemenea caz la o asemenea iesire in decor sunt toate sansele ca acel monopost sa ucida minim un comsiar de cursa implicat in scoaterea monopostului din incidentul prececdent asta fiind numai un ex din ce se poate intampla..Deci decizia a fost una corecta in ambele cazuri.Plus ca a cam ajutat si pe cei cu monopsturi rosi deoarece le-a oferit oportunitatea de a mai opri odata.Sincer sa fiu Vettel nu cred ca mai termina cursa in postura de lider fara acea oprire.Iar Kimi ramanea invizibil.De altfel l-a ajutat si pe Lewis care a facut o cursa fantastica.A facut tot ce s-a putut dupa ce Kimi a facut ce a facut.A fost dezgustator,jalnic si nesportiv dar am apreciat ca a recunoscut ca a fost vina sa.Isi putea spala de tot pacatul acesta daca isi mai cerea si scuze dar egoul e cat casa.Si adevarul crunt pentru uni este ca Alonso si Hamilton sunt la ora actuala cei mai buni piloti din lume in timp ce Mercedes si Lewis au mai multe sanse la victoria suprema decat isi inchipuie unii.
    10 25
  • Mircea 1985/Chull spune-mi unde stai sa trimit urgent o salvare.Ai nevoie urgent de o internale la spitalul 9.Daca nu te tratezi se agraveaza boala.
    10 14
  • Kimi si-a asigurat locul la Ferrari si la anul prin acest acrosaj.....Sper ca Mercedes sa faca totul ca Hamilton sa devina campion si anul acesta...Daca nu mizeaza pe un singur pilot cei de la Mercedes vor pierde...Pentru ,,afumatii care spun ca Hamilton a fosf vinovat sa citeasca pe F1.com unde Raikonnen isi recunoaste vina. https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/7/i-deserved-penalty-for-hamilton-clash---raikkonen.html
    3 9
  • @, omule, tastatura aia a ta nu se revolta din cand in cand pentru ce o obligi sa scrie ? Cred ca si ea, saraca, este siderata de ce-ti trece orin cap ...
    12 7
  • postari pentru amorul artei:-)
    halal comentari- pai karma asta- Kimi a fost lovit in ultimi 4 ani cat pt un intreg sezon- iar acum ca fiecare la start forteaza - este acuzat -huiduit- nu cred ca merita nici mai mult nici mai putin decat a primit- si a asumat fata de altii- dar ham sub presiune rateaza multe starturi vezi vs nico R- iar aici totul a fost din cauza ca a fortat recuperarea pozitiilor pierdut din cauza startului- castiga o mare pl- seb avea avans dupa primul colt, iar astia care cred ca este cel mai bun- este relativ- prea multi factori conteaza- dar in nici un caz nu i poti imputa lu Kimi ca si a jucat sansa cand toti zic ca este dormind in cokpit- cand este all in - face lucruri intentionate- ham la barcelona de ce l a exploatat pe rosberg cu toate riscurile posbile- ca se stie ca nu e facila depasirea - tot ce face Fia - este in detrimentul sportului si a fair play ul lui.
    13 8
  • @@:Oare tastatura ta s-a revoltat sau oare esti analfabet?Cuvantul "orin" nu exista in vasta limba romana.
    5 10
  • Kimi a fost lovit in ultimii 4 ani de Vettel,Verstappen si Bottas.Asa ca daca avea energie trebuia sa intre in Vettel,Verstappen sau Bottas.Hamilton nu l-a lovit pe Raikkonen de mai bine de un deceniu.De fapt cred ca l-a lovit doar in Canada 2008.A fost faza aia amuzanta de la boxe atunci.De ce sa trebuie sa plateasca Hamilton pentru prostiile altora?Raikkonen a gresit si merita penalizat.Sanctiunile astea de 5-10 secunde sunt glume proaste.Pentru astfel de fapte trebuie minim 20 sec.
    Hamilton a ratat startul dar avea sanse sa castige daca domnul Raikkonen nu-l lovea.Nu-i acelasi lucru sa fii pe 3 sau pe 18 dupa primul tur.Domnul Raikkonen i-a ruinat orice sansa la victorie.Mai grav este ca manevra domnului Raikkonen a fost intenitionata.Si manevrele domnului Vettel din sezonul trecut din Baku si din Mexic au fost intentionate.Domnii astia sunt destepti si si-au dat seama ca daca lovesc cu intentie un pilot au sanse mari sa termine in fata victimei.Cu cativa ani in urma am avut un pilot interzis din competitii pt. o manevra periculoasa.Oare care-i diferenta dintre Raikkonen,Vettel si acel pilot?
    8 25
  • @@: Despre ce pilot vorbesti? Eu nu stiu nici un pilot caruia i-a fost interzis accesul la anumite competitii pentru o manevra periculoasa. Este vorba despre Dan Ticktum?
    2 3
  • @: Sa vedeti daca Hamilton sau Bottas sunt implicati intr-un acrosaj, cum va spune: "Incident de cursa" iar aberatiile de mai sus cu 20s, o sa dispara prin minute. De abia astept un astfel de incident, pentru ca cu siguranta vom avea de discutat!

    Anul trecut in Canada, Verstappen i-a ruinat cursa lui Vettel, mai stiti ce spuneau cei de la Sky? "Incident de cursa", anul trecut existau numai incidente de cursa, acuma... sunt incident care trebuie neaparat penalizate. Ce mult s-a schimba atitudinea celor de la Mercedes, in disperarea lor. De disperarea fanilor nu zic nimic, sunt constanti, ori cu minciuni, ori cu diferite manipulari ori cu jigniri si/sau discriminari. Ceva obisnuit pentru orice fan al celor de la Mercedes... cu minciunile inainte, la cat mai multe jigniri!!!!!!
    4 4
  • Multi vad cursa, dar putini stiu ce au vazut. Ex. SC inventat pt. a ajuta echipa Mercedes. O prostie mai mare nu puteti scrie. Fiti realisti si daca tot scrieti, atunci scrieti adevaru.
    5 2
  • Ham e ala care se ruga pe radio sa o lase safety-car-ul mai incet? :D Am crezut ca ma cracanez de ras cand l-am auzit.
    12 8
  • Inainte de startul cursei, dialog intre Ferrari si Raikkonen:
    "Kimi, uite ce trebuie sa faci. Faci un voodoo ca Hamilton sa porneasca aiurea si sa piarda 2 pozitii. Vezi ca in virajul 3 trebuie sa blochezi rotile pe franare, virat spre dreapta si sa il lovesti pe Hamilton in roata dreapta spate, iar tu sa nu iesi din cursa sau sa avariezi monopostul. Clar?"

    Dupa 2 minute de la startul cursei, Team Radio intre inginer si Kimi:
    "Asa, bravo Kimi! Te mai tinem un an, facem contractul maine!"

    Realizati cat de imbecil suna, nu?
    Incidentul de la start a fost involuntar, reveniti-va. De altfel Kimi si-a acceptat eroarea, a primit 10 secunde penalizare si si-a vazut de cursa. Pentru un incident similar Verstappen a luat 5 secunde penalizare cand a intrat in Vettel. Exact la fel. Raikkonen a luat 10. Motivele nu am sa le discut, a dat Whiting o declaratie cu privire la motivul pentru care au fost 10 si nu 5.

    Jenanta reactia unui multiplu campion mondial:
    - nu saluti publicul la finish
    - nu acorzi interviuri, desi FIA amendeaza astfel de comportament
    - acuzi competitia ca te-a lovit deliberat pentru a te scoate din cursa, desi tu, ca un berbec, ai ratat startul.

    Pilot bun e. Ca om, e o scarba.
    33 7
  • qwerty
    amuzante comentarii.inainte ce s-a intamplat intre kimi si ham erau "incident de cursa",acum se penalizeaza.mie mi-a placut depasirea lui Ham asupra lui Bot.o gasesc cea mai tare.:)))
    6 4
  • Domnul Vettel se ruga sa mearga SC mai incet.Asa ca domnul clarkson a ras de Vettel.

    Anul trecut nebunaticul Max a fost alungat de pe podium pt. ca a depasit limitele circuitului.Oare este corect sa punem pe picior de egalitate o depasire ilegala cu ruinarea cursei adversarului?Daca l-am penalizat pe Max cu 5 sec. pt. un lucru absurd cred ca cei care strica cursele altora merita sanctiuni mult mai mari.Pentru incidente similare Verstappen si domnul Vettel au luat 5 sec,domnul Raikkonen a luat 10 sec,Sainz cu cateva curse in urma a fost iertat,Grosjean nu stiu daca primeste ceva.Judecata de 2 lei.FIA trebuie sa faca regulamentul clar si sa-i rasplateasca pe toti cei ce gresesc astfel cu o vizita pe la boxe indiferent de numele infractorului.5 si 10 secunde se dau pentru depasire ilegala,viraje taiate sau pt. nerespectarea steagului galben.
    Fanilor Ferrari le recomand sa-si aminteasca ce au comentat dupe M.P. al Chinei.

    Domnul Vettel a fugit si el de interviu dupa calificarile din Monaco si nimeni nu l-a jignit si nici FIA nu a dat amenda.Asa ca mai usor cu jignirile.Nu de alta dar s-ar putea sa vorbesc si eu despre caracterul domnului Vettel si am multe de spus.
    6 24
  • serban
    Mercedes.
    Sunt sub presiune, sunt sub o mare presiune si cel putin in plan psihologic, nu fac fata ! Pentru prima data, in epoca hibrida, au pierdut suprematia motoristica, principalul lor avantaj fata de ceilalti, iar evolutia nu arata deloc bine pentru ei ! Mai ales felul in care isi scuza infrangerile.
    Ferrari.
    Pentru prima data in ultimii ani arata ca o echipa. Solida, unita si mai ales reactiva. In ultimii doi ani au avut un ritm de crestere vertiginos, net superior celui Mercedes. Ma asteptam ca dupa cele doua upgrade succesive, Franta si Austria, germanii sa fie cu un pas in fata. Nu sunt, italienii au reactionat prompt si au ramas ei un pic in fata.
    Pilotii.
    Vad ca incep frustrarile si acuzatiile fantasmagorice. Ca aceea de astazi, cu Kimi si Lewis. Reactiile lui Hamilton nu au fost cele ale unui mare campion, asa cum se pretinde. Si nu-i fac cinste. Pacat, este un mare pilot, dar doar atat. In continuare il consider o idee mai bun decat Vettel in calificari, dar de aici pana la politica suspiciunii pe care a inceput sa o practice, este cale lunga. Nu l-am vazut niciodata atat de "suparat" cand rivali directi i-au fost scosi din cursa, ceea ce spune foarte multe despre ipocrizia si caracterul tipului.
    23 4
  • Orice pilot care scoate un alt pilot din cursa sau intra pur si simplu in el (indiferent de motiv, greseala etc) - trebuie descalificat imediat. Daca scoate un alt pilot si abandoneaza - atunci descalificat cursa urmatoare. Daca repeta greseala asta in vreo 3-5 curse, descalificat din competitie. Formula 1 a devenit atat de sigura, incat pilotii efectiv nu se tem pentru viata lor. In trecut intrau mult mai curat pentru ca stiau ca isi pot rani adversarii sau se pot rani pe ei insisi. Acum ce diferenta e intre simulator si masina de cursa... pentru Verstappen e mai mult un joc.
    Orice pilot care depaseste limitele circuitului, penalizare de 5 secunde daca o face de 3 ori in aceeasi cursa. In Anglia toti pilotii au depasit cel putin de 2 ori limitele circuitului. E aberant sa-i vezi ca nu pot ramane pe circuit si trec linia alba cu ambele roti in anumite viraje.
    Eu nu zic ca unii fac intentionat greseli, dar trebuie sa plateasca mai scump. In anii 80 un acrosaj se termina prost pentru ambii piloti. Alte circuite, alte masini. Acum FIA trebuie sa intervina si sa o faca dur.
    Cine il critica pe Hamilton pentru atitudine nu stie ce vorbeste. Dupa podium, Hamilton s-a dus langa fani si i-a salutat, a vorbit inclusiv despre cursa in fata lor. Sunt mai multe filmulete pe instagram-ul lui. Asa ca mai bine va calmati. Nu e obligat sa dea mana cu Vettel sau sa raspunda la intrebari.
    4 20
  • Serban nu cred ca exista pe pista acel pilot care sa fie suparat cand rivalii sunt scosi din cursa.Mi se pare absolut normal ca pilotii se gandesc doar la ei.Sincer cred ca avem 20 de ipocriti pe pista.
    Comentariul tau cred ca este singurul comentariu decent pe ziua de azi de la un fan Ferrari.Ceilalti ar trebui sa-ti urmeze exemplu si sa se rezume in a lauda monopostul Ferrari si pe Vettel care a facut o cursa buna.Din pacate unii sunt interesati doar de scuzarea inexplicabilului si de glume proaste.
    6 7
  • Kimi n-a fost vinovat.
    https://www.youtube.com/watch?v=_HkmYvKVx58
    (minutul 1.28)
    8 3
  • @Ferr1: Bine ca nu esti tu la FIA, altfel Hamilton nu mai concura in F1 de prin 2007. Probabil si Senna si multi altii. De Schumacher si Hakkinen nu mai zic. Dupa cursa de la Spa din 1998, jumatate din piloti paraseau grila definitiv. N-am nimic cu tampeniile debitate de tine, dar exista un regulament foarte clar, care este evident ca nu este aplicat pentru toti pilotii la fel. Asta este problema, anumiti piloti scapa de penalizari sau nici macar nu sunt investigati, in timp ce altii primesc sigur o penalizare. Daca comisarii investigau si penalizau toti pilotii la fel, indiferent daca sunt de la Mercedes sau alte echipe, daca nu uitau ca "este tanar" in cazul lui Verstappen, aveam o gramada de incidente care poate nu se mai intamplau. Inclusiv mult discutatul incident de la Baku din sezonul trecut, dar si nca vreo 30-40 altele de-alung anilor.
    Intrebarea ramane, daca regulamentul asta este corect... de ce nu a fost investigat Verstappen pentru incidentul cu Raikkonen din cursa trecuta? De ce acel incident a fost considera incident de cursa, dar nu si acesta? De ce regulile sunt aplicate diferit si cumva arbitrar?
    5 7
  • @Radu: Comentatorii de la Channel 4, care cumva nu sunt disperati ca cei de la Sky, au spus ca a fost un simplu incident de cursa si ca Hamilton a franat tarziu. Dar au spus si ca pilotilor le-a fost mila de Hamilton si l-au lasat sa-si vada de drumul lui, mai ales ca Vettel l-a umilit la start. Sa zicem "fraierit" de dragul discutiei. Hamilton cica a clacat la start de emotie, nu s-a concentrat si... si altii au fost mai buni.
    9 4
  • serban
    @@
    Poate ar trebui să-ți urmezi propriul sfat Mclaren_Mircea_1984, poate ar trebui să te preocupe mai mult "Hammy" și greșelile lui, gen startul de ieri, decât domnii Vettel, Raikkonen, în general, tot ce ține de Ferrari. Și poate ar trebui să nu mai cauți "inexplicabilul" în ceea ce este foarte ușor explicabil și "glumele proaste" acolo unde sunt doar glume, pe care le facem toți, inclusiv tu.
    5 4
  • Eu le sugerez celor care tot spun ca Raikkonen a fost vinovat sa citeasca declaratiile acestuia in care isi recunoaste vina
    1 11
  • ca Raikkonen a fost nevinovat
    1 10
  • Come on Hammy.... lets go full attack in Germany... Come on Hammy ist HAMER TIME
    5 21
  • Ca o fi baut in viata reala candva, ca are caracter de fier mai putin conteaza, Kimi intotdeauna a fost un domn pe circuit si i se pare normal sa se scuzeze, practic, in urma acelui contact, Lewis a fost afectat. Iar Kimi nu e omul care sa se bucure la necazul altuia.
    Insa, contact a fost incident de cursa, Kimi avea curba pe partea lui, aveau loc sa mearga in paralel cum s-a intamplat de atatea ori si avea castig de cauza dupa cum accelerau, curba.
    Omul ce era sa faca daca Lewis vine din lateral si ii taie fata? Daca Kimi nu frana mai devreme, Lewis ramanea in exterior dar.. totusi i-a lasat loc.
    12 2
  • Si cine mai zice ca vai ce performanta au avut Mercedes pe medium, ati uitat ca au fost 10 tururi in spatele safety car la vreo 5-6 tururi dupa ce fusesera schimbate pneurile lui Lewis, acele pneuri nu s-au uzat si au fost fortate la maxim.
    2 4
  • Cum sa fie Hamilton pilotul cursei? Doar pentru ca a trecut ca prin branza in cateva tururi pe langa toti ceilalti cu masini de GP2? Asta mai este F1 cand doar trei echipe concureaza, iar restul de 7 privesc? Ar trebui facute 2 clasamente, cum era in Moto GP acum cativa ani!
    9 1
  • octav71
    Prea mult management si prea putin racing! Asta este F1 in 2018.
    Totul tine de detalii. Singurul pilot din primii 6 care dupa FP3 avea un set nou de softuri a fost Vettel. Asta, plus un start perfect au dus la castigarea cursei. Atat!
    La maxim, cu pneurile alese de fiecare pilot, consider ca era imposibil ca LH sa il depaseasca pe SV. La momentul actual, monopostul Ferrari este superior celui Mercedes si asta datorita evolutiei sistemulul ERS(prezent doar pe monopostul lui SV). Peste asta, noua podea si integrarea aripii fata au dat randament.
    "Incidentele de cursa" si penalizarile tin strict de arbitrajul FIA. Aici este ca si cu adevarul: depinde de care parte a gratiilor te afli!
    Sa aveti o saptamana buna domnilor!
    7 3
  • Doamne cand citesc comentariile imi vine sa ma spanzur , cat de prosti sunt unii .De la SC inventate pentru Mercedes pana la injuraturi fata de Lewis .Cand RedBull domina competitia cu Vettel atunci ei erau trisori , acum ei sunt buni .Acum nu conteaza cu cine tineti dar incercati oleaa sa va folositi capul si dupa sa scrieti .Adica iti dai seama ce mafie ii acolo daca unu ca tine de la televizor si a dat seama imediat ca vor sa castige Mercedes , asta da minte luminata
    6 11
  • Consider ca a fost incident de cursa,cand s-au atins rotile Raikkonen vira spre dreapta si frana violent. Mi se pare absurd cine zice ca la lovit intentionat.
    5 6
  • tu cu cine te certi?
    si ce vrei sa spui?
    5 5
  • ia hai mars de aici ... pentru cei care inca mai simt loviturile incasate in perioada 2010-2013, daca astazi ar fi castigat Alonso cu Ferrari ati fi zis ca Mercedes e net superioara si ca Alonso face minuni. Asa, castiga sau nu Vettel, oricum nu e bine pentru voi.
    4 8
  • https://www.youtube.com/watch?v=hGldmdVxXEY
    1 3
  • Hamilton a declarat ca strategia celor de la Ferrari a fost gandita si premeditata, ceea ce inseamna ca incidentele cu Verstappen din trecut au fost premeditate, probabil in speranta acestuia ca va ajunge la Mercedes. Odata ce sansa a disparut, Verstappen a incercat sa-i scoata in cursa atat pilotii Mercedes cat si pilotii Ferrari. Este evident ca Hamilton se drogheaza, sau poate nivelul de oxigen din creier era scazut, pentru ca realmente aceste declaratii nu-si au rostul. Cei de la Ferrari nu au declarat niciodata despre pilotii Mercedes ca au incercat sa-i scoata din cursa premeditat, in ciuda a numeroase incidente, inclusiv celebrul incident din Baku 2017.
    9 3
  • Come on Hammy... lets win it... it is HAMMER TIME.
    3 21
  • mclmrc
    He is the fastest man on the track
    0 7
  • Come on Mircea, is Xanax time !!!
    6 4
  • @ Mclaren_Mircea_1984.

    Hammy time is come to Ferrari? Atunci sa te vad cum iti tai venele in direct :) !
    6 4
  • Hamilton a acceptat scuzele lui Kimi si a spus ca totul afost un incident de cursa....All is well when end's well..
    2 3
  • A acceptat scuzele si a complectat, "la cald mai spui si prostii " ... bine ca macar i-a venit mintea la cap.
    2 3
  • @Sumi7
    Nu si le taie, se duce ca sclavetele dupa "Hammy" si pe urma sa vezi cat de pasionat era el, de fapt, de tehnica italiana si cat de gresit l-am inteles noi pe el ...
    3 2
  • Kimi a spus ca a fost un incident de cursa si asa ceva se mai intampla. Nu e totuna cu a-ti cere scuze. Nu avea de ce sa faca asta.
    2 4
  • @gusterilor

    Hammy ramane la Mercedes. Si chiar daca pleaca, raman cu Mercedes. Hai sa zicem ca ati avea ceva substrat daca ar merge la Renault sau Red Bull, sa zicem ca as tzine si cu el la piloti, dar NU la dusmanul de moarte. Voi tine cu Vitzelul cabrat daca vine la Mercedes iar Hammy pleaca la Ferrari. Sau cu orice pilot bun va lua Mercedes. Eu sper si ma gandesc deja la viitor. Ma gandesc ca asa cum am inceput cu Lewis in 2007 voi incepe un nou drum cu Verstappen din 2021, evident in combinezon Mercedes. Sunt toate stelele aliniate: se ia mereu la tranta cu Ferraristii, vorbeste germana, va fi pilot Mercedes, va fi un super star pt Mercedes in decada 2020-2030. Dar oricum Hammy ramane si se retrage in 2020, apoi incepem de la 0 cu Max nebunul anti ferrari.
    2 7
  • Mircea, in situatia asta schimba frate avatarul. Baga ceva cu T, Wolf man.
    5 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Pe scurt, noi nu am uitat cand faceai spume la gura cu Mclaren, cand ai vazut ca nici cum nu revin in frunte, ai ales echipa care castiga lejer, deci...esti doar patetic ! ;)
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru