Lewis Hamilton a stabilit timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1:26.852, însă principalul său urmăritor a fost Sebastian Vettel. Pilotul Scuderiei Ferrari a fost cu patru zecimi de secundă mai lent şi l-a învins pe Nico Rosberg, în timp ce Kimi Raikkonen a ocupat locul patru la aproape o secundă în spatele liderului.
Red Bull Racing a obţinut un loc cinci prin Daniil Kvyat, care a fost urmat de Max Verstappen de la Toro Rosso, în timp ce McLaren şi-a adjudecat în mod surprinzător locurile 7 şi 11 prin Jenson Button şi Fernando Alonso. Williams a ocupat doar locurile 8 şi 10 prin Valtteri Bottas şi Felipe Massa, iar între cei doi s-a intercalat Carlos Sainz Jr (Toro Rosso).
Romain Grosjean a fost protagonostul celui mai controversat eveniment al sesiunii. Lotus a "explodat" şi s-a împrăştiat pe circuit. Francezul nu a suferit nicio rană şi a terminat în cele din urmă pe locul 12, în faţa lui Daniel Ricciardo (Red Bull, care a ieşit pe traseu doar în ultimele 5 minute) şi a coechipierului său Pastor Maldonado.
La scurt timp după ce a ieşit de la boxe într-un tur rapid, carcasa motorului Mercedes care echipează monopostulUltima sesiune de antrenamente din cadrul Marelui Premiu al Spaniei va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 12:00.
Spania - Rezultate Antrenamente 2:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m26.852s | - | 26 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m27.260s | 0.408s | 37 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m27.616s | 0.764s | 35 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m27.780s | 0.928s | 36 |
5 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m27.943s | 1.091s | 25 |
6 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m28.017s | 1.165s | 32 |
7 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m28.494s | 1.642s | 31 |
8 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m28.525s | 1.673s | 39 |
9 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m28.674s | 1.822s | 31 |
10 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m28.712s | 1.860s | 36 |
11 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m28.723s | 1.871s | 28 |
12 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m29.086s | 2.234s | 14 |
13 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m29.098s | 2.246s | 4 |
14 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m29.217s | 2.365s | 34 |
15 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m29.333s | 2.481s | 37 |
16 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m29.361s | 2.509s | 34 |
17 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m29.601s | 2.749s | 38 |
18 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m29.707s | 2.855s | 35 |
19 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m31.929s | 5.077s | 30 |
20 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m32.751s | 5.899s | 23 |
Marele Premiu al Spaniei la TV
▶ Avancronică Spania: Mercedes şi Ferrari, eternele favorite la debutul sezonului european
Drepturile TV ale Formulei 1 pentru România sunt deţinute de postul Dolce Sport, care poate fi recepţionat şi pe internet prin intermediul platformei TelekomTV.
Calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL (limba germană) sau Duna (limba maghiară).Eveniment | Ziua | Ora | Transmisiuni TV | Internet |
Antrenamente 1 | vineri, 8 mai | 11:00 | - | |
Antrenamente 2 | vineri, 8 mai | 15:00 | - | |
Antrenamente 3 | sambata, 9 mai | 12:00 | - | |
Calificari | sambata, 9 mai | 15:00 | DolceSport, RTL, Duna | Telekom TV |
Cursa | duminica, 10 mai | 15:00 | DolceSport, RTL, Duna | Telekom TV |
Uitati: "Posted Today, 12:21
Sky germany said that ALO is currently fastest in last sector, even faster than HAM."
"Posted Today, 12:25
He is
ALO 30.981
HAM 31.006
RAI 31.257"
Rosberg: (mediums)
1,31,166
1,31,022
1,30,980
1,31,099
1,31,581
1,37,337
1,31,727
1,35,268
1,32,327
1,34,471
1,32,356
1,38,792
1,32,055
Pit
(Hards)
1,31,131
1,30,989
1,31,152
1,32,151
1,33,773
1,31,546
1,31,188
Lewis (mediums):
1,31,753
1,31,672
1,31,460
1,31,497
1,34,944
1,31,891
1,33,620
Pit
(Hards)
1,31,840
1,32,444
1,32,205
1,31,234
1,31,553
1,38,407
1,31,412
Vettel (hards)
1,32,429
1.32.109
Pit
(Mediums)
1,32,048
1,32,957
1,32,302
1,32,716
1,32,109
1,32,622
1,32,367
1,32,871
1,38,977
1,32,544
1,32,324
1,33,360
1,32,849
1,33,020
1,32,695
Kimi(mediums):
1,32,229
1,32,877
1,32,612
1,32,837
Pit
(Hards)
1,32,621
1,33,474
1,33,646
1,34,462
1,34,392
1,33,289
1,33,002
1,33,767
1,32,835
1,33,224
1,33,858
1,34,393
1,33,145
"Posted Today, 13:23
Ok, now Rosberg 31 low.
Boring 1-2 incomig "
- in primul stint, Rosberg a avut nevoie sa mearga incet pentru a incarca bateria in numai putin de 3 tururi, posibil 4 tururi, mult prea mult pentru un stint de 13 tururi.
- Hamilton a avut un stint mai bun, dar iarasi cateva tururi cu mare diferenta.
- Ce se observa la Ferrari este ca tururile pe care le-au facut in FP2 au fost constante, si apropiate ca valoare, pentru ca au avut simulari de cursa, iar tururile lui Raikkonen au fost foarte bune atata timp cat cei de la Ferrari nu par interesati de situatia din calificari.
Inca odata se dovedeste ca cei de la Ferrari lucreaza foarte serios la strategia de cursa, pentru a fi cat mai aproape de baietii de la Mercedes, este posibil ca duminica sa fie o cursa foarte animata la varf, tocmai din acest motiv.
Multumesc pentru datele prezentate inca odata!
Iar latri? Stai cuminte in cusca si nu mai improsca veninul prin gura aia spurcata. Nu te baga lumea in seama te bagi ca si musca sub coada vacii.
Ce sa explici mah tu? De unde atata tupeu soricelule. Mai bine sa ne explice noua natura cum a creat un individ atat de belicos si de otravitor, care crede ca prosteste lumea cu priceperea lui. Ma faci sa rad de fiecare data cand scoti limba aia bifurcata de rautate. Treci in cusca.
Da baietii lucreaza foarte serios la strategia de cursa. Daca in Bahrain si China in simularea de cursa erau la doar +100 de Mercedes iar Raikkonen chiar inaintea lor in Bahrain si tot nu au avut ritm de cursa superior duminca cand chiar conta. Bai baiatule, nu mai fi atata de spurcat si de tendentios pt ca rautatea ta nu poate fi cosmetizata prin cuvinte frumoase sau fraze complexe. Bai baiatule tu te-ao uitat la FP2 pe Sky Sports? Lasa sa nu ma pricep eu, sa fiu prostul pamantului, dar stii ce au spus ei la final? Ca in simularea de cursa Mercedes "half a second on both compounds". Ce scuze sau bazaconii o sa mai spui la asta? O sa spui ca eu mint sau ca ei sunt prosti si ca trebuie tu sa le explici cum sta treaba? Deschideti urechile de elicopter si inmagazineaza: "half a second on both compounds" in ritm de cursa.
Niste titluri din presa italiana dupa FP2, asa ca sa iti inghiti cuvintele:
"Raikkonen: "Non sono troppo contento"
"Vettel: "Mercedes nettamente più veloci oggi"
" La sensazione però è che la Mercedes possa aver incrementato il suo vantaggio rispetto all'ultima uscita in Bahrein"
Domnule vizionar al F1, in Bahrain, China si Malaezia, nu am intalnit nimic din toate aceste titluri, din contra daca in viziunea lor Ferrari era a 2 masina era foarte aproape, iar uneori chiar usor in fatza (Raikkonen in Bahrain). Mereu Ferrari are o masina decenta, dar care pe parcursul sezonului merge in spate, merge la vale pe apa sambetei.
Ce fac cei de la Mercedes este treaba lor, poate pe tine te intereseaza, pe mine nu.
Nu vad nici o rautate in ce am scris mai sus, de fapt este doar o statistica a tururilor parcurse de pilotii Ferrari, care sunt mai constante decat cele parcurse de pilotii Mercedes. Daca cei de la Mercedes sunt mai rapizi, bravo lor :P \
Plus este greu sa compari un stint de 5-7 tururi cu unul de 19 tururi nu crezi?
P.S. La Vettel ai pierdut 2 tururi din stintul pe medium.
Este vorba de o rautate mascata si perversa, ascunsa in spatele unor cuvinte frumoase, a unui intelect peste medie, si a unor formulari pertinente. Aciditatea si rautatea ta nu rezulta din cuvinte ci din cum incerci permanent sa iti umilesti interlocutorul postand fie intr-o pozitie privilegiata sau o aruncand o sumedenie de date. Ai fi cel mai tare pe acest forum, pentru ca esti mult mai inteligent decat majoritatea vizitatorilor acestui forum, pe scurt ai o inteligenta cognitiva deosebita, si cum este de obicei in cazul acestui tip de persoane au mari carente pe partea de inteligenta afectiva. Iti utilizezi la maxim resursele de care dispui, dar o faci parsiv exact in modul contrariu cum vrei tu sa te afisezi, lucru care ma enerveaza la culme pentru ca pe majoritatea ii pacalesti. Lasand la o parte bagajul de cunostinte al fenomenului pe care daca e sa vorbim serios nu il contest si nu cred ca il contesta nimeni, in nucleu tau ca persoana esti mult mai subiectiv decat mine si mult mai tendentios. Stim pe cine sustii si de asemenea stim doza mare de dispret care o ai fatza de cine, dar te strecori pozand intr-un specialist obiectiv, cand credema ca ai sufletul si partea din personalitate mai negre decat toti astia cu care te contrazici. Si nu mai nega si minti pentru ca nu iti iese cu mine, dar as prefera sa fii un om mai sincer si mai dintr-o bucata nu sa iti folosesti cunostintele ca sa iti maschezi micimea sufleteasca, frustrarile si aroganta.
Nu este nici o rusine ca sunt fan Ferrari, nu cred ca este ceva rau, pentru mine orice fan al oricarei echipe, este tot un fan si nimic altceva.
Nu am nici o pozitie privilegiata, 99% din cei care posteaza pe aici, posteaza mai serios si mai corect decat mine, nimeni nu a dat niciodata doi bani pe posturile mele. In comparatie cu tine, care te-ai uitat la calificari pe Sky Sports, eu nu am putut sa ma uit, eram ocupat cu altceva. De unde sa stiu eu ce s-a discutat pe acolo, nu am facut decat ca m-am uitat pe site-ul www.fia.com unde sunt afisate rezultatele. M-am uitat la cate ture au facut Vettel si Raikkonen, si am postat lucru asta, nimic altceva.
Oricat as incerca nu ma pot ridica la nivelul cunostintelor tale si nici ale celorlalti de pe site-ul asta, ca dovada ca primesc degele rosii cu gramada, pe cand posturile tale primesc foarte multe degetele verzi, pentru ca cei care le citesc, sunt placut impresionati de ceea ce scrii.
Scuze inca odata pentru tot deranjul asta, pornit de la o mica statistica a tururilor... sunt antrenamente, nu conteaza prea mult oricum.